abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2014 @ 15:03:34 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136505711

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_136513986
Tijdje terug half uur in een ruimte vertoeft met een mooie leuke dame die daar toen aan het werk was. Totaal geen locatie om een move te maken of wat dan ook, en geen idee hoe ze heet. Kom ik 'r net tegen op RP, heeft ze in d'r profiel staan dat ze christelijk is wat voor mij normaal een no go is..... Toch maar eens berichtje gestuurd, ben benieuwd :)
A mind with a heart of it's own
pi_136514088
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef DrMarten het volgende:
Tijdje terug half uur in een ruimte vertoeft met een mooie leuke dame die daar toen aan het werk was. Totaal geen locatie om een move te maken of wat dan ook, en geen idee hoe ze heet. Kom ik 'r net tegen op RP, heeft ze in d'r profiel staan dat ze christelijk is wat voor mij normaal een no go is..... Toch maar eens berichtje gestuurd, ben benieuwd :)
Ook de wanhoop nabij jongen?
  zondag 9 februari 2014 @ 18:59:36 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136516379
Doe niet zo uit de hoogte, Kola. Ik zou zelf ook een poging wagen, aan dat geloof is vast wel een mouw te passen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_136516606
Terwijl jij bekend staat om je kieskeurigheid.. Mghihihih.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136516649
Alsof Christen meteen betekent bidden voor het eten, zondags 2 keer naar de kerk en geen seks voor het huwelijk. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136517136
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl jij bekend staat om je kieskeurigheid.. Mghihihih.
_O-

quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
Alsof Christen meteen betekent bidden voor het eten, zondags 2 keer naar de kerk en geen seks voor het huwelijk. :')
Gewoon je eerste date op een zondag voorstellen.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 9 februari 2014 @ 19:16:40 #8
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136517161
quote:
in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springt
pi_136517438
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springt
Nja vaak is het gewoon zo'n vraag die ze je stellen of je gelovig bent. Maar als je zelf expliciet gaat vermelden dat je gelovig bent dan weet je idd vaak al genoeg.
pi_136517756
quote:
Dat denk ik ook niet, maar heb 3 keer gedate met vrouwen die bij geloof christelijk hadden ingevuld en 2 keer bleek het behoorlijk belangrijk te zijn voor hun. Prima natuurlijk, maar absoluut niks voor mij.
pi_136519531
quote:
Als iemand het meteen noemt gok ik dat het niet de variant is waarbij je gedoopt word en daarna alleen met kerst de kerk in gaat...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136521762
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

:')
Ik zou het er misschien ook wel in zetten. Omdat het vaak afschrikt en het dan iig niet na allemaal berichtjes heen en weer alsnog daarop afgebroken wordt.
Dat wil niet zeggen dat ik nooit lekker los ga en perse vind dat mijn partner ook moet geloven. Hij moet wel respecteren en accepteren dat het voor mij belangrijk is. Soms schrik ik echt van hoe onwetend Nederlanders zijn over het christenen...
pi_136521822
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als iemand het meteen noemt gok ik dat het niet de variant is waarbij je gedoopt word en daarna alleen met kerst de kerk in gaat...
Er is ook een middenweg he. :)
pi_136522461
Zelfs de middenweg lijkt me verschrikkelijk saai :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_136523007
Ik wil gewoon graag schelden zonder dat ik over het scheldwoord hoef na te denken O-)
pi_136523277
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef MissGump het volgende:
Ik wil gewoon graag schelden zonder dat ik over het scheldwoord hoef na te denken O-)
Ik wil er ook een loeiharde GVD uit kunnen gooien als ik m'n klauwen brand zonder dat ik kwaad aangekeken word :P
pi_136523421
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs de middenweg lijkt me verschrikkelijk saai :@
Omdat? Ik rook soms, drink, ga naar festivals, doe ook wel eens een pilletje en wacht echt niet tot het huwelijk met seks. Ik heb totaal geen saai leven, en weet zeker dat er genoeg mensen zijn van mijn leeftijd die geen christen zijn maar wel een saaier leven hebben.

Heb je ooit iemand echt gesproken, die op de middenweg zat? De meningen uit dit topic komen op mij vaak over als makkelijk oordelen, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat ook echt zo is.
pi_136523497
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Omdat? Ik rook soms, drink, ga naar festivals, doe ook wel eens een pilletje en wacht echt niet tot het huwelijk met seks. Ik heb totaal geen saai leven, en weet zeker dat er genoeg mensen zijn van mijn leeftijd die geen christen zijn maar wel een saaier leven hebben.

Heb je ooit iemand echt gesproken, die op de middenweg zat? De meningen uit dit topic komen op mij vaak over als makkelijk oordelen, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat ook echt zo is.
Ok, toegegeven, je klinkt minder saai dan het beeld dat ik er bij heb.

Daten?
pi_136523731
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik wil er ook een loeiharde GVD uit kunnen gooien als ik m'n klauwen brand zonder dat ik kwaad aangekeken word :P
Hahaha. Ik ga echt niet boos kijken als mensen vloeken hoor. Het is mijn keuze en mijn geloof, niet dat van hen. Als ze er op letten omdat ze rekening met mij houden vind ik dat supertof, maar ik vind niet dat ik dat van hen mag verwachten.
Maar dit is dus precies wat ik bedoel. Zodra iemand het woord christelijk hoort, zijn er meteen allemaal (voor)oordelen.
pi_136523780
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ok, toegegeven, je klinkt minder saai dan het beeld dat ik er bij heb.

Daten?
Ik ben ook helemaal niet saai. :D
Maar ik heb al een hele lieve vriend. O+
pi_136523846
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Tief dan godverdomme als de sodemieter uit dit topic jah }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136524009
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hahaha. Ik ga echt niet boos kijken als mensen vloeken hoor. Het is mijn keuze en mijn geloof, niet dat van hen. Als ze er op letten omdat ze rekening met mij houden vind ik dat supertof, maar ik vind niet dat ik dat van hen mag verwachten.
Maar dit is dus precies wat ik bedoel. Zodra iemand het woord christelijk hoort, zijn er meteen allemaal (voor)oordelen.
Daarom nu ook maar weer een gokje wagen daarin. Van wat ik van haar heb gezien is ze gewoon heel leuk, en misschien is dat christelijk in dit geval helemaal geen probleem.... Eerst maar eens zien of er uberhaupt een leuk contact uit komt. Zien we dan wel weer verder.
pi_136524108
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zo saai dat het me pijn doet. Ongemakkelijk. Ik doe wel een drankje, een pilletje, soms een festivaltje. O hahaha ik neuk wel hoor, o hahaha ik vind schelden ok. Kijk ik ben wel leuk, ik ben helemaal niet saai!
pi_136524115
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tief dan godverdomme als de sodemieter uit dit topic jah }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Sorry. :*
pi_136524494
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:14 schreef Kola het volgende:

[..]

Zo saai dat het me pijn doet. Ongemakkelijk. Ik doe wel een drankje, een pilletje, soms een festivaltje. O hahaha ik neuk wel hoor, o hahaha ik vind schelden ok. Kijk ik ben wel leuk, ik ben helemaal niet saai!
Jij mag het best saai vinden hoor, daar zit ik niet zo mee.
En ik neuk nog niet trouwens. Maar ga heus niet wachten tot het huwelijk. :)
Ik vind schelden geen probleem, vloeken vind ik wel jammer, maar ik heb en hoef geen controle over wat een ander zegt.
Ik probeer alleen het ontzettend standaard beeld wat mensen hebben een beeeetje te verruimen. Ik maak mijn keuzes gebaseerd op wat ik leuk vind, niet op wat een regeltje lijkt te zijn in de kerk. Als mensen in kunnen zien dat het ook zo kan, ben ik allang blij. Dan heb ik er echt geen probleem mee wat hun verdere oordeel over mij is.
pi_136524631
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:12 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Daarom nu ook maar weer een gokje wagen daarin. Van wat ik van haar heb gezien is ze gewoon heel leuk, en misschien is dat christelijk in dit geval helemaal geen probleem.... Eerst maar eens zien of er uberhaupt een leuk contact uit komt. Zien we dan wel weer verder.
Prima invalshoek lijkt me. Valt het tegen dan kan je er altijd nog een punt achter zetten.
  zondag 9 februari 2014 @ 21:23:34 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136524655
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Jij mag het best saai vinden hoor, daar zit ik niet zo mee.
En ik neuk nog niet trouwens. Maar ga heus niet wachten tot het huwelijk. :)
Ik vind schelden geen probleem, vloeken vind ik wel jammer, maar ik heb en hoef geen controle over wat een ander zegt.
Ik probeer alleen het ontzettend standaard beeld wat mensen hebben een beeeetje te verruimen. Ik maak mijn keuzes gebaseerd op wat ik leuk vind, niet op wat een regeltje lijkt te zijn in de kerk. Als mensen in kunnen zien dat het ook zo kan, ben ik allang blij. Dan heb ik er echt geen probleem mee wat hun verdere oordeel over mij is.
Ik vind het zo raar als jij het woord "neuken" gebruikt.
Ik hoor het je gewoon niet zeggen. _O-
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136524832
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind het zo raar als jij het woord "neuken" gebruikt.
Ik hoor het je gewoon niet zeggen. _O-
_O- Ik zeg het ook vrij weinig hoor.
pi_136524992
quote:

[..]

Ik ben totaal niet gelovig en twintig keer saaier dan jij klinkt, dus het zeg inderdaad allemaal niks :P
pi_136527621
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang. :') We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Mocht wel daar komen bij d'r maar dan wil ze dus gewoon niet blijven hier toch? :( Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips? :P
  zondag 9 februari 2014 @ 22:10:39 #31
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136527797
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang. :') We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips? :P
Ja: Grow a pair....

manmanman, wat doe je jezelf aan zeg :')

Mijn weekendverslag:
Ik had een leuke avond met krullenbol :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_136527979
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja: Grow a pair....

manmanman, wat doe je jezelf aan zeg :')

Mijn weekendverslag:
Ik had een leuke avond met krullenbol :P
Mezelf aan het lijntje houden blijkbaar... ;(
Gelukkig heeft ze me op een paar drankjes na amper geld gekost, anders zou het verhaal nog triester worden... :P
pi_136529501
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang. :') We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Mocht wel daar komen bij d'r maar dan wil ze dus gewoon niet blijven hier toch? :( Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips? :P
neuken jullie op zijn minst?
Want als je daar gewoon elke dinsdag heen gaat voor een avondje stratego dan valt er niet eens wat uit te maken als je het mij vraagt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136530473
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

neuken jullie op zijn minst?
Want als je daar gewoon elke dinsdag heen gaat voor een avondje stratego dan valt er niet eens wat uit te maken als je het mij vraagt
Ja dat wel. Dus daarom ook: het voelt als een avondje in de week naar een vriend gaan maar de rest van de week zit je alleen thuis. Voor veel mannen waarschijnlijk alleen maar ideaal, fuckbuddys maar ik wil dus juist wel meer..
pi_136530631
Oh good for you
van kussen met tong naar neuken met piemel!

sorry, ik kon het niet laten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 9 februari 2014 @ 23:06:23 #36
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136531305
quote:
Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal.
Waarom zijn alle verhalen hier altijd doorspekt met dit soort tegenstrijdigheden? :P
Confidence through competence
  zondag 9 februari 2014 @ 23:10:05 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136531501
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waarom zijn alle verhalen hier altijd doorspekt met dit soort tegenstrijdigheden? :P
Inderdaad ja.. iets wat geen waarde heeft voor iemand, hoe kan dat in godsnaam OOK speciaal zijn :')
pi_136531991
Terug van date met masseuse die voor me had gekookt. Met fuckin' stokjes gegeten. Het bestek wat ze er voor de zekerheid bij had gelegd geen blik waardig gegund omdat ik me als eigenwijze klootzak niet wil laten kennen. Anderhalf uur later wist ik de laatste hap van het inmiddels koud geworden vreten weg te werken en kon ik trots zijn op mijn lege bord.

Daten houdt je jong kennelijk want soms voel ik me net een vijfjarige.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136533900
Ik ga vrijdag speeddaten tijdens een hardloopwedstrijd. Het zal mij benieuwen.
  maandag 10 februari 2014 @ 05:24:35 #40
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136537160
quote:

[..]

Roken, alcohol en pilletjes als bevestiging voor een leuk leven hebben. -O-

* -Splash- heeft een saai leven. :{

Overigens telt de anticonceptie pil niet als argument, zonder is je leven een stuk spannender.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_136537393
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 05:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Roken, alcohol en pilletjes als bevestiging voor een leuk leven hebben. -O-

* -Splash- heeft een saai leven. :{

Overigens telt de anticonceptie pil niet als argument, zonder is je leven een stuk spannender.
_O- Die pil bedoelde ik ook niet. En zonder die dingen vind ik mijn leven ook leuk hoor! Al zou ik de alcohol wel erg missen. ;)
pi_136537815
quote:
Wat houdt je tegen dan? Je wil vaker afspreken en ze geeft je hiermee de kans.
Als je hier niet op ingaat wordt het een beetje een pot en ketel verhaal. Je verwijt haar dat ze niet hier wil blijven voor jou, maar je wilt dan ook niet daarheen voor haar. Ga er dus gewoon lekker naartoe en misschien is het wel de opstap naar meer?
  maandag 10 februari 2014 @ 09:11:16 #43
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136538207
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 07:24 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Die pil bedoelde ik ook niet. En zonder die dingen vind ik mijn leven ook leuk hoor! Al zou ik de alcohol wel erg missen. ;)
Gelukkig maar! ;) Ik ken genoeg mensen die pas 'leuk worden' als ze alcohol op hebben. En dan worden ze juist erg irritant. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 10 februari 2014 @ 09:11:45 #44
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_136538211
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:36 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen dan? Je wil vaker afspreken en ze geeft je hiermee de kans.
Als je hier niet op ingaat wordt het een beetje een pot en ketel verhaal. Je verwijt haar dat ze niet hier wil blijven voor jou, maar je wilt dan ook niet daarheen voor haar. Ga er dus gewoon lekker naartoe en misschien is het wel de opstap naar meer?
Aan de andere kant moet het niet van één kant komen.
pi_136538282
Nou na een maand mee naar haar ouders, waar jij haar wagen aan die van haar mag hangen (want het klinkt niet alsof ze haar normale routine zal wijzigen)... Daar zou ik ook niet happig op zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136538289
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Soms schrik ik echt van hoe onwetend Nederlanders zijn over het christenen...
Wacht maar tot dat je ze hoort over moslims :')
pi_136538387
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Terug van date met masseuse die voor me had gekookt. Met fuckin' stokjes gegeten. Het bestek wat ze er voor de zekerheid bij had gelegd geen blik waardig gegund omdat ik me als eigenwijze klootzak niet wil laten kennen. Anderhalf uur later wist ik de laatste hap van het inmiddels koud geworden vreten weg te werken en kon ik trots zijn op mijn lege bord.

Daten houdt je jong kennelijk want soms voel ik me net een vijfjarige.
Koppig en trots, zo ken ik je weer :')
pi_136539527
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:11 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Aan de andere kant moet het niet van één kant komen.
Klopt, maar je moet het op z'n minst proberen lijkt me. Al kan het zomaar zijn dat hij dat al gedaan heeft natuurlijk. In dat geval zou ik ook afhaken.
  maandag 10 februari 2014 @ 10:41:42 #49
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_136539815
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 07:24 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Die pil bedoelde ik ook niet.
:D.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:06:00 #50
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_136540542
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

En daar zijn er veel minder van :P men moet maar geloven wat ze willen geloven zolang ze het niet opdringen aan mij ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_136541378
quote:
Zou alvast beginnen met afstand nemen van haar.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:37:13 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136541503
Precies. Schroef het daten terug naar één keer in de week.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 10 februari 2014 @ 11:39:18 #53
242666 BeamofLight
pi_136541574
En als je naar haar toe gaat zorg dan dat de reistijden aansluiten op je OV. Kost het tenminste geen knaken.
pi_136550995
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wilde net zeggen :{ Ik krijg serieus nog wel eens de vraag of ik word uitgehuwelijkt.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_136551790
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef ntm het volgende:

[..]

Wilde net zeggen :{ Ik krijg serieus nog wel eens de vraag of ik word uitgehuwelijkt.
Nou?
pi_136556451
quote:
Sorry jongen, maar de meeste moderne relaties zijn hier in Nederland zo. Voor veel mensen is dit voldoende en hoeft het hele samenwoon gebeuren niet. Heb je dat wel besproken?

Anders zijn er 2 andere mogelijkheden:
-date een (jong) meisje die bij haar ouders woont. Dergelijke types zijn meestal groen als gras of kunnen niet alleen zijn, en ze wil wel eindelijk "zelfstandig" zijn, dus graag bereid binnen 3 maanden bij je in te trekken...

-date iemand die streng in het geloof is. Maakt niet uit wat; moslim, christelijk, hindoestaans of iemand die dagelijks de Tora rollen bestudeerd. Kern van de zaak is dat ze geen seks voor het huwelijk mogen hebben en alleen getrouwd mogen samenwonen. Als het goed gaat, zit je binnen 6 maanden onder de pannen..

Succes!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136556479
nm

[ Bericht 100% gewijzigd door DancingPhoebe op 10-02-2014 17:43:56 ]
pi_136564246
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nou?
Gelukkig niet zeg :{w
pi_136564497
SPOILER
pi_136565126
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
SPOILER
Dat was toch die jongen die met zn ex zat? Is dat nu helemaal over?
pi_136565837
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat was toch die jongen die met zn ex zat? Is dat nu helemaal over?
Ja en ja is over. Ze hebben geen contact meer en hij is (ik zeg niet wat er gebeurt is, niet zo boeiend ook) helemaal afgeknapt op haar. Wat ik trouwens nog best apart vind (weet hij) is dat hij echt heel anders over haar praat nu, heel negatief. Maarja het kan :P
pi_136566579
quote:
SPOILER
Niet dat het stil valt, maar ik vind het gewoon zo zonde van mn tijd als het na 2 maanden blijkt dat het niks gaat worden.
pi_136566745
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja en ja is over. Ze hebben geen contact meer en hij is (ik zeg niet wat er gebeurt is, niet zo boeiend ook) helemaal afgeknapt op haar. Wat ik trouwens nog best apart vind (weet hij) is dat hij echt heel anders over haar praat nu, heel negatief. Maarja het kan :P
Ja, ze zit nog diep bij hem denk ik. succes iig. ^O^
pi_136566992
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, ze zit nog diep bij hem denk ik. succes iig. ^O^
Haha nee, anders zou ik dat wel allang gemerkt hebben. We zijn nu ook al weer wat verder...
pi_136567020
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef habitue het volgende:

[..]

Niet dat het stil valt, maar ik vind het gewoon zo zonde van mn tijd als het na 2 maanden blijkt dat het niks gaat worden.
Ja oke dat snap ik sowieso wel.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:50:50 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136601820
Vrijdag date :) Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is :') Na ja, maakt ook niet uit.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:57:00 #67
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136602188
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Vrijdag date :) Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is :') Na ja, maakt ook niet uit.
Goeie timing ^O^ ;)
pi_136602274
quote:
nou ik weet niet wat je gaat doen maar het zal wel druk zijn op typische date plekjes
ivm reserveren en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136604236
quote:
Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is
Jaaaa, jaaaaaaaa. Jij wilt gewoon zo'n klef valentijnskaartje en een bos rozen met bonbons in een hartjesverpakking.
pi_136606237
Zwengel ik Tinder weer eens aan (ik wil graag de foto's van al mijn kinderen aan de wereld laten zien ja), ben ik geliked door die ene enge collega ;(
pi_136606295
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef MissGump het volgende:
Zwengel ik Tinder weer eens aan (ik wil graag de foto's van al mijn kinderen aan de wereld laten zien ja), ben ik geliked door die ene enge collega ;(
Nou meid, het is wat.
pi_136606385
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef MissGump het volgende:
Dat weet je toch pas als je hem liket?
pi_136606404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nou meid, het is wat.
Nou nee, hij is dus juist niks.

quote:
11s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het eerste rijtje wat je te zien krijgt als je weer inlogt (en die opeens allemaal net aan de rand van jouw aangegeven afstand zitten) zijn mensen die jou geliked hebben.
pi_136606452
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Whehe... Klopt inderdaad. Kennelijk is die collega toch niet zo eng.
pi_136606574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef MissGump het volgende:
Het eerste rijtje wat je te zien krijgt als je weer inlogt (en die opeens allemaal net aan de rand van jouw aangegeven afstand zitten) zijn mensen die jou geliked hebben.
O ja? Hoe kom je daarbij?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:19:17 #76
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136606591
Quoten gaat als vanouds verrot maar eerlijk, ik wist het niet :P
Die tip van Rhubarbje heb ik in mijn oren geknoopt, wordt een koffietentje iets buiten het centrum.
En neeheee mijn enige ervaring met Valentijnskaarten and such is al die onbeantwoorde kaarten in mijn tienertijd inclusief eentje die ik zelf kreeg waar ik niet bepaald op zat te wachten :D
pi_136606702
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

O ja? Hoe kom je daarbij?
Is inmiddels wel algemeen bekend toch? Probeer het maar na een tijdje niet ingelogd zijn, de eerste mensen op het randje van je ingestelde afstand, je krijgt ze allemaal gegarandeerd als match terug.
pi_136607485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:21 schreef MissGump het volgende:

[..]

Is inmiddels wel algemeen bekend toch? Probeer het maar na een tijdje niet ingelogd zijn, de eerste mensen op het randje van je ingestelde afstand, je krijgt ze allemaal gegarandeerd als match terug.
Okay, net de proef op de som genomen. Slechts twee matches uit de eerste tien die aan die criteria voldoen. Lijkt me niet te kloppen wat je zegt, maar hoe het dan wel werkt...

SPOILER
pi_136607512
Concur. Eens in de zoveel tijd log ik in op Tinder en de eerste paar die je ziet zijn altijd personen die jou geliked hebben.
pi_136607562
RIP Blauwe Siamese vechtvis.

We hebben bijzondere dingen meegemaakt ;(

Afgelopen nacht is hij met een fris smoeltje heengegaan :'(
pi_136607780
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Okay, net de proef op de som genomen. Slechts twee matches uit de eerste tien die aan die criteria voldoen. Lijkt me niet te kloppen wat je zegt, maar hoe het dan wel werkt...

SPOILER
Dan ben je dus gewoon geen 10 keer geliked :+
pi_136607862
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef eefje801 het volgende:
En neeheee mijn enige ervaring met Valentijnskaarten and such is al die onbeantwoorde kaarten in mijn tienertijd inclusief eentje die ik zelf kreeg waar ik niet bepaald op zat te wachten
Ik kreeg er in mijn brugklasjaren altijd 1 van een lelijkerd met jampotglazen en zo'n trui die je oma altijd voor je breit. :'( En ik stuurde er weleens een, maar dan anoniem. Echt daar heb je gewoon niks aan. :')
pi_136607900
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dan ben je dus gewoon geen 10 keer geliked :+
Onmogelijk.
pi_136608527
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Onmogelijk.
Daar ga ik niet over in discussie, zou te pijnlijk worden ;)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:11:33 #85
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_136609776
quote:
En hij?

Valentijnsdag zouden ze echt moeten verbieden...:)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_136609851
quote:
Ik heb hetzelfde. Kwam er ook pas later achter :')
Of hebben wij een date :@
pi_136610089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Rickario het volgende:
Smooth.
pi_136614933
Hoe ga ik dit nou weer uitleggen :')

Al een tijd aan het daten met tussenpauzes.
Tot 3 weken geleden heb ik 2 maand relatie gehad met een meid. Ik heb nog volop gevoelens voor haar, ik had het echt super met haar, het klikte gewoon, zo als met haar heb ik nog nooit gehad. Maar het is door een klote situatie uitgegaan. Toen ze het had uitgemaakt hebben we erna ook nog ruzie gekregen. We spreken elkaar niet echt meer sinds een tijdje. Maar ze had wel gevoelens voor me. Gepraat erover, ik excuses gemaakt, maar ik kreeg steeds te horen dat ik het even moest laten rusten en dat ze er nu even niet over wilde spreken. Ok,ik geef haar maar de ruimte. Erachteraan hollen zal alleen negatief uitpakken waarschijnlijk... ?
Dat terzijde.

Ik sta nog steeds op datingsites, dus ik kijk daar nog weleens op. Maar ik had dus iemand sinds vorige week toegevoegd op whatsapp. Niks mis mee. Ziet er leuk uit. Ze vroeg me voor een date. Ik ingestemd. Maar ik merk dat ik er gewoon geen zin in heb. Ook in andere contacten die ik nog open heb staan. Allemaal geen zin in. Als ze appt reageer ik gewoon uren niet,( :X ). Ik heb voorlopig geen behoefte om te gaan daten merk ik. Alleen moet ik nu wel een date gaan afzeggen wat ik nog nooit heb gedaan. Zal ik haar de waarheid vertellen ,dat ik net uit een relatie kom. Of een smoesje verzinnen? Ik wil haar niet kwetsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DSVM op 12-02-2014 04:09:35 ]
  woensdag 12 februari 2014 @ 06:28:51 #89
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136615050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 04:04 schreef DSVM het volgende:
Hoe ga ik dit nou weer uitleggen :')

Al een tijd aan het daten met tussenpauzes.
Tot 3 weken geleden heb ik 2 maand relatie gehad met een meid. Ik heb nog volop gevoelens voor haar, ik had het echt super met haar, het klikte gewoon, zo als met haar heb ik nog nooit gehad. Maar het is door een klote situatie uitgegaan. Toen ze het had uitgemaakt hebben we erna ook nog ruzie gekregen. We spreken elkaar niet echt meer sinds een tijdje. Maar ze had wel gevoelens voor me. Gepraat erover, ik excuses gemaakt, maar ik kreeg steeds te horen dat ik het even moest laten rusten en dat ze er nu even niet over wilde spreken. Ok,ik geef haar maar de ruimte. Erachteraan hollen zal alleen negatief uitpakken waarschijnlijk... ?
Dat terzijde.

Ik sta nog steeds op datingsites, dus ik kijk daar nog weleens op. Maar ik had dus iemand sinds vorige week toegevoegd op whatsapp. Niks mis mee. Ziet er leuk uit. Ze vroeg me voor een date. Ik ingestemd. Maar ik merk dat ik er gewoon geen zin in heb. Ook in andere contacten die ik nog open heb staan. Allemaal geen zin in. Als ze appt reageer ik gewoon uren niet,( :X ). Ik heb voorlopig geen behoefte om te gaan daten merk ik. Alleen moet ik nu wel een date gaan afzeggen wat ik nog nooit heb gedaan. Zal ik haar de waarheid vertellen ,dat ik net uit een relatie kom. Of een smoesje verzinnen? Ik wil haar niet kwetsen.
Verhaal mbt je date klinkt nogal als een ontsnapping aan veel drama maar kan het verkeerd lezen.

Dat ligt helemaal aan hoe je je date inschat met je nieuwe date toch? Misschien is het hartstikke gezellig en ben je blij dat je toch gegaan bent. Kwetsen is nog helemaal geen sprake van zo bij een eerste date. Een paar uur niet appen, waar maak je je dan druk om.
  woensdag 12 februari 2014 @ 06:45:13 #90
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136615094
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

En hij?

Valentijnsdag zouden ze echt moeten verbieden...:)
Hij kwam er ook pas vandaag achter. Inderdaad, eigenlijk vind ik het alleen leuk als je een kaartje krijgt of verstuurt, ook al is het niet van wie je wil.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:38 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik kreeg er in mijn brugklasjaren altijd 1 van een lelijkerd met jampotglazen en zo'n trui die je oma altijd voor je breit. :'( En ik stuurde er weleens een, maar dan anoniem. Echt daar heb je gewoon niks aan. :')
En zul je zien dat zij nu net als in het sprookje een prachtige zwaan is geworden ;) Maar ja zoiets inderdaad. Ik was inmiddels 21 en kreeg een kaart met een heel briek getekend hart, dat besloeg zo ongeveer de hele binnenkant. En dan alleen een naam :D Een klasgenoot, heel aardig gebaar maar echt gewoon 0,0 % wederzijds. Wel even gemeld, beetje ongemakkelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Kwam er ook pas later achter :')
Hij zegt wel "houdoe" maar woont in Grun :)
pi_136615127
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 04:04 schreef DSVM het volgende:
Als ze appt reageer ik gewoon uren niet
Echt niet normaal dit. :{
  woensdag 12 februari 2014 @ 07:16:05 #92
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136615218
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 06:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Echt niet normaal dit. :{
_O-
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  woensdag 12 februari 2014 @ 07:17:39 #93
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136615224
quote:
SPOILER
Ik denk eerder dat je niet te lang moet wachten omdat je IRL misschien wel helemaal geen chemie voelt. Maar leuk zeg :)
pi_136616792
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 06:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hij zegt wel "houdoe" maar woont in Grun :)
Ik ook. :')
Toevallig half Schots? :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:42:24 #95
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136616804
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:41 schreef Rickario het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Kan Eefje lekker met je doedelzak spelen *O*
pi_136620889
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Kan Eefje lekker met je doedelzak spelen *O*
Hoe gaat het met jouw schone alpenmeisje? Ook iets om mee te spelen? :7
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:23:53 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136621332
quote:
11s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw schone alpenmeisje? Ook iets om mee te spelen? :7
Ze is ontslagen :@
Nou is ze weer terug in Duitsland... dus een stuk dichterbij :D
Ik zie't wel, ben zelf niet zo initiatiefrijk naar haar toe :@ zal ik vast onbewust m'n redenen voor hebben ;)
pi_136628131
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 06:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Verhaal mbt je date klinkt nogal als een ontsnapping aan veel drama maar kan het verkeerd lezen.
Dat ze er niet over wilt spreken bedoel je, dat ze dat drama vind?
pi_136629105
Ik had een maand geleden aan iemand gevraagd of ze iets wilde gaan drinken. Een maand lang hoorde ik niets. En gisteren stuurde ze ineens een bericht dat ze eigenlijk al met iemand aan het daten was toen ik het vroeg en dat ze niet wist hoe ze dit moest brengen. Je kan toch gewoon zeggen dat je nu even niet wil afspreken. We zitten toch niet meer in de kleuterklas :') . Sommige mensen...
pi_136629872
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Devv het volgende:
Ik had een maand geleden aan iemand gevraagd of ze iets wilde gaan drinken. Een maand lang hoorde ik niets. En gisteren stuurde ze ineens een bericht dat ze eigenlijk al met iemand aan het daten was toen ik het vroeg en dat ze niet wist hoe ze dit moest brengen. Je kan toch gewoon zeggen dat je nu even niet wil afspreken. We zitten toch niet meer in de kleuterklas :') . Sommige mensen...
En nu wilde ze wel op date met je?
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:29:46 #101
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136633410
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef DSVM het volgende:

[..]

Dat ze er niet over wilt spreken bedoel je, dat ze dat drama vind?
Na ja, het klinkt nogal heftig voor een relatie van twee maanden. Dat niet altijd alles lovey dovey is is niet erg maar kom op..
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:30:55 #102
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136633453
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:41 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ha ha nee, wel een Engelse naam. Grappig. Ik sein je wel in als het niks is vrijdag.
pi_136638382
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Na ja, het klinkt nogal heftig voor een relatie van twee maanden. Dat niet altijd alles lovey dovey is is niet erg maar kom op..
Je bedoeld dus dat ze het ''ik wil er nu niet over praten'' als smoesje gebruikt om het er niet met mij over te hebben, omdat ik er een drama van maak omdat het maar 2 maanden was? Ik begrijp je niet goed :')
pi_136643674
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:16 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

En nu wilde ze wel op date met je?
Nee. Ze was nog steeds aan het daten met iemand anders. Ik denk dat ze mij achter de hand wilde houden als tweede keus. Dat maakt mij verder niet uit, maar ga dan niet pas na een maand reageren. Net alsof ik zo lang ga wachten op antwoord :') . Ik heb zelf inmiddels al een paar leuke dates gehad w/ .
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:23:34 #105
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136646205
Ik heb hier de afgelopen 2 jaar af en toe eens mee gelezen en het valt me op dat ik nog steeds veel dezelfde mensen zie posten. Volgens mij had een enkeling dan wel een tijdje een relatie, maar hoe ervaren jullie dat online daten nou echt? Schiet het een beetje op of is het onderhand ook een beetje een "hobby" geworden?

Verder vraag ik me af of of jullie dates over het algemeen wel echt op hun foto's lijken of dat er toch vaak dingen verborgen worden gehouden. :)
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:24:46 #106
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136646281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb hier de afgelopen 2 jaar af en toe eens mee gelezen en het valt me op dat ik nog steeds veel dezelfde mensen zie posten.
't is net [LIF] Dieetclub hier :P
Confidence through competence
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:07:16 #107
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136648395
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

't is net [LIF] Dieetclub hier :P
_O-
pi_136648762
quote:
Ik heb hier de afgelopen 2 jaar af en toe eens mee gelezen en het valt me op dat ik nog steeds veel dezelfde mensen zie posten. Volgens mij had een enkeling dan wel een tijdje een relatie, maar hoe ervaren jullie dat online daten nou echt? Schiet het een beetje op of is het onderhand ook een beetje een "hobby" geworden?
Het zit een beetje tussen de AVNZMG en de PUA-reeks in. Met een vleugje KPD hier en daar.
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:40:33 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136649792
quote:

Verder vraag ik me af of of jullie dates over het algemeen wel echt op hun foto's lijken of dat er toch vaak dingen verborgen worden gehouden. :)
Interessante vraag, ben je zelf ook aan het daten?

Ik date stukken minder dan eerst, amper meer via datingsites. Maar lees hier soms graag en af en toe een verslag is best leuk. Als ik terugkijk heb ik door het daten soms hele interessante mensen leren kennen en ook best leuke ervaringen gehad. Je moet er volgens mij echt even in groeien voor je weet wat de do's en don'ts zijn.

En om je voorbeeld aan te stippen: Heb mijn date van vrijdag eerst gecancelled omdat ik na googlen wel heel erg begon te twijfelen. Klinkt misschien oppervlakkig maar het was écht niet mijn type, heel anders dan op de foto's. Hij had dus heel oude foto's, blijkt nu. Te gunstig en dat is begrijpelijk maar niet mijn ding. Eerst maar eens kijken hoe hij op Skype overkomt, was verder een aardig persoon.

En qua relaties: daar moet je bij internetdaten niet al teveel vanuit gaan, die kans is erg klein. Gewoon door het medium. Kan beter per ongeluk gebeuren dan dat dat je hoop is denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door eefje801 op 12-02-2014 23:47:13 ]
  donderdag 13 februari 2014 @ 08:45:21 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136653586
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef eefje801 het volgende:
Eerst maar eens kijken hoe hij op Skype overkomt, was verder een aardig persoon.

Ondanks de foto's waarvan je zegt dat het totaal niet je type is.. ga je nog wel met hem skypen?
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:37:53 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136654465
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ondanks de foto's waarvan je zegt dat het totaal niet je type is.. ga je nog wel met hem skypen?
Snap ik ook niet? Bedoel, als iemand je niet aan trekt stop je er toch mee ipv toch maar door gaan? Het komt dan vrij wanhopig over. Haar kennende zal het zo niet zijn, maar dat idee is wel snel gewekt op deze manier.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:16:26 #112
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136656956

[ Bericht 100% gewijzigd door ikwiltrolletje op 13-02-2014 11:24:31 (-) ]
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:24:22 #113
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136657252
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Snap ik ook niet? Bedoel, als iemand je niet aan trekt stop je er toch mee ipv toch maar door gaan? Het komt dan vrij wanhopig over. Haar kennende zal het zo niet zijn, maar dat idee is wel snel gewekt op deze manier.
Ik snap het wel, ik ken mensen die in real life echt leuk zijn en grote aantrekkingskracht hebben terwijl ze op foto's echt helemaal nergens op lijken. Gewoon echt totaal niet fotogeniek zeg maar :P
Volgens mij wil ze hem dus gewoon even op bewegend beeld zien, niet uit wanhopigheid maar omdat ze het verder wel een leuke vent vindt en toch al contact met hem heeft :

quote:
was verder een aardig persoon.

quote:

[..]

Interessante vraag, ben je zelf ook aan het daten?

Ik date stukken minder dan eerst, amper meer via datingsites. Maar lees hier soms graag en af en toe een verslag is best leuk. Als ik terugkijk heb ik door het daten soms hele interessante mensen leren kennen en ook best leuke ervaringen gehad. Je moet er volgens mij echt even in groeien voor je weet wat de do's en don'ts zijn.

En om je voorbeeld aan te stippen: Heb mijn date van vrijdag eerst gecancelled omdat ik na googlen wel heel erg begon te twijfelen. Klinkt misschien oppervlakkig maar het was écht niet mijn type, heel anders dan op de foto's. Hij had dus heel oude foto's, blijkt nu. Te gunstig en dat is begrijpelijk maar niet mijn ding. Eerst maar eens kijken hoe hij op Skype overkomt, was verder een aardig persoon.

En qua relaties: daar moet je bij internetdaten niet al teveel vanuit gaan, die kans is erg klein. Gewoon door het medium. Kan beter per ongeluk gebeuren dan dat dat je hoop is denk ik.
Ik begrijp het wel ( zie bovenstaande post ) maar zelf zou ik er niet mee afspreken. Ik vind gunstigere foto's gebruiken en daarmee een verkeerd beeld scheppen echt een regelrechte afknapper. Dat kan door oude foto's gebruiken maar ook door op nieuwe foto's dingen te verhullen. Ik snap wel dat iemand niet z'n lelijkste foto's uitkiest, maar doe er op z'n minst wat realistische tussen.

Want dat begrijp ik dus niet, wat wil een persoon daar mee bereiken? Een afspraakje? Nou dat lukt dan misschien, maar daarna? Je ziet dan toch meteen dat het allemaal niet klopt? Ik ben nog niet zo ervaren in online daten maar dit is mij wel overkomen :P . Daarom vroeg ik me af of jullie dat ook wel eens hebben mee gemaakt en of dat vaak zo is geweest :) en hoe jullie daar dan mee om zijn gegaan tijdens de date zelf.

Ohja en over relaties; Als jullie de kans via internet erg klein achten, wat is dan de reden om het toch te blijven doen? Gewoon omdat het leuk/gezellig is enzo? :P . Verder heb ik inderdaad wat dingen meteen afgeleerd ja :7 .
pi_136659264
Ik zie daten via internet meer als een leuke toevoeging, omdat je mensen kunt ontmoeten die je anders misschien nooit tegen zou komen. Maar ik ben nog geen echte ervaringsdeskundige. Ik date pas sinds een maand of twee via internet.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:04:35 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136660909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ik ken mensen die in real life echt leuk zijn en grote aantrekkingskracht hebben terwijl ze op foto's echt helemaal nergens op lijken. Gewoon echt totaal niet fotogeniek zeg maar :P
Die ken ik ook wel, maar dat zijn vooral twijfelgevallen dan. Dan kan je er nog wel iets leuks in herkennen. Als ik dat niet zou hebben, houdt het echt wel op hoor.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:51:47 #116
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136662682
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef Devv het volgende:
Ik zie daten via internet meer als een leuke toevoeging, omdat je mensen kunt ontmoeten die je anders misschien nooit tegen zou komen. Maar ik ben nog geen echte ervaringsdeskundige. Ik date pas sinds een maand of twee via internet.
Daar heb ik dan niet perse online dating voor nodig :) als het gewoon om andere soort mensen ontmoeten gaat kan dat voor mij ook makkelijk zonder dat datingsausje :P

quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die ken ik ook wel, maar dat zijn vooral twijfelgevallen dan. Dan kan je er nog wel iets leuks in herkennen. Als ik dat niet zou hebben, houdt het echt wel op hoor.
Daar heb je gelijk in, je moet er wel wat leuks in herkennen anders is het niks. :Y
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:52:13 #117
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136662703
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het zit een beetje tussen de AVNZMG en de PUA-reeks in. Met een vleugje KPD hier en daar.
:D
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:42:25 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136672094
quote:

[..]

Ik heb leuk contact met hem, dus waarom niet? Vind het misschien geen date-materiaal maar ik sta volgens mij sowieso wat anders in het daten wat dat betreft. Die opmerking van ook_gek is wel terecht maar klopt niet in mijn geval. Ik vond hem eerder wat wanhopig overkomen en overenthousiast. In combinatie met een tegenvallende foto geen leuk vooruitzicht voor een date. Wil niet zeggen dat ik dan gelijk iemand afkap als het verder (vriendschappelijk) klikt. Het was een ongevraagde koppelactie, toch wat anders dan een reguliere date.
pi_136676268
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb leuk contact met hem, dus waarom niet? Vind het misschien geen date-materiaal maar ik sta volgens mij sowieso wat anders in het daten wat dat betreft. Die opmerking van ook_gek is wel terecht maar klopt niet in mijn geval. Ik vond hem eerder wat wanhopig overkomen en overenthousiast. In combinatie met een tegenvallende foto geen leuk vooruitzicht voor een date. Wil niet zeggen dat ik dan gelijk iemand afkap als het verder (vriendschappelijk) klikt. Het was een ongevraagde koppelactie, toch wat anders dan een reguliere date.
Sorry ;(
pi_136676578
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet ver van de waarheid dit
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:47:34 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136676621
quote:
12s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Sorry ;(
Ja, waarom had je dan ook geen recente foto :(
pi_136685892
quote:
12s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, waarom had je dan ook geen recente foto :(
We skypen!
pi_136686175
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Daarom vroeg ik me af of jullie dat ook wel eens hebben mee gemaakt en of dat vaak zo is geweest en hoe jullie daar dan mee om zijn gegaan tijdens de date zelf.
Ik had me een hele tijd geleden eens geregistreerd op Badoo. (Ja ik weet het. :') ) Raakte daar aan de praat met een meid, stuurde ze me haar allerlelijkste foto die ze had. (tenminste dat hoop ik voor dr) Maar dan ook echt dat het pijn deed aan je ogen. Op een andere foto zag haar postuur er normaal uit, maar ze was heel dik en had op die foto een veel te kleine bikini aan en stond op zon klein keukentrappetje op het punt om in zo'n klein zwembadje te springen die in je achtertuin staat. Het vet kwam onder het bikinitopje en boekje uit, en ze had allemaal lucht in haar wangen zodat ze zon bolle ronde kop kreeg. Haar redenatie was als je hier niet op afknapt dan knap je in het echt ook niet op me af.
Good luck with that. :')
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:57:03 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136686400
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef Rickario het volgende:

[..]

We skypen!
pi_136686402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Haar redenatie was als je hier niet op afknapt dan knap je in het echt ook niet op me af.
Er zal vast wel iemand zijn die daar niet op afknapt. Soms zie wel eens koppels over straat lopen waarbij je denkt, liefde maakt dus echt blind :') .
pi_136686592
quote:

[..]

Ik had me een hele tijd geleden eens geregistreerd op Badoo. (Ja ik weet het. :') ) Raakte daar aan de praat met een meid, stuurde ze me haar allerlelijkste foto die ze had. (tenminste dat hoop ik voor dr) Maar dan ook echt dat het pijn deed aan je ogen. Op een andere foto zag haar postuur er normaal uit, maar ze was heel dik en had op die foto een veel te kleine bikini aan en stond op zon klein keukentrappetje op het punt om in zo'n klein zwembadje te springen die in je achtertuin staat. Het vet kwam onder het bikinitopje en boekje uit, en ze had allemaal lucht in haar wangen zodat ze zon bolle ronde kop kreeg. Haar redenatie was als je hier niet op afknapt dan knap je in het echt ook niet op me af.
Ik heb zo serieus weleens een foto toegestuurd gekregen van iemand waarvan ik aanvankelijk dacht dat ze volkomen naakt was. Bij nadere inspectie bleek ze een bikini aan te hebben die nogal gemaskeerd werd door de lagen lillend vlees die eroverheen stulpten.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 februari 2014 @ 23:09:42 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136686912
quote:

[..]

Ik moest hard lachen :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_136687711
Ik ben zojuist helemaal verrot gescholden omdat ik me afvroeg of scrapbooken niet een beetje een Libelle huisvrouwen hobby is :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 februari 2014 @ 23:30:06 #129
Brabo Bastard
pi_136687898
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef Rickario het volgende:
Ik ben zojuist helemaal verrot gescholden omdat ik me afvroeg of scrapbooken niet een beetje een Libelle huisvrouwen hobby is :')
Die wijven ook van tegenwoordig. Kunnen nergens tegen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:32:15 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136687987
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef Rickario het volgende:
Je moet natuurlijk stoere en avontuurlijke hobby's hebben.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 februari 2014 @ 23:35:54 #131
Brabo Bastard
pi_136688132
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk stoere en avontuurlijke hobby's hebben.
Ik rijd graag motor. Kreeg een keer de volgende reactie (more or less) toen ik met een vrouw aan het praten was:

"Maar dat is toch levensgevaarlijk! En zo milieuonvriendelijk ook! Dat je dat doet! Nee, ik zou dat nooit doen en ik ga ook niet bij je achterop! Ik wil niet gezien worden op zo'n stinkend, rokend, smerig, milieuvervuilend ding!"

En zelf reed ze een Fiat van voor de oorlog (zo leek het). Toen ik zei dat die veel erger stinken en milieuonvriendelijker zijn werd ze helemaal woest :')
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:55:12 #132
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136688807
quote:

[..]

Zo'n halfblote en mislukte foto gaat dan wel weer veel te ver :') _O- , maar vind je het niet beter dat je vooraf dus al wist hoe ze er echt uit ziet in plaats van dat ze je met die andere foto's een beetje voor de gek had gehouden?
pi_136689233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Zo'n halfblote en mislukte foto gaat dan wel weer veel te ver :') _O- , maar vind je het niet beter dat je vooraf dus al wist hoe ze er echt uit ziet in plaats van dat ze je met die andere foto's een beetje voor de gek had gehouden?
Tja, voor de gek houden.... Als het gewoon recente foto's zijn en niet gephotoshopped houd je toch niemand voor de gek? Iedereen kiest toch zijn/haar leukste foto's uit lijkt me. Ik houd er iig altijd rekening mee dat het in het echt tegen kan vallen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 00:21:25 #134
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136689723
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Tja, voor de gek houden.... Als het gewoon recente foto's zijn en niet gephotoshopped houd je toch niemand voor de gek? Iedereen kiest toch zijn/haar leukste foto's uit lijkt me. Ik houd er iig altijd rekening mee dat het in het echt tegen kan vallen.
Tuurlijk wel, je kan er zo op gaan staan dat je slank lijkt en of je buik inhouden. Nooit echt op foto's lachen zodat je geen idee hebt wat voor lach diegene heeft of in welke - slechte - staat het gebit verkeert. Of steeds met 1 kant van je gezicht en nooit helemaal van de voorkant waardoor een grote moedervlek ofzo niet te zien is. Of als je bijvoorbeeld een prothese hebt staat die er steeds net niet (duidelijk ) op en zo kan ik nog wel meer dingen verzinnen.

Dan kan het gewoon nog steeds een recente foto van zelfs 10 minuten geleden zijn en klopt er in het echt bijna niks van :) . Natuurlijk stuur je je leukste foto's maar bepaalde dingen moet je imo gewoon niet verhullen want daar komt de ander toch meteen achter als je elkaar ontmoet dus ik zie het nut er niet van in. Ik vind dat dus wel voor de gek houden. Al was jouw voorbeeld wel een ander verhaal ja _O-
pi_136692675
Ik sta ook altijd veel leuker op foto's dan ik daadwerkelijk ben. Maar dat maak ik goed met mijn natuurlijk charme. Mgighhig.
pi_136693056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, je kan er zo op gaan staan dat je slank lijkt en of je buik inhouden. Nooit echt op foto's lachen zodat je geen idee hebt wat voor lach diegene heeft of in welke - slechte - staat het gebit verkeert. Of steeds met 1 kant van je gezicht en nooit helemaal van de voorkant waardoor een grote moedervlek ofzo niet te zien is. Of als je bijvoorbeeld een prothese hebt staat die er steeds net niet (duidelijk ) op en zo kan ik nog wel meer dingen verzinnen.

Dan kan het gewoon nog steeds een recente foto van zelfs 10 minuten geleden zijn en klopt er in het echt bijna niks van :) . Natuurlijk stuur je je leukste foto's maar bepaalde dingen moet je imo gewoon niet verhullen want daar komt de ander toch meteen achter als je elkaar ontmoet dus ik zie het nut er niet van in. Ik vind dat dus wel voor de gek houden. Al was jouw voorbeeld wel een ander verhaal ja _O-
Daar heb je wel een punt waar het echt gaat om grote dingen, maar ik ga er sws vanuit dat vrouwen hun buik inhouden. :+
pi_136695051
Foto's zijn overrated :{w
compact en kleverig.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:18:56 #138
242666 BeamofLight
pi_136695314
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
sure
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:00:14 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136696532
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je lelijk bent wel *O* ;)
pi_136696805
Altijd.
Mensen hechten teveel waarde aan een plaatje. Aantrekkingskracht heeft met zoveel méér te maken dan uiterlijk (geur is bv ook heel belangrijk)

Als ik m'n ex op n foto had gezien voor ik hem ontmoette, was ik nooit gegaan ws, toch voelde ik me na 1 aanraking ontzettend tot hem aangetrokken. Zelfs toen ik hem in het echt zag, had ik zoiets van: dat wordt m niet :{ tot hij me aanraakte dus.
Ik wil dus, als het klikt via online contact, bewust geen foto zien, zou zomaar iemand mis kunnen lopen...
compact en kleverig.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:11:56 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136696846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik rijd graag motor. Kreeg een keer de volgende reactie (more or less) toen ik met een vrouw aan het praten was:

"Maar dat is toch levensgevaarlijk! En zo milieuonvriendelijk ook! Dat je dat doet! Nee, ik zou dat nooit doen en ik ga ook niet bij je achterop! Ik wil niet gezien worden op zo'n stinkend, rokend, smerig, milieuvervuilend ding!"

En zelf reed ze een Fiat van voor de oorlog (zo leek het). Toen ik zei dat die veel erger stinken en milieuonvriendelijker zijn werd ze helemaal woest :')
Hahaha, lekker dan. Was het Femke Halsema?
Ik hoop dat je niet al te teleurgesteld was in haar reactie.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:12:40 #142
242666 BeamofLight
pi_136696862
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Altijd.
Mensen hechten teveel waarde aan een plaatje. Aantrekkingskracht heeft met zoveel méér te maken dan uiterlijk (geur is bv ook heel belangrijk)

Als ik m'n ex op n foto had gezien voor ik hem ontmoette, was ik nooit gegaan ws, toch voelde ik me na 1 aanraking ontzettend tot hem aangetrokken. Zelfs toen ik hem in het echt zag, had ik zoiets van: dat wordt m niet :{ tot hij me aanraakte dus.
Ik wil dus, als het klikt via online contact, bewust geen foto zien, zou zomaar iemand mis kunnen lopen...
ieder zijn meug. Maar zonder foto ga ik echt niet in de auto zitten op weg naar een afspraak. Never.
pi_136696867
Overigens kun je natuurlijk wel wát zien op n foto, quasimodo of de elephantman maken sowieso geen kans, maar er is nog een heel groot stuk tussen :r :r :r en O+ op n foto. En die mensen verdienen best wel n kans imo.
compact en kleverig.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:14:12 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136696892
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens kun je natuurlijk wel wát zien op n foto, quasimodo of de elephantman maken sowieso geen kans, maar er is nog een heel groot stuk tussen :r :r :r en O+ op n foto. En die mensen verdienen best wel n kans imo.
Maar aangezien jij geen foto wil zien, kan je een quasimodo er ook niet uithalen. Niet zonde van je tijd?
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:14:18 #145
242666 BeamofLight
pi_136696895
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
jij widel geen foto zien, weet je nog
pi_136696961
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar aangezien jij geen foto wil zien, kan je een quasimodo er ook niet uithalen. Niet zonde van je tijd?
nee, als ik online met m kan praten, Kan ik dat irl ook wel. :)
Sowieso ga ik niet op stap om de liefde van m'n leven te ontmoeten, maar voor de lol en dat kan ik ook best heb en met n lelijk iemand (overigens date ik nu niet meer, maar heb ik al jaren een vriend, leren kennen via hier)
compact en kleverig.
pi_136697022
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

jij widel geen foto zien, weet je nog
dat is voor de mensen die dat wel willen.
Schrijf iemand niet gelijk af omdat t niet helemaal je type is of ze een moedervlek onder haar oog heeft die je niet mooi vindt oid... Als de gesprekken leuk zijn, kun je het best een kans geven, wellicht is die aantrekkingskracht er gewoon.
compact en kleverig.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:47:39 #148
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136699754
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is voor de mensen die dat wel willen.
Schrijf iemand niet gelijk af omdat t niet helemaal je type is of ze een moedervlek onder haar oog heeft die je niet mooi vindt oid... Als de gesprekken leuk zijn, kun je het best een kans geven, wellicht is die aantrekkingskracht er gewoon.
Ik snap je wel, maar als iemand 5 voortanden mist ofzo kan ik het er gewoon niet op. Zo heeft iedereen wel een dealbreaker. Beetje jammer om dat dan pas op een date uit te vinden bijvoorbeeld, het zijn dingen die zeg maar niet zo gangbaar zijn. Blind daten is sowieso niets voor mij :) nieuwe mensen leer ik sowieso wel constant in de kroeg of op de campus kennen, daar zou ik zelf geen online daten voor gebruiken.

Waar knap jij op af?
pi_136701431
Je hebt pas een geslaagd Valentijnsdag als je deze krijgt van chicks 8-)

pi_136702062
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ik snap je wel, maar als iemand 5 voortanden mist ofzo kan ik het er gewoon niet op. Zo heeft iedereen wel een dealbreaker. Beetje jammer om dat dan pas op een date uit te vinden bijvoorbeeld, het zijn dingen die zeg maar niet zo gangbaar zijn. Blind daten is sowieso niets voor mij :) nieuwe mensen leer ik sowieso wel constant in de kroeg of op de campus kennen, daar zou ik zelf geen online daten voor gebruiken.

Waar knap jij op af?
nu weer die 5 voortanden, ik heb het over de wat subtieler dingen.
Wat ik zeg is: iemand die 'wel gaat' kan best veel leuker zijn in het echt dan op een foto, vanwege de uitstraling, geur, omdat hij je compleet op je gemak kan stellen.

Het zou zonde zijn een zesje op de foto af te wijzen, omdat hij een zesje is en geen acht, terwijl je wellicht als je hem een hand geeft, helemaal níets meer geeft om die grote neus, of dat kale plekje op zijn achterhoofd, waar je op de foto zo op afgeknapt bent...

Ik knap af op mannen 'zonder' kin, is mij opgevallen, dat maakt echter niet dat ik persé een foto wil zien om te controleren of hij wel een kin heeft. Dat zie ik op die date dan wel en dan wordt het dus niks.

Als je teveel afgaat op n foto, kijk je bv wél naar die grote neus, kale plek, moedervlek, litteken, weet ik t, terwijl dat misschien in t echt helemáál geen afknapper is. Dát is waar ik bang voor ben, dat ik afknap op een schoonheidsfoutje op een foto terwijl het in het echt geen enkel probleem blijkt te zijn...
compact en kleverig.
pi_136702234
Ik begin toch wat te twijfelen over de date van vanavond. Ze ziet er leuk uit maar verder loopt het whatsapp contact wat stroef de laatste dagen. Ik heb heb maar niet geforceerd aan de gang gehouden allemaal. Maar begin me nu toch wel meer af te vragen of het wel wat kan worden vanavond :')
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:03:41 #152
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136702270
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nu weer die 5 voortanden, ik heb het over de wat subtieler dingen.
Wat ik zeg is: iemand die 'wel gaat' kan best veel leuker zijn in het echt dan op een foto, vanwege de uitstraling, geur, omdat hij je compleet op je gemak kan stellen.

Het zou zonde zijn een zesje op de foto af te wijzen, omdat hij een zesje is en geen acht, terwijl je wellicht als je hem een hand geeft, helemaal níets meer geeft om die grote neus, of dat kale plekje op zijn achterhoofd, waar je op de foto zo op afgeknapt bent...

Ik knap af op mannen 'zonder' kin, is mij opgevallen, dat maakt echter niet dat ik persé een foto wil zien om te controleren of hij wel een kin heeft. Dat zie ik op die date dan wel en dan wordt het dus niks.

Als je teveel afgaat op n foto, kijk je bv wél naar die grote neus, kale plek, moedervlek, litteken, weet ik t, terwijl dat misschien in t echt helemáál geen afknapper is. Dát is waar ik bang voor ben, dat ik afknap op een schoonheidsfoutje op een foto terwijl het in het echt geen enkel probleem blijkt te zijn...
De reden dat ik het over zulke dingen heb is gewoon dat ik dat zoeits heb meegemaakt. Dus niet zo'n subtiel dingetje als waar jij het over hebt. Ik vroeg dus in eerste instantie of mensen dat hier ook hebben meegemaakt, of dat vaak gebeurt en hoe men er dan mee om is gegaan. Ik vond het echt heel jammer. Ik heb het dus over de gevallen waarbij je diegene niet een zesje geeft, maar een dikke 9 om daarna achter een compleet verhuld iets te komen.

Wel grappig dat mannen zonder kin. Daar heb ik nooit over nagedacht maar dat vind ik inderdaad ook wel een afknapper, maar net als jij zou ik daar niet per se foto's op controleren.

Het gaat in mijn geval dus niet om iemand die "wel gaat", maar om mensen die echt leuk lijken en iets "groots" hebben verhuld. Ben ik de enige die dat heeft meegemaakt hier?

Oja en het heeft helemaal niets afgedaan aan het feit dat ik die persoon heel erg leuk vind om mee te praten en mee te lachen. Ik heb zelf contact gehouden, ik zit zelf gewoon niet zo in elkaar dat ik me helemaal anders voor zou doen en probeer een beetje te begrijpen waarom een ander dat zou doen.
pi_136702319
Overigens ben ik zelf niet lelijk, mis ik geen voortanden, heb ik geen lelijk litteken of ben ik 15 kilo te zwaar.
Ik ben echter ook totaal niet fotogeniek en vind mezelf meestal helemaal niks op foto's, maar ik heb ze altijd wel gewoon gestuurd naar mannen met interesse :7
compact en kleverig.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:06:40 #154
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136702364
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens ben ik zelf niet lelijk, mis ik geen voortanden, heb ik geen lelijk litteken of ben ik 15 kilo te zwaar.
Ik ben echter ook totaal niet fotogeniek en vind mezelf meestal helemaal niks op foto's, maar ik heb ze altijd wel gewoon gestuurd naar mannen met interesse :7
Ik vind dat ik op de foto altijd leuker ben dan in het echt :') ook al doe ik niks speciaals.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:06:47 #155
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136702368
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:02 schreef Rickario het volgende:
Ik begin toch wat te twijfelen over de date van vanavond. Ze ziet er leuk uit maar verder loopt het whatsapp contact wat stroef de laatste dagen. Ik heb heb maar niet geforceerd aan de gang gehouden allemaal. Maar begin me nu toch wel meer af te vragen of het wel wat kan worden vanavond :')
Niet zo druk om maken.
Een van de leukste vrouwen die ik gedate heb was ook niet zo'n whatsapper, maar was tijdens het daten wel gezellig/leuk en alles _O_
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:07:26 #156
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136702397
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:02 schreef Rickario het volgende:
Nee joh, die is waarschijnlijk zenuwachtig enzo. Lekker naar je date gaan :) Hoe laat ga je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')