Waar haal je dat, buiten de US en UK om?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:21 schreef Prego het volgende:
Heel ordinair hamburgers gehaald. Ik had er één met 4 burgers
Raar! Weg gooien, of je laat ze daar of je geeft ze weg of je eet er vandaag en morgen nog eenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Kiwi, appel, manolea? Zo een grote mandarijn, bruin broodje gezond, tig koffie, 2 stroopwafels.
8 stokjes varkens en kip sate,
Weekend dus pils, en nog een appelflap, bij de bakker hebben ze altijd van die acties blijkbaar, bij 3 broden 6 witte bollen of krentenbollen dit keer appelflappen.
Ik bestel altijd 6/7 broden waren het dit keer appelflappen![]()
2 appelflappen per 3 broden.
Komt ze aan met 4 appel flappen ik stond echt even![]()
Wtf moet ik met vier appel flappen.
Eentje vind ik wel lekker rest maar weg gegooid vet zonde, toen ik thuis kwam dacht ik ook van sja die had ze ook wel aan een andere klant mogen mee geven.
Maar ja wist ik veel,
Zeg dan gewoon 'ik hoef er maar één hou de rest maar', en als ze erop staat zeg je tegen een andere klant 'neem jij maar mee'quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Komt ze aan met 4 appel flappen ik stond ec
http://www.speed-burger.com/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar haal je dat, buiten de US en UK om?![]()
.
Dat durf ik toch niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:03 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 'ik hoef er maar één hou de rest maar', en als ze erop staat zeg je tegen een andere klant 'neem jij maar mee'
:Lekker sociaal gedacht weer
Jum! Met allerlei soorten Franse kazen ook nog, krijg gelijk hongerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Prego het volgende:
[..]
http://www.speed-burger.com/
OT: 2 kiwis
Socially awkward?quote:
4 maar?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Kiwi, appel, manolea? Zo een grote mandarijn, bruin broodje gezond, tig koffie, 2 stroopwafels.
8 stokjes varkens en kip sate,
Weekend dus pils, en nog een appelflap, bij de bakker hebben ze altijd van die acties blijkbaar, bij 3 broden 6 witte bollen of krentenbollen dit keer appelflappen.
Komt ze aan met 4 appel flappen ik stond echt even![]()
Wtf moet ik met vier appel flappen.
Eentje vind ik wel lekker rest maar weg gegooid vet zonde, toen ik thuis kwam dacht ik ook van sja die had ze ook wel aan een andere klant mogen mee geven.
Maar ja wist ik veel,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |