SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik maakte vorige week forel met sinaasappel en venkel uit de oven. Was fantastisch. Ook mijn eerste venkelervaring, maar is goed bevallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb dus nog nooit venkel geproefd. De anijs-achtige lucht houdt me altijd tegen, zou ook niet weten waar het bij past. Het was een keer in de aanbieding, maar ik durfde het toch niet aan...
Venkel vind ik ook lekker. Het liefste zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb dus nog nooit venkel geproefd. De anijs-achtige lucht houdt me altijd tegen, zou ook niet weten waar het bij past. Het was een keer in de aanbieding, maar ik durfde het toch niet aan...
+ Nu een bakje chocolade ijs als toetjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg zo krieltjes, doperwtjes met worteltjes en een vegetarische cordon bleu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |