abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:19:17 #76
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136606591
Quoten gaat als vanouds verrot maar eerlijk, ik wist het niet :P
Die tip van Rhubarbje heb ik in mijn oren geknoopt, wordt een koffietentje iets buiten het centrum.
En neeheee mijn enige ervaring met Valentijnskaarten and such is al die onbeantwoorde kaarten in mijn tienertijd inclusief eentje die ik zelf kreeg waar ik niet bepaald op zat te wachten :D
pi_136606702
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

O ja? Hoe kom je daarbij?
Is inmiddels wel algemeen bekend toch? Probeer het maar na een tijdje niet ingelogd zijn, de eerste mensen op het randje van je ingestelde afstand, je krijgt ze allemaal gegarandeerd als match terug.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_136607485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:21 schreef MissGump het volgende:

[..]

Is inmiddels wel algemeen bekend toch? Probeer het maar na een tijdje niet ingelogd zijn, de eerste mensen op het randje van je ingestelde afstand, je krijgt ze allemaal gegarandeerd als match terug.
Okay, net de proef op de som genomen. Slechts twee matches uit de eerste tien die aan die criteria voldoen. Lijkt me niet te kloppen wat je zegt, maar hoe het dan wel werkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136607512
Concur. Eens in de zoveel tijd log ik in op Tinder en de eerste paar die je ziet zijn altijd personen die jou geliked hebben.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136607562
RIP Blauwe Siamese vechtvis.

We hebben bijzondere dingen meegemaakt ;(

Afgelopen nacht is hij met een fris smoeltje heengegaan :'(
pi_136607780
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Okay, net de proef op de som genomen. Slechts twee matches uit de eerste tien die aan die criteria voldoen. Lijkt me niet te kloppen wat je zegt, maar hoe het dan wel werkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je dus gewoon geen 10 keer geliked :+
pi_136607862
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef eefje801 het volgende:
En neeheee mijn enige ervaring met Valentijnskaarten and such is al die onbeantwoorde kaarten in mijn tienertijd inclusief eentje die ik zelf kreeg waar ik niet bepaald op zat te wachten
Ik kreeg er in mijn brugklasjaren altijd 1 van een lelijkerd met jampotglazen en zo'n trui die je oma altijd voor je breit. :'( En ik stuurde er weleens een, maar dan anoniem. Echt daar heb je gewoon niks aan. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136607900
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dan ben je dus gewoon geen 10 keer geliked :+
Onmogelijk.
pi_136608527
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Onmogelijk.
Daar ga ik niet over in discussie, zou te pijnlijk worden ;)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:11:33 #85
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_136609776
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Vrijdag date :) Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is :') Na ja, maakt ook niet uit.
En hij?

Valentijnsdag zouden ze echt moeten verbieden...:)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_136609851
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Vrijdag date :) Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is :') Na ja, maakt ook niet uit.
Ik heb hetzelfde. Kwam er ook pas later achter :')
Of hebben wij een date :@
pi_136610089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Rickario het volgende:
Smooth.
pi_136614933
Hoe ga ik dit nou weer uitleggen :')

Al een tijd aan het daten met tussenpauzes.
Tot 3 weken geleden heb ik 2 maand relatie gehad met een meid. Ik heb nog volop gevoelens voor haar, ik had het echt super met haar, het klikte gewoon, zo als met haar heb ik nog nooit gehad. Maar het is door een klote situatie uitgegaan. Toen ze het had uitgemaakt hebben we erna ook nog ruzie gekregen. We spreken elkaar niet echt meer sinds een tijdje. Maar ze had wel gevoelens voor me. Gepraat erover, ik excuses gemaakt, maar ik kreeg steeds te horen dat ik het even moest laten rusten en dat ze er nu even niet over wilde spreken. Ok,ik geef haar maar de ruimte. Erachteraan hollen zal alleen negatief uitpakken waarschijnlijk... ?
Dat terzijde.

Ik sta nog steeds op datingsites, dus ik kijk daar nog weleens op. Maar ik had dus iemand sinds vorige week toegevoegd op whatsapp. Niks mis mee. Ziet er leuk uit. Ze vroeg me voor een date. Ik ingestemd. Maar ik merk dat ik er gewoon geen zin in heb. Ook in andere contacten die ik nog open heb staan. Allemaal geen zin in. Als ze appt reageer ik gewoon uren niet,( :X ). Ik heb voorlopig geen behoefte om te gaan daten merk ik. Alleen moet ik nu wel een date gaan afzeggen wat ik nog nooit heb gedaan. Zal ik haar de waarheid vertellen ,dat ik net uit een relatie kom. Of een smoesje verzinnen? Ik wil haar niet kwetsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DSVM op 12-02-2014 04:09:35 ]
  woensdag 12 februari 2014 @ 06:28:51 #89
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136615050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 04:04 schreef DSVM het volgende:
Hoe ga ik dit nou weer uitleggen :')

Al een tijd aan het daten met tussenpauzes.
Tot 3 weken geleden heb ik 2 maand relatie gehad met een meid. Ik heb nog volop gevoelens voor haar, ik had het echt super met haar, het klikte gewoon, zo als met haar heb ik nog nooit gehad. Maar het is door een klote situatie uitgegaan. Toen ze het had uitgemaakt hebben we erna ook nog ruzie gekregen. We spreken elkaar niet echt meer sinds een tijdje. Maar ze had wel gevoelens voor me. Gepraat erover, ik excuses gemaakt, maar ik kreeg steeds te horen dat ik het even moest laten rusten en dat ze er nu even niet over wilde spreken. Ok,ik geef haar maar de ruimte. Erachteraan hollen zal alleen negatief uitpakken waarschijnlijk... ?
Dat terzijde.

Ik sta nog steeds op datingsites, dus ik kijk daar nog weleens op. Maar ik had dus iemand sinds vorige week toegevoegd op whatsapp. Niks mis mee. Ziet er leuk uit. Ze vroeg me voor een date. Ik ingestemd. Maar ik merk dat ik er gewoon geen zin in heb. Ook in andere contacten die ik nog open heb staan. Allemaal geen zin in. Als ze appt reageer ik gewoon uren niet,( :X ). Ik heb voorlopig geen behoefte om te gaan daten merk ik. Alleen moet ik nu wel een date gaan afzeggen wat ik nog nooit heb gedaan. Zal ik haar de waarheid vertellen ,dat ik net uit een relatie kom. Of een smoesje verzinnen? Ik wil haar niet kwetsen.
Verhaal mbt je date klinkt nogal als een ontsnapping aan veel drama maar kan het verkeerd lezen.

Dat ligt helemaal aan hoe je je date inschat met je nieuwe date toch? Misschien is het hartstikke gezellig en ben je blij dat je toch gegaan bent. Kwetsen is nog helemaal geen sprake van zo bij een eerste date. Een paar uur niet appen, waar maak je je dan druk om.
  woensdag 12 februari 2014 @ 06:45:13 #90
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136615094
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

En hij?

Valentijnsdag zouden ze echt moeten verbieden...:)
Hij kwam er ook pas vandaag achter. Inderdaad, eigenlijk vind ik het alleen leuk als je een kaartje krijgt of verstuurt, ook al is het niet van wie je wil.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:38 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik kreeg er in mijn brugklasjaren altijd 1 van een lelijkerd met jampotglazen en zo'n trui die je oma altijd voor je breit. :'( En ik stuurde er weleens een, maar dan anoniem. Echt daar heb je gewoon niks aan. :')
En zul je zien dat zij nu net als in het sprookje een prachtige zwaan is geworden ;) Maar ja zoiets inderdaad. Ik was inmiddels 21 en kreeg een kaart met een heel briek getekend hart, dat besloeg zo ongeveer de hele binnenkant. En dan alleen een naam :D Een klasgenoot, heel aardig gebaar maar echt gewoon 0,0 % wederzijds. Wel even gemeld, beetje ongemakkelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Kwam er ook pas later achter :')
Hij zegt wel "houdoe" maar woont in Grun :)
pi_136615127
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 04:04 schreef DSVM het volgende:
Als ze appt reageer ik gewoon uren niet
Echt niet normaal dit. :{
  woensdag 12 februari 2014 @ 07:16:05 #92
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136615218
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 06:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Echt niet normaal dit. :{
_O-
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  woensdag 12 februari 2014 @ 07:17:39 #93
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_136615224
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
SPOILER
Ik denk eerder dat je niet te lang moet wachten omdat je IRL misschien wel helemaal geen chemie voelt. Maar leuk zeg :)
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_136616792
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 06:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hij zegt wel "houdoe" maar woont in Grun :)
Ik ook. :')
Toevallig half Schots? :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:42:24 #95
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136616804
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:41 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik ook. :')
Toevallig half Schots? :P
*O* *O* *O*
Kan Eefje lekker met je doedelzak spelen *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_136620889
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Kan Eefje lekker met je doedelzak spelen *O*
Hoe gaat het met jouw schone alpenmeisje? Ook iets om mee te spelen? :7
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:23:53 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136621332
quote:
11s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw schone alpenmeisje? Ook iets om mee te spelen? :7
Ze is ontslagen :@
Nou is ze weer terug in Duitsland... dus een stuk dichterbij :D
Ik zie't wel, ben zelf niet zo initiatiefrijk naar haar toe :@ zal ik vast onbewust m'n redenen voor hebben ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_136628131
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 06:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Verhaal mbt je date klinkt nogal als een ontsnapping aan veel drama maar kan het verkeerd lezen.
Dat ze er niet over wilt spreken bedoel je, dat ze dat drama vind?
pi_136629105
Ik had een maand geleden aan iemand gevraagd of ze iets wilde gaan drinken. Een maand lang hoorde ik niets. En gisteren stuurde ze ineens een bericht dat ze eigenlijk al met iemand aan het daten was toen ik het vroeg en dat ze niet wist hoe ze dit moest brengen. Je kan toch gewoon zeggen dat je nu even niet wil afspreken. We zitten toch niet meer in de kleuterklas :') . Sommige mensen...
pi_136629872
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Devv het volgende:
Ik had een maand geleden aan iemand gevraagd of ze iets wilde gaan drinken. Een maand lang hoorde ik niets. En gisteren stuurde ze ineens een bericht dat ze eigenlijk al met iemand aan het daten was toen ik het vroeg en dat ze niet wist hoe ze dit moest brengen. Je kan toch gewoon zeggen dat je nu even niet wil afspreken. We zitten toch niet meer in de kleuterklas :') . Sommige mensen...
En nu wilde ze wel op date met je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')