Zou alvast beginnen met afstand nemen van haar.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang.We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Mocht wel daar komen bij d'r maar dan wil ze dus gewoon niet blijven hier toch?
Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips?
Wilde net zeggenquote:Op maandag 10 februari 2014 09:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je ze hoort over moslims
Nou?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Wilde net zeggenIk krijg serieus nog wel eens de vraag of ik word uitgehuwelijkt.
Sorry jongen, maar de meeste moderne relaties zijn hier in Nederland zo. Voor veel mensen is dit voldoende en hoeft het hele samenwoon gebeuren niet. Heb je dat wel besproken?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang.We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Mocht wel daar komen bij d'r maar dan wil ze dus gewoon niet blijven hier toch?
Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
Dat was toch die jongen die met zn ex zat? Is dat nu helemaal over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja en ja is over. Ze hebben geen contact meer en hij is (ik zeg niet wat er gebeurt is, niet zo boeiend ook) helemaal afgeknapt op haar. Wat ik trouwens nog best apart vind (weet hij) is dat hij echt heel anders over haar praat nu, heel negatief. Maarja het kanquote:Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was toch die jongen die met zn ex zat? Is dat nu helemaal over?
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
Niet dat het stil valt, maar ik vind het gewoon zo zonde van mn tijd als het na 2 maanden blijkt dat het niks gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Ja, ze zit nog diep bij hem denk ik. succes iig.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja en ja is over. Ze hebben geen contact meer en hij is (ik zeg niet wat er gebeurt is, niet zo boeiend ook) helemaal afgeknapt op haar. Wat ik trouwens nog best apart vind (weet hij) is dat hij echt heel anders over haar praat nu, heel negatief. Maarja het kan
Haha nee, anders zou ik dat wel allang gemerkt hebben. We zijn nu ook al weer wat verder...quote:Op maandag 10 februari 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ze zit nog diep bij hem denk ik. succes iig.
Ja oke dat snap ik sowieso wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Niet dat het stil valt, maar ik vind het gewoon zo zonde van mn tijd als het na 2 maanden blijkt dat het niks gaat worden.
Goeie timingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Vrijdag dateBedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is
Na ja, maakt ook niet uit.
nou ik weet niet wat je gaat doen maar het zal wel druk zijn op typische date plekjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Vrijdag dateBedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is
Na ja, maakt ook niet uit.
Jaaaa, jaaaaaaaa. Jij wilt gewoon zo'n klef valentijnskaartje en een bos rozen met bonbons in een hartjesverpakking.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is
Nou meid, het is wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef MissGump het volgende:
Zwengel ik Tinder weer eens aan (ik wil graag de foto's van al mijn kinderen aan de wereld laten zien ja), ben ik geliked door die ene enge collega
Dat weet je toch pas als je hem liket?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef MissGump het volgende:
Zwengel ik Tinder weer eens aan (ik wil graag de foto's van al mijn kinderen aan de wereld laten zien ja), ben ik geliked door die ene enge collega
Nou nee, hij is dus juist niks.quote:
Het eerste rijtje wat je te zien krijgt als je weer inlogt (en die opeens allemaal net aan de rand van jouw aangegeven afstand zitten) zijn mensen die jou geliked hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je toch pas als je hem liket?
Whehe... Klopt inderdaad. Kennelijk is die collega toch niet zo eng.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je toch pas als je hem liket?
O ja? Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef MissGump het volgende:
Het eerste rijtje wat je te zien krijgt als je weer inlogt (en die opeens allemaal net aan de rand van jouw aangegeven afstand zitten) zijn mensen die jou geliked hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |