abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136541378
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang. :') We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Mocht wel daar komen bij d'r maar dan wil ze dus gewoon niet blijven hier toch? :( Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips? :P
Zou alvast beginnen met afstand nemen van haar.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 10 februari 2014 @ 11:37:13 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136541503
Precies. Schroef het daten terug naar één keer in de week.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 10 februari 2014 @ 11:39:18 #53
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136541574
En als je naar haar toe gaat zorg dan dat de reistijden aansluiten op je OV. Kost het tenminste geen knaken.
pi_136550995
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wacht maar tot dat je ze hoort over moslims :')
Wilde net zeggen :{ Ik krijg serieus nog wel eens de vraag of ik word uitgehuwelijkt.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_136551790
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef ntm het volgende:

[..]

Wilde net zeggen :{ Ik krijg serieus nog wel eens de vraag of ik word uitgehuwelijkt.
Nou?
pi_136556451
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang. :') We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Mocht wel daar komen bij d'r maar dan wil ze dus gewoon niet blijven hier toch? :( Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips? :P
Sorry jongen, maar de meeste moderne relaties zijn hier in Nederland zo. Voor veel mensen is dit voldoende en hoeft het hele samenwoon gebeuren niet. Heb je dat wel besproken?

Anders zijn er 2 andere mogelijkheden:
-date een (jong) meisje die bij haar ouders woont. Dergelijke types zijn meestal groen als gras of kunnen niet alleen zijn, en ze wil wel eindelijk "zelfstandig" zijn, dus graag bereid binnen 3 maanden bij je in te trekken...

-date iemand die streng in het geloof is. Maakt niet uit wat; moslim, christelijk, hindoestaans of iemand die dagelijks de Tora rollen bestudeerd. Kern van de zaak is dat ze geen seks voor het huwelijk mogen hebben en alleen getrouwd mogen samenwonen. Als het goed gaat, zit je binnen 6 maanden onder de pannen..

Succes!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136556479
nm

[ Bericht 100% gewijzigd door DancingPhoebe op 10-02-2014 17:43:56 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136564246
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nou?
Gelukkig niet zeg :{w
pi_136564497
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136565126
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toch die jongen die met zn ex zat? Is dat nu helemaal over?
pi_136565837
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat was toch die jongen die met zn ex zat? Is dat nu helemaal over?
Ja en ja is over. Ze hebben geen contact meer en hij is (ik zeg niet wat er gebeurt is, niet zo boeiend ook) helemaal afgeknapt op haar. Wat ik trouwens nog best apart vind (weet hij) is dat hij echt heel anders over haar praat nu, heel negatief. Maarja het kan :P
pi_136566579
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
SPOILER
Niet dat het stil valt, maar ik vind het gewoon zo zonde van mn tijd als het na 2 maanden blijkt dat het niks gaat worden.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136566745
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja en ja is over. Ze hebben geen contact meer en hij is (ik zeg niet wat er gebeurt is, niet zo boeiend ook) helemaal afgeknapt op haar. Wat ik trouwens nog best apart vind (weet hij) is dat hij echt heel anders over haar praat nu, heel negatief. Maarja het kan :P
Ja, ze zit nog diep bij hem denk ik. succes iig. ^O^
pi_136566992
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, ze zit nog diep bij hem denk ik. succes iig. ^O^
Haha nee, anders zou ik dat wel allang gemerkt hebben. We zijn nu ook al weer wat verder...
pi_136567020
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef habitue het volgende:

[..]

Niet dat het stil valt, maar ik vind het gewoon zo zonde van mn tijd als het na 2 maanden blijkt dat het niks gaat worden.
Ja oke dat snap ik sowieso wel.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:50:50 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136601820
Vrijdag date :) Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is :') Na ja, maakt ook niet uit.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:57:00 #67
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136602188
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Vrijdag date :) Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is :') Na ja, maakt ook niet uit.
Goeie timing ^O^ ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_136602274
quote:
nou ik weet niet wat je gaat doen maar het zal wel druk zijn op typische date plekjes
ivm reserveren en zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136604236
quote:
Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is
Jaaaa, jaaaaaaaa. Jij wilt gewoon zo'n klef valentijnskaartje en een bos rozen met bonbons in een hartjesverpakking.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136606237
Zwengel ik Tinder weer eens aan (ik wil graag de foto's van al mijn kinderen aan de wereld laten zien ja), ben ik geliked door die ene enge collega ;(
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_136606295
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef MissGump het volgende:
Zwengel ik Tinder weer eens aan (ik wil graag de foto's van al mijn kinderen aan de wereld laten zien ja), ben ik geliked door die ene enge collega ;(
Nou meid, het is wat.
pi_136606385
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef MissGump het volgende:
Dat weet je toch pas als je hem liket?
pi_136606404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nou meid, het is wat.
Nou nee, hij is dus juist niks.

quote:
11s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het eerste rijtje wat je te zien krijgt als je weer inlogt (en die opeens allemaal net aan de rand van jouw aangegeven afstand zitten) zijn mensen die jou geliked hebben.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_136606452
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Whehe... Klopt inderdaad. Kennelijk is die collega toch niet zo eng.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136606574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef MissGump het volgende:
Het eerste rijtje wat je te zien krijgt als je weer inlogt (en die opeens allemaal net aan de rand van jouw aangegeven afstand zitten) zijn mensen die jou geliked hebben.
O ja? Hoe kom je daarbij?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')