Ook de wanhoop nabij jongen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef DrMarten het volgende:
Tijdje terug half uur in een ruimte vertoeft met een mooie leuke dame die daar toen aan het werk was. Totaal geen locatie om een move te maken of wat dan ook, en geen idee hoe ze heet. Kom ik 'r net tegen op RP, heeft ze in d'r profiel staan dat ze christelijk is wat voor mij normaal een no go is..... Toch maar eens berichtje gestuurd, ben benieuwd
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl jij bekend staat om je kieskeurigheid.. Mghihihih.
Gewoon je eerste date op een zondag voorstellen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
Alsof Christen meteen betekent bidden voor het eten, zondags 2 keer naar de kerk en geen seks voor het huwelijk.
in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springtquote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
Alsof Christen meteen betekent bidden voor het eten, zondags 2 keer naar de kerk en geen seks voor het huwelijk.
Nja vaak is het gewoon zo'n vraag die ze je stellen of je gelovig bent. Maar als je zelf expliciet gaat vermelden dat je gelovig bent dan weet je idd vaak al genoeg.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springt
Dat denk ik ook niet, maar heb 3 keer gedate met vrouwen die bij geloof christelijk hadden ingevuld en 2 keer bleek het behoorlijk belangrijk te zijn voor hun. Prima natuurlijk, maar absoluut niks voor mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
Als iemand het meteen noemt gok ik dat het niet de variant is waarbij je gedoopt word en daarna alleen met kerst de kerk in gaat...quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springt
Er is ook een middenweg he.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als iemand het meteen noemt gok ik dat het niet de variant is waarbij je gedoopt word en daarna alleen met kerst de kerk in gaat...
Ik wil er ook een loeiharde GVD uit kunnen gooien als ik m'n klauwen brand zonder dat ik kwaad aangekeken wordquote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef MissGump het volgende:
Ik wil gewoon graag schelden zonder dat ik over het scheldwoord hoef na te denken
Omdat? Ik rook soms, drink, ga naar festivals, doe ook wel eens een pilletje en wacht echt niet tot het huwelijk met seks. Ik heb totaal geen saai leven, en weet zeker dat er genoeg mensen zijn van mijn leeftijd die geen christen zijn maar wel een saaier leven hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs de middenweg lijkt me verschrikkelijk saai
Ok, toegegeven, je klinkt minder saai dan het beeld dat ik er bij heb.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat? Ik rook soms, drink, ga naar festivals, doe ook wel eens een pilletje en wacht echt niet tot het huwelijk met seks. Ik heb totaal geen saai leven, en weet zeker dat er genoeg mensen zijn van mijn leeftijd die geen christen zijn maar wel een saaier leven hebben.
Heb je ooit iemand echt gesproken, die op de middenweg zat? De meningen uit dit topic komen op mij vaak over als makkelijk oordelen, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat ook echt zo is.
Hahaha. Ik ga echt niet boos kijken als mensen vloeken hoor. Het is mijn keuze en mijn geloof, niet dat van hen. Als ze er op letten omdat ze rekening met mij houden vind ik dat supertof, maar ik vind niet dat ik dat van hen mag verwachten.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil er ook een loeiharde GVD uit kunnen gooien als ik m'n klauwen brand zonder dat ik kwaad aangekeken word
Ik ben ook helemaal niet saai.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ok, toegegeven, je klinkt minder saai dan het beeld dat ik er bij heb.
Daten?
Tief dan godverdomme als de sodemieter uit dit topic jahquote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet saai.
Maar ik heb al een hele lieve vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Daarom nu ook maar weer een gokje wagen daarin. Van wat ik van haar heb gezien is ze gewoon heel leuk, en misschien is dat christelijk in dit geval helemaal geen probleem.... Eerst maar eens zien of er uberhaupt een leuk contact uit komt. Zien we dan wel weer verder.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ga echt niet boos kijken als mensen vloeken hoor. Het is mijn keuze en mijn geloof, niet dat van hen. Als ze er op letten omdat ze rekening met mij houden vind ik dat supertof, maar ik vind niet dat ik dat van hen mag verwachten.
Maar dit is dus precies wat ik bedoel. Zodra iemand het woord christelijk hoort, zijn er meteen allemaal (voor)oordelen.
Zo saai dat het me pijn doet. Ongemakkelijk. Ik doe wel een drankje, een pilletje, soms een festivaltje. O hahaha ik neuk wel hoor, o hahaha ik vind schelden ok. Kijk ik ben wel leuk, ik ben helemaal niet saai!quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet saai.
Maar ik heb al een hele lieve vriend.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tief dan godverdomme als de sodemieter uit dit topic jahHaha. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag het best saai vinden hoor, daar zit ik niet zo mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Zo saai dat het me pijn doet. Ongemakkelijk. Ik doe wel een drankje, een pilletje, soms een festivaltje. O hahaha ik neuk wel hoor, o hahaha ik vind schelden ok. Kijk ik ben wel leuk, ik ben helemaal niet saai!
Prima invalshoek lijkt me. Valt het tegen dan kan je er altijd nog een punt achter zetten.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom nu ook maar weer een gokje wagen daarin. Van wat ik van haar heb gezien is ze gewoon heel leuk, en misschien is dat christelijk in dit geval helemaal geen probleem.... Eerst maar eens zien of er uberhaupt een leuk contact uit komt. Zien we dan wel weer verder.
Ik vind het zo raar als jij het woord "neuken" gebruikt.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij mag het best saai vinden hoor, daar zit ik niet zo mee.
En ik neuk nog niet trouwens. Maar ga heus niet wachten tot het huwelijk.
Ik vind schelden geen probleem, vloeken vind ik wel jammer, maar ik heb en hoef geen controle over wat een ander zegt.
Ik probeer alleen het ontzettend standaard beeld wat mensen hebben een beeeetje te verruimen. Ik maak mijn keuzes gebaseerd op wat ik leuk vind, niet op wat een regeltje lijkt te zijn in de kerk. Als mensen in kunnen zien dat het ook zo kan, ben ik allang blij. Dan heb ik er echt geen probleem mee wat hun verdere oordeel over mij is.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar als jij het woord "neuken" gebruikt.
Ik hoor het je gewoon niet zeggen.
Ik ben totaal niet gelovig en twintig keer saaier dan jij klinkt, dus het zeg inderdaad allemaal niksquote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat? Ik rook soms, drink, ga naar festivals, doe ook wel eens een pilletje en wacht echt niet tot het huwelijk met seks. Ik heb totaal geen saai leven, en weet zeker dat er genoeg mensen zijn van mijn leeftijd die geen christen zijn maar wel een saaier leven hebben.
Heb je ooit iemand echt gesproken, die op de middenweg zat? De meningen uit dit topic komen op mij vaak over als makkelijk oordelen, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat ook echt zo is.
Ja: Grow a pair....quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang.We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips?
Mezelf aan het lijntje houden blijkbaar...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja: Grow a pair....
manmanman, wat doe je jezelf aan zeg
Mijn weekendverslag:
Ik had een leuke avond met krullenbol
neuken jullie op zijn minst?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang.We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Mocht wel daar komen bij d'r maar dan wil ze dus gewoon niet blijven hier toch?
Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips?
Ja dat wel. Dus daarom ook: het voelt als een avondje in de week naar een vriend gaan maar de rest van de week zit je alleen thuis. Voor veel mannen waarschijnlijk alleen maar ideaal, fuckbuddys maar ik wil dus juist wel meer..quote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neuken jullie op zijn minst?
Want als je daar gewoon elke dinsdag heen gaat voor een avondje stratego dan valt er niet eens wat uit te maken als je het mij vraagt
Waarom zijn alle verhalen hier altijd doorspekt met dit soort tegenstrijdigheden?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal.
Inderdaad ja.. iets wat geen waarde heeft voor iemand, hoe kan dat in godsnaam OOK speciaal zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zijn alle verhalen hier altijd doorspekt met dit soort tegenstrijdigheden?
Roken, alcohol en pilletjes als bevestiging voor een leuk leven hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 05:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Roken, alcohol en pilletjes als bevestiging voor een leuk leven hebben.
* -Splash- heeft een saai leven.![]()
Overigens telt de anticonceptie pil niet als argument, zonder is je leven een stuk spannender.
Wat houdt je tegen dan? Je wil vaker afspreken en ze geeft je hiermee de kans.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer.... moet jullie toch gelijk geven ben ik bang.We zien elkaar nu maar 1x per week en dat kan je geen relatie noemen, hoe leuk je het ook hebt samen die avond. Het voelt gewoon als een avond in de week naar een goede vriend gaan maar de rest van de week zit je 'mooi' alleen thuis... De druppel was net tijdens het plannen van Valentijnsdag. Hecht er zelf geen waarde aan maar ach samen de avond doorbrengen op zo'n dag is wel speciaal. Zij wil echter op vrijdag altijd naar huis en dus ook komende vrijdag op Valentijn... weekendje blijven had ze geen zin in want dan wou ze wel zaterdagmorgen écht naar huis toe hoor, alleen vrijdagavond blijven dus. Feit dat je dan nog een zaterdagavond en zondag samen hebt drong blijkbaar niet door. Ik moet zaterdagochtend/middag werken en zat ze anders 'hele' dag alleen... Mocht wel daar komen bij d'r maar dan wil ze dus gewoon niet blijven hier toch?
Ik sta echt op het punt om het 'uit' te maken, ik wil gewoon vaker afspreken, haar maakt dat dus niet zoveel uit en doet ook geen moeite om een keer extra te plannen. Jullie nog tips?
Gelukkig maar!quote:Op maandag 10 februari 2014 07:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Die pil bedoelde ik ook niet. En zonder die dingen vind ik mijn leven ook leuk hoor! Al zou ik de alcohol wel erg missen.
Aan de andere kant moet het niet van één kant komen.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:36 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan? Je wil vaker afspreken en ze geeft je hiermee de kans.
Als je hier niet op ingaat wordt het een beetje een pot en ketel verhaal. Je verwijt haar dat ze niet hier wil blijven voor jou, maar je wilt dan ook niet daarheen voor haar. Ga er dus gewoon lekker naartoe en misschien is het wel de opstap naar meer?
Wacht maar tot dat je ze hoort over moslimsquote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Soms schrik ik echt van hoe onwetend Nederlanders zijn over het christenen...
Koppig en trots, zo ken ik je weerquote:Op zondag 9 februari 2014 23:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Terug van date met masseuse die voor me had gekookt. Met fuckin' stokjes gegeten. Het bestek wat ze er voor de zekerheid bij had gelegd geen blik waardig gegund omdat ik me als eigenwijze klootzak niet wil laten kennen. Anderhalf uur later wist ik de laatste hap van het inmiddels koud geworden vreten weg te werken en kon ik trots zijn op mijn lege bord.
Daten houdt je jong kennelijk want soms voel ik me net een vijfjarige.
Klopt, maar je moet het op z'n minst proberen lijkt me. Al kan het zomaar zijn dat hij dat al gedaan heeft natuurlijk. In dat geval zou ik ook afhaken.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet het niet van één kant komen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 07:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Die pil bedoelde ik ook niet.
En daar zijn er veel minder vanquote:Op maandag 10 februari 2014 09:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je ze hoort over moslims
Zou alvast beginnen met afstand nemen van haar.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
Wilde net zeggenquote:Op maandag 10 februari 2014 09:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je ze hoort over moslims
Nou?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Wilde net zeggenIk krijg serieus nog wel eens de vraag of ik word uitgehuwelijkt.
Sorry jongen, maar de meeste moderne relaties zijn hier in Nederland zo. Voor veel mensen is dit voldoende en hoeft het hele samenwoon gebeuren niet. Heb je dat wel besproken?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Deezertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
Dat was toch die jongen die met zn ex zat? Is dat nu helemaal over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja en ja is over. Ze hebben geen contact meer en hij is (ik zeg niet wat er gebeurt is, niet zo boeiend ook) helemaal afgeknapt op haar. Wat ik trouwens nog best apart vind (weet hij) is dat hij echt heel anders over haar praat nu, heel negatief. Maarja het kanquote:Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was toch die jongen die met zn ex zat? Is dat nu helemaal over?
Niet dat het stil valt, maar ik vind het gewoon zo zonde van mn tijd als het na 2 maanden blijkt dat het niks gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Ja, ze zit nog diep bij hem denk ik. succes iig.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja en ja is over. Ze hebben geen contact meer en hij is (ik zeg niet wat er gebeurt is, niet zo boeiend ook) helemaal afgeknapt op haar. Wat ik trouwens nog best apart vind (weet hij) is dat hij echt heel anders over haar praat nu, heel negatief. Maarja het kan
Haha nee, anders zou ik dat wel allang gemerkt hebben. We zijn nu ook al weer wat verder...quote:Op maandag 10 februari 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ze zit nog diep bij hem denk ik. succes iig.
Ja oke dat snap ik sowieso wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Niet dat het stil valt, maar ik vind het gewoon zo zonde van mn tijd als het na 2 maanden blijkt dat het niks gaat worden.
Goeie timingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Vrijdag dateBedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is
Na ja, maakt ook niet uit.
nou ik weet niet wat je gaat doen maar het zal wel druk zijn op typische date plekjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Jaaaa, jaaaaaaaa. Jij wilt gewoon zo'n klef valentijnskaartje en een bos rozen met bonbons in een hartjesverpakking.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Bedacht vandaag pas dat het dan valentijnsdag is
Nou meid, het is wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef MissGump het volgende:
Zwengel ik Tinder weer eens aan (ik wil graag de foto's van al mijn kinderen aan de wereld laten zien ja), ben ik geliked door die ene enge collega
Dat weet je toch pas als je hem liket?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef MissGump het volgende:
Zwengel ik Tinder weer eens aan (ik wil graag de foto's van al mijn kinderen aan de wereld laten zien ja), ben ik geliked door die ene enge collega
Nou nee, hij is dus juist niks.quote:
Het eerste rijtje wat je te zien krijgt als je weer inlogt (en die opeens allemaal net aan de rand van jouw aangegeven afstand zitten) zijn mensen die jou geliked hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je toch pas als je hem liket?
Whehe... Klopt inderdaad. Kennelijk is die collega toch niet zo eng.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je toch pas als je hem liket?
O ja? Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef MissGump het volgende:
Het eerste rijtje wat je te zien krijgt als je weer inlogt (en die opeens allemaal net aan de rand van jouw aangegeven afstand zitten) zijn mensen die jou geliked hebben.
Is inmiddels wel algemeen bekend toch? Probeer het maar na een tijdje niet ingelogd zijn, de eerste mensen op het randje van je ingestelde afstand, je krijgt ze allemaal gegarandeerd als match terug.quote:
Okay, net de proef op de som genomen. Slechts twee matches uit de eerste tien die aan die criteria voldoen. Lijkt me niet te kloppen wat je zegt, maar hoe het dan wel werkt...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Is inmiddels wel algemeen bekend toch? Probeer het maar na een tijdje niet ingelogd zijn, de eerste mensen op het randje van je ingestelde afstand, je krijgt ze allemaal gegarandeerd als match terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay, net de proef op de som genomen. Slechts twee matches uit de eerste tien die aan die criteria voldoen. Lijkt me niet te kloppen wat je zegt, maar hoe het dan wel werkt...Dan ben je dus gewoon geen 10 keer gelikedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why do dishes when you can do daiquiris?
Ik kreeg er in mijn brugklasjaren altijd 1 van een lelijkerd met jampotglazen en zo'n trui die je oma altijd voor je breit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef eefje801 het volgende:
En neeheee mijn enige ervaring met Valentijnskaarten and such is al die onbeantwoorde kaarten in mijn tienertijd inclusief eentje die ik zelf kreeg waar ik niet bepaald op zat te wachten
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon geen 10 keer geliked
Daar ga ik niet over in discussie, zou te pijnlijk wordenquote:
En hij?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb hetzelfde. Kwam er ook pas later achterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef eefje801 het volgende:
Verhaal mbt je date klinkt nogal als een ontsnapping aan veel drama maar kan het verkeerd lezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 04:04 schreef DSVM het volgende:
Hoe ga ik dit nou weer uitleggen![]()
Al een tijd aan het daten met tussenpauzes.
Tot 3 weken geleden heb ik 2 maand relatie gehad met een meid. Ik heb nog volop gevoelens voor haar, ik had het echt super met haar, het klikte gewoon, zo als met haar heb ik nog nooit gehad. Maar het is door een klote situatie uitgegaan. Toen ze het had uitgemaakt hebben we erna ook nog ruzie gekregen. We spreken elkaar niet echt meer sinds een tijdje. Maar ze had wel gevoelens voor me. Gepraat erover, ik excuses gemaakt, maar ik kreeg steeds te horen dat ik het even moest laten rusten en dat ze er nu even niet over wilde spreken. Ok,ik geef haar maar de ruimte. Erachteraan hollen zal alleen negatief uitpakken waarschijnlijk... ?
Dat terzijde.
Ik sta nog steeds op datingsites, dus ik kijk daar nog weleens op. Maar ik had dus iemand sinds vorige week toegevoegd op whatsapp. Niks mis mee. Ziet er leuk uit. Ze vroeg me voor een date. Ik ingestemd. Maar ik merk dat ik er gewoon geen zin in heb. Ook in andere contacten die ik nog open heb staan. Allemaal geen zin in. Als ze appt reageer ik gewoon uren niet,(). Ik heb voorlopig geen behoefte om te gaan daten merk ik. Alleen moet ik nu wel een date gaan afzeggen wat ik nog nooit heb gedaan. Zal ik haar de waarheid vertellen ,dat ik net uit een relatie kom. Of een smoesje verzinnen? Ik wil haar niet kwetsen.
Hij kwam er ook pas vandaag achter. Inderdaad, eigenlijk vind ik het alleen leuk als je een kaartje krijgt of verstuurt, ook al is het niet van wie je wil.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En hij?
Valentijnsdag zouden ze echt moeten verbieden...:)
En zul je zien dat zij nu net als in het sprookje een prachtige zwaan is gewordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik kreeg er in mijn brugklasjaren altijd 1 van een lelijkerd met jampotglazen en zo'n trui die je oma altijd voor je breit.En ik stuurde er weleens een, maar dan anoniem. Echt daar heb je gewoon niks aan.
Hij zegt wel "houdoe" maar woont in Grunquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Kwam er ook pas later achter
Of hebben wij een date
Echt niet normaal dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 04:04 schreef DSVM het volgende:
Als ze appt reageer ik gewoon uren niet
quote:
Ik denk eerder dat je niet te lang moet wachten omdat je IRL misschien wel helemaal geen chemie voelt. Maar leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Ik ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij zegt wel "houdoe" maar woont in Grun
quote:
Hoe gaat het met jouw schone alpenmeisje? Ook iets om mee te spelen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan Eefje lekker met je doedelzak spelen
Ze is ontslagenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw schone alpenmeisje? Ook iets om mee te spelen?
Dat ze er niet over wilt spreken bedoel je, dat ze dat drama vind?quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Verhaal mbt je date klinkt nogal als een ontsnapping aan veel drama maar kan het verkeerd lezen.
En nu wilde ze wel op date met je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Devv het volgende:
Ik had een maand geleden aan iemand gevraagd of ze iets wilde gaan drinken. Een maand lang hoorde ik niets. En gisteren stuurde ze ineens een bericht dat ze eigenlijk al met iemand aan het daten was toen ik het vroeg en dat ze niet wist hoe ze dit moest brengen. Je kan toch gewoon zeggen dat je nu even niet wil afspreken. We zitten toch niet meer in de kleuterklas. Sommige mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |