Als je kippensoep wil wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook wel een optie ja. Ben altijd bang dat ik die shit enorm aanbrand.
Heb een wok (daar maak ik aardappelbolletjes en spekjes in zometeen) en een diepe pan waar je spaghetti in kookt.
Kan die drumsticks ook gaar koken in kokend water?
Top, thanksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je kippensoep wil wel.
In de oven op circa 175 graden en dan rond de 45 minuten aanhouden
Klinkt als een prima planquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top, thanks
Heb de plaat met folie ook maar een beetje ingevet met olie. Kippetjes liggen nu in de oven. Zal om de 10 minuten wel ff kijken of ze nog omgedraaid moeten worden en eventueel wat bevochtigd met olie moeten worden. Vind die gortdroge huid helemaal niets![]()
Thansk
Dan deel je het recept door 4?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef borbit het volgende:
echt pauper ook dat alle recepten voor 4 personen zijn. En in de supermarkt de meeste dingen ook in meerder persoons porties verkocht wordt. Soms heb ik helemaal geen zin om met andere mensen te eten.
Wel steeds omdraaien als je alleen bovenwarmte hebt, anders heb je zwarte teringsticks ipv kipquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top, thanks
Heb de plaat met folie ook maar een beetje ingevet met olie. Kippetjes liggen nu in de oven. Zal om de 10 minuten wel ff kijken of ze nog omgedraaid moeten worden en eventueel wat bevochtigd met olie moeten worden. Vind die gortdroge huid helemaal niets![]()
Thansk
Ik eet met gemak voor 4.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan deel je het recept door 4?Of je vriest wat in. Nadenken moeluk?
- Een pakje passata kopen van het goedkoopste merk. Ook wel bekend als 'gezeefde tomaat' of 'tomato frito' (al is dat laatste met een smaakje erbij). Gewoon huismerk of iig de goedkoopste pakken. Blikje 'tomatenblokjes' van 30 cent kan ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe maak ik snel saus zonder pot en met 1 pan? En voor maximaal 4 euro. Ik heb peper, zonnebloem olie en zout. Verder moet ik nog naar de winkel. 4 euro is echt de max liever 3.
total noob hier.
Heb je een Hoogvliet? Bij de groenteafdeling hebben ze nu boerenkool en hutspot voor 1 persoon. Gewoon een zak groente tussen de andere zakken groente met voorgekookte aardappels erbij. Kost 1,79.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef borbit het volgende:
Wat kan ik maken wat echt super weinig werk is. NIet te duur en voor 1 persoon?
Geen burritos vnv maar een halve gemarineerde kip met stoomgroenten en aardappels uit de ovenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks een pistoletje mozzarella/pesto/tomaat.
Vanavond burritos!
Ik ben al tijden op zoek naar kaaspopcorn. Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen burritos vnv maar een halve gemarineerde kip met stoomgroenten en aardappels uit de oven
Nu cheese onion popcorn. Damn, verslavend
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben al tijden op zoek naar kaaspopcorn. Waar heb je dat vandaan?
Omg dank je!!! Ik ga daar mijn vriend zo'n groot plezier mee doen hequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Chio, ik heb het gekocht bij de AH.
Graag gedaan. En geloof me, de zak gaat gelijk leegquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omg dank je!!! Ik ga daar mijn vriend zo'n groot plezier mee doen he
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Graag gedaan. En geloof me, de zak gaat gelijk leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |