De kip was papperig, olijven en de vettige dressing gecombineerd was te zout, te weinig sla naar verhouding en voor de rest zat er alleen tomaat en komkommer in. Oh ja, en overgare pasta. En kaas, die was wel lekker maar droeg ook weer bij aan het zoute.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Wat was er niet lekker aan?
Ik had hier zelfgemaakte pasta carbonara
Sws haal ik nooit kip in zulke bakken of op de pizza etc als ik kip eet haal ik het wel bij de slager en bak ik het zelf wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
De kip was papperig, olijven en de vettige dressing gecombineerd was te zout, te weinig sla naar verhouding en voor de rest zat er alleen tomaat en komkommer in. Oh ja, en overgare pasta. En kaas, die was wel lekker maar droeg ook weer bij aan het zoute.
Maar ja, je hebt honger en je wilt wat
Gelukkig kan ik zelf wel lekkere maaltijdsalade maken
Er zit nu eenmaal geen keuken in de treinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sws haal ik nooit kip in zulke bakken of op de pizza etc als ik kip eet haal ik het wel bij de slager en bak ik het zelf wel.
Ik vind trouwens niks echt lekker van de AH to go, magnetron maaltijden met harde verdroogde stukken bami/nasi/ broodjes over datum, schimmel op je krentenbol,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Er zit nu eenmaal geen keuken in de trein
Maar die haal ik dus niet nog eens
Zo uit de koelkast??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Thezappa het volgende:
2 ossehaasjes rauw .. En grote slalade
Had ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Sapje gemaakt, perssinaasappelen en banaan
http://www.ah.nl/allerhan(...)ot-met-gerookte-zalmquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was dit wat? Klinkt nml niet lekker..
En wat vond die Mexicaanse daarvan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:20 schreef Yankee het volgende:
Mexicaanse overschoten met gehakt en als toetje een stukje worteltaart
Hehe, handig dat typen op de ipadquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En wat vond die Mexicaanse daarvan?
Al jaren niet meer gegeten maar dit is zo lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik maakte vorige week forel met sinaasappel en venkel uit de oven. Was fantastisch. Ook mijn eerste venkelervaring, maar is goed bevallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb dus nog nooit venkel geproefd. De anijs-achtige lucht houdt me altijd tegen, zou ook niet weten waar het bij past. Het was een keer in de aanbieding, maar ik durfde het toch niet aan...
Venkel vind ik ook lekker. Het liefste zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb dus nog nooit venkel geproefd. De anijs-achtige lucht houdt me altijd tegen, zou ook niet weten waar het bij past. Het was een keer in de aanbieding, maar ik durfde het toch niet aan...
+ Nu een bakje chocolade ijs als toetjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg zo krieltjes, doperwtjes met worteltjes en een vegetarische cordon bleu
Nu toch niet meer?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb nu spijt dat ik vanmiddag in de supermarkt die paaseitjes niet mee heb genomen.....
oeh. kregen wij vroeger als fruithapje.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Had nog 6 persinaasappelen over van het sapje van tijdje terug. Die ook maar geperst en met banaan de mixer in!
Idem maar zonder spek.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:30 schreef Skeletor. het volgende:
Stamppot boerenkool met spekjes en rookworst.
Veel gezonder, haha!quote:
Ons avondmaal vandaag. Met spek.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:30 schreef Skeletor. het volgende:
Stamppot boerenkool met spekjes en rookworst.
Pastaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef borbit het volgende:
Wat kan ik maken wat echt super weinig werk is. NIet te duur en voor 1 persoon?
Hoe maak ik snel saus zonder pot en met 1 pan? En voor maximaal 4 euro. Ik heb peper, zonnebloem olie en zout. Verder moet ik nog naar de winkel. 4 euro is echt de max liever 3.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pasta
Vandaag ook pasta gegeten als avondeten. Meegegeten met mijn veganistische huisgenoten: pasta, Italiaanse groentes, rooktofu en saus. Was erg lekker
Tomatenpuree, heb je in blikjes van een paar cent per stukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe maak ik snel saus zonder pot en met 1 pan? En voor maximaal 4 euro. Ik heb peper, zonnebloem olie en zout. Verder moet ik nog naar de winkel. 4 euro is echt de max liever 3.
total noob hier.
(Roerbak)groenten en gepelde tomaten/tomatenblokjes/passataquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe maak ik snel saus zonder pot en met 1 pan? En voor maximaal 4 euro. Ik heb peper, zonnebloem olie en zout. Verder moet ik nog naar de winkel. 4 euro is echt de max liever 3.
total noob hier.
Vind ik opzichzelf echt niet lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tomatenpuree, heb je in blikjes van een paar cent per stuk
Tja het moest goedkoopquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef borbit het volgende:
[..]
Vind ik opzichzelf echt niet lekker.
Gewoon in een pan opwarmen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Vraagje!
Gemarineerde drumsticks gekocht in de winkel omdat het in de aanbieding was. Ze verkochten geen aluminium bakjes, dus heb folie gekocht.
Ik leg dus zo'n streep folie op het ovenrooster. Het is geen heteluchtoven maar zo'n pauperding (studentenhuis) met bovenwarmte.
Hoe lang moet ik die kippenpoten in de oven leggen, en hoe warm ongeveer?
Dat is ook wel een optie ja. Ben altijd bang dat ik die shit enorm aanbrand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon in een pan opwarmen?*deden wij thuis altijd*
Uhm dat weet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook wel een optie ja. Ben altijd bang dat ik die shit enorm aanbrand.
Heb een wok (daar maak ik aardappelbolletjes en spekjes in zometeen) en een diepe pan waar je spaghetti in kookt.
Kan die drumsticks ook gaar koken in kokend water?
Als je kippensoep wil wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook wel een optie ja. Ben altijd bang dat ik die shit enorm aanbrand.
Heb een wok (daar maak ik aardappelbolletjes en spekjes in zometeen) en een diepe pan waar je spaghetti in kookt.
Kan die drumsticks ook gaar koken in kokend water?
Top, thanksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je kippensoep wil wel.
In de oven op circa 175 graden en dan rond de 45 minuten aanhouden
Klinkt als een prima planquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top, thanks
Heb de plaat met folie ook maar een beetje ingevet met olie. Kippetjes liggen nu in de oven. Zal om de 10 minuten wel ff kijken of ze nog omgedraaid moeten worden en eventueel wat bevochtigd met olie moeten worden. Vind die gortdroge huid helemaal niets![]()
Thansk
Dan deel je het recept door 4?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef borbit het volgende:
echt pauper ook dat alle recepten voor 4 personen zijn. En in de supermarkt de meeste dingen ook in meerder persoons porties verkocht wordt. Soms heb ik helemaal geen zin om met andere mensen te eten.
Wel steeds omdraaien als je alleen bovenwarmte hebt, anders heb je zwarte teringsticks ipv kipquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top, thanks
Heb de plaat met folie ook maar een beetje ingevet met olie. Kippetjes liggen nu in de oven. Zal om de 10 minuten wel ff kijken of ze nog omgedraaid moeten worden en eventueel wat bevochtigd met olie moeten worden. Vind die gortdroge huid helemaal niets![]()
Thansk
Ik eet met gemak voor 4.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan deel je het recept door 4?Of je vriest wat in. Nadenken moeluk?
- Een pakje passata kopen van het goedkoopste merk. Ook wel bekend als 'gezeefde tomaat' of 'tomato frito' (al is dat laatste met een smaakje erbij). Gewoon huismerk of iig de goedkoopste pakken. Blikje 'tomatenblokjes' van 30 cent kan ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef borbit het volgende:
[..]
total noob hier.
Heb je een Hoogvliet? Bij de groenteafdeling hebben ze nu boerenkool en hutspot voor 1 persoon. Gewoon een zak groente tussen de andere zakken groente met voorgekookte aardappels erbij. Kost 1,79.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef borbit het volgende:
Wat kan ik maken wat echt super weinig werk is. NIet te duur en voor 1 persoon?
Geen burritos vnv maar een halve gemarineerde kip met stoomgroenten en aardappels uit de ovenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks een pistoletje mozzarella/pesto/tomaat.
Vanavond burritos!
Ik ben al tijden op zoek naar kaaspopcorn. Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen burritos vnv maar een halve gemarineerde kip met stoomgroenten en aardappels uit de oven
Nu cheese onion popcorn. Damn, verslavend
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben al tijden op zoek naar kaaspopcorn. Waar heb je dat vandaan?
Omg dank je!!! Ik ga daar mijn vriend zo'n groot plezier mee doen hequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Chio, ik heb het gekocht bij de AH.
Graag gedaan. En geloof me, de zak gaat gelijk leegquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omg dank je!!! Ik ga daar mijn vriend zo'n groot plezier mee doen he
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Graag gedaan. En geloof me, de zak gaat gelijk leeg
Wat is er Duits aan de biefstukjes? Van Duitse runderen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gegrilde little gemsla, patsinaakpuree en gebakken Duitse biefstukjes.
Duitse biefstuk is een soort vlees, niet echt biefstuk, meer tartaar/hamburgerachtig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is er Duits aan de biefstukjes? Van Duitse runderen?
Yum!!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:10 schreef NutKees het volgende:
Ik heb weer lasagne gemaakt volgens recept van die scheldende Engelse chef. Met een beetje salade erbij, en 'n glaasje rode wijn, espresso-apparaat al opgewarmd... Lekker zeg, daar leef ik voor!
Meine liebe..quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Krustenbraten, rode kool, mosterdsaus, serviettenknoedel
Waar haal je dat, buiten de US en UK om?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:21 schreef Prego het volgende:
Heel ordinair hamburgers gehaald. Ik had er één met 4 burgers
Raar! Weg gooien, of je laat ze daar of je geeft ze weg of je eet er vandaag en morgen nog eenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Kiwi, appel, manolea? Zo een grote mandarijn, bruin broodje gezond, tig koffie, 2 stroopwafels.
8 stokjes varkens en kip sate,
Weekend dus pils, en nog een appelflap, bij de bakker hebben ze altijd van die acties blijkbaar, bij 3 broden 6 witte bollen of krentenbollen dit keer appelflappen.
Ik bestel altijd 6/7 broden waren het dit keer appelflappen![]()
2 appelflappen per 3 broden.
Komt ze aan met 4 appel flappen ik stond echt even![]()
Wtf moet ik met vier appel flappen.
Eentje vind ik wel lekker rest maar weg gegooid vet zonde, toen ik thuis kwam dacht ik ook van sja die had ze ook wel aan een andere klant mogen mee geven.
Maar ja wist ik veel,
Zeg dan gewoon 'ik hoef er maar één hou de rest maar', en als ze erop staat zeg je tegen een andere klant 'neem jij maar mee'quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Komt ze aan met 4 appel flappen ik stond ec
http://www.speed-burger.com/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar haal je dat, buiten de US en UK om?![]()
.
Dat durf ik toch niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:03 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 'ik hoef er maar één hou de rest maar', en als ze erop staat zeg je tegen een andere klant 'neem jij maar mee'
:Lekker sociaal gedacht weer
Jum! Met allerlei soorten Franse kazen ook nog, krijg gelijk hongerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Prego het volgende:
[..]
http://www.speed-burger.com/
OT: 2 kiwis
Socially awkward?quote:
4 maar?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Kiwi, appel, manolea? Zo een grote mandarijn, bruin broodje gezond, tig koffie, 2 stroopwafels.
8 stokjes varkens en kip sate,
Weekend dus pils, en nog een appelflap, bij de bakker hebben ze altijd van die acties blijkbaar, bij 3 broden 6 witte bollen of krentenbollen dit keer appelflappen.
Komt ze aan met 4 appel flappen ik stond echt even![]()
Wtf moet ik met vier appel flappen.
Eentje vind ik wel lekker rest maar weg gegooid vet zonde, toen ik thuis kwam dacht ik ook van sja die had ze ook wel aan een andere klant mogen mee geven.
Maar ja wist ik veel,
Jij misschien, ben niet zo van het gebak en koek, meer van kaas worst vlees bier noten etc,quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
4 maar?
die tik je toch voor het eten al weg?
en anders zijn ze de volgende dag ook nog lekker.
appelflappen weggooien is altijd een doodzonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |