Je kunt niet oordelen als je niet weet hoe mijne eruit zietquote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Dus zeg maar weer iets in de trant van "ja precies".
Zo'n tampon met inbrenghuls.quote:
Vooral om tassen ja. Gelukkig kan je met andere dingen functionaliteit en mooiheid wel gewoon combineren.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel een beetje een verschil tussen mannen en vrouwen. Zeker als het om tassen gaat.
Geschoren? Of mooi streepje?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt niet oordelen als je niet weet hoe mijne eruit ziet
Doe eens. Want daar gaat het wel om. Het gaat alleen om het plaatje. Dat geeft verder niks maar dat is toch gewoon zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga niet eens uitleggen waarom dit er gewoon helemaal niet toe doet.
Maar dat is schattig!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan zo'n sleutelbos met kk veel troep eraan, random franjes etc
Noem je dWc nou een tampon?quote:
Ja heb toch nooit ontkend dat dat het geval is? Dat mensen me niet uitlachen als ik een rugzak zou dragen interesseert mij verder niet ik houd er gewoon niet van. Enige keren dat ik een rugzak draag is als ik in Oostenrijk in de bergen ben. Maar dan is mijn outfit ook wel iets anders dan normaal gesproken.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe eens. Want daar gaat het wel om. Het gaat alleen om het plaatje. Dat geeft verder niks maar dat is toch gewoon zo.
Haha.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest Googlen. Wist niet dat hij zo heette. Vind ik geen belediging (no homo)
.
Kom op, dat kan gewoon echt niet Veer.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt niet oordelen als je niet weet hoe mijne eruit ziet
Ja en waar ga je al die rotzooi laten?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
Ik snap ook niet waarom vrouwen altijd een tas mee moeten slepen. Als ik gewoon de deur uit ga neem ik maar drie dingen mee; portemonnee, mobiel en sleutels. Dat zou voldoende moeten zijn.
Vind wel cute, vrouw met rugzak.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb toch nooit ontkend dat dat het geval is? Dat mensen me niet uitlachen als ik een rugzak zou dragen interesseert mij verder niet ik houd er gewoon niet van. Enige keren dat ik een rugzak draag is als ik in Oostenrijk in de bergen ben. Maar dan is mijn outfit ook wel iets anders dan normaal gesproken.
In mijn broekzakken? Duh. Desnoods in de binnenzak van mijn jas.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en waar ga je al die rotzooi laten?
Shut up jij, hier check zelf, ik vind dit echt leuke rugzak hoor:quote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom op, dat kan gewoon echt niet Veer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |