De kip was papperig, olijven en de vettige dressing gecombineerd was te zout, te weinig sla naar verhouding en voor de rest zat er alleen tomaat en komkommer in. Oh ja, en overgare pasta. En kaas, die was wel lekker maar droeg ook weer bij aan het zoute.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Wat was er niet lekker aan?
Ik had hier zelfgemaakte pasta carbonara
Sws haal ik nooit kip in zulke bakken of op de pizza etc als ik kip eet haal ik het wel bij de slager en bak ik het zelf wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
De kip was papperig, olijven en de vettige dressing gecombineerd was te zout, te weinig sla naar verhouding en voor de rest zat er alleen tomaat en komkommer in. Oh ja, en overgare pasta. En kaas, die was wel lekker maar droeg ook weer bij aan het zoute.
Maar ja, je hebt honger en je wilt wat
Gelukkig kan ik zelf wel lekkere maaltijdsalade maken
Er zit nu eenmaal geen keuken in de treinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sws haal ik nooit kip in zulke bakken of op de pizza etc als ik kip eet haal ik het wel bij de slager en bak ik het zelf wel.
Ik vind trouwens niks echt lekker van de AH to go, magnetron maaltijden met harde verdroogde stukken bami/nasi/ broodjes over datum, schimmel op je krentenbol,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Er zit nu eenmaal geen keuken in de trein
Maar die haal ik dus niet nog eens
Zo uit de koelkast??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Thezappa het volgende:
2 ossehaasjes rauw .. En grote slalade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |