Nee, vind mijn eigen rugtasje oprecht leuk. Ik zeg alleen dat ik hem gekocht heb bij gebrek aan schoudertas, en omdat > weekendje Parijs, dus handig met camera meeslepen etc.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus ergens besef je wel dat dit absoluut niet kan?
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat interessant, vertel me meer.
Slotje op jezelf. :squote:
Nee, vind het wel vermakelijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]Stop dan gewoon met reageren op mij, jezus christus mens.
Wat een zure dit Chloro.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]Stop dan gewoon met reageren op mij, jezus christus mens.
Ja hè. Was zelfs nog lief, snap er niks van.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een zure dit Chloro.
Kan je niet gewoon weer gaan?Doei
quote:
Vrouwen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een zure dit Chloro.
Kan je niet gewoon weer gaan?Doei
Hoezo ligt het nou weer aan vrouwenquote:
Ik hou er over op, maar sta er niet vreemd van te kijken wanneer ik een blog post over je tas schrijf.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vind mijn eigen rugtasje oprecht leuk. Ik zeg alleen dat ik hem gekocht heb bij gebrek aan schoudertas, en omdat > weekendje Parijs, dus handig met camera meeslepen etc.
Maar alsnog vind ik hem cute![]()
Nu ophouden
Jullie zijn raar. :Squote:Op zondag 9 februari 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo ligt het nou weer aan vrouwen
Echt hequote:Op zondag 9 februari 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo ligt het nou weer aan vrouwen
Altijd wel. En omdat ik ze niet nodig heb kan ik dat zeggen.quote:
quote:
Nee gewoon als compliment naar vrouwen opvatten.quote:
Ben je vroeger door je oudere zus misbruikt ofzo dat je zo'n wrok koestert naar vrouwen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Altijd wel. En omdat ik ze niet nodig heb kan ik dat zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |