Na ja, het klinkt nogal heftig voor een relatie van twee maanden. Dat niet altijd alles lovey dovey is is niet erg maar kom op..quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef DSVM het volgende:
[..]
Dat ze er niet over wilt spreken bedoel je, dat ze dat drama vind?
Je bedoeld dus dat ze het ''ik wil er nu niet over praten'' als smoesje gebruikt om het er niet met mij over te hebben, omdat ik er een drama van maak omdat het maar 2 maanden was? Ik begrijp je niet goedquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Na ja, het klinkt nogal heftig voor een relatie van twee maanden. Dat niet altijd alles lovey dovey is is niet erg maar kom op..
Nee. Ze was nog steeds aan het daten met iemand anders. Ik denk dat ze mij achter de hand wilde houden als tweede keus. Dat maakt mij verder niet uit, maar ga dan niet pas na een maand reageren. Net alsof ik zo lang ga wachten op antwoordquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:16 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
En nu wilde ze wel op date met je?
't is net [LIF] Dieetclub hierquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb hier de afgelopen 2 jaar af en toe eens mee gelezen en het valt me op dat ik nog steeds veel dezelfde mensen zie posten.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is net [LIF] Dieetclub hier
Het zit een beetje tussen de AVNZMG en de PUA-reeks in. Met een vleugje KPD hier en daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb hier de afgelopen 2 jaar af en toe eens mee gelezen en het valt me op dat ik nog steeds veel dezelfde mensen zie posten. Volgens mij had een enkeling dan wel een tijdje een relatie, maar hoe ervaren jullie dat online daten nou echt? Schiet het een beetje op of is het onderhand ook een beetje een "hobby" geworden?
Interessante vraag, ben je zelf ook aan het daten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb hier de afgelopen 2 jaar af en toe eens mee gelezen en het valt me op dat ik nog steeds veel dezelfde mensen zie posten. Volgens mij had een enkeling dan wel een tijdje een relatie, maar hoe ervaren jullie dat online daten nou echt? Schiet het een beetje op of is het onderhand ook een beetje een "hobby" geworden?
Verder vraag ik me af of of jullie dates over het algemeen wel echt op hun foto's lijken of dat er toch vaak dingen verborgen worden gehouden.
Ondanks de foto's waarvan je zegt dat het totaal niet je type is.. ga je nog wel met hem skypen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef eefje801 het volgende:
Eerst maar eens kijken hoe hij op Skype overkomt, was verder een aardig persoon.
Snap ik ook niet? Bedoel, als iemand je niet aan trekt stop je er toch mee ipv toch maar door gaan? Het komt dan vrij wanhopig over. Haar kennende zal het zo niet zijn, maar dat idee is wel snel gewekt op deze manier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks de foto's waarvan je zegt dat het totaal niet je type is.. ga je nog wel met hem skypen?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks de foto's waarvan je zegt dat het totaal niet je type is.. ga je nog wel met hem skypen?
Ik snap het wel, ik ken mensen die in real life echt leuk zijn en grote aantrekkingskracht hebben terwijl ze op foto's echt helemaal nergens op lijken. Gewoon echt totaal niet fotogeniek zeg maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Snap ik ook niet? Bedoel, als iemand je niet aan trekt stop je er toch mee ipv toch maar door gaan? Het komt dan vrij wanhopig over. Haar kennende zal het zo niet zijn, maar dat idee is wel snel gewekt op deze manier.
quote:
Ik begrijp het wel ( zie bovenstaande post ) maar zelf zou ik er niet mee afspreken. Ik vind gunstigere foto's gebruiken en daarmee een verkeerd beeld scheppen echt een regelrechte afknapper. Dat kan door oude foto's gebruiken maar ook door op nieuwe foto's dingen te verhullen. Ik snap wel dat iemand niet z'n lelijkste foto's uitkiest, maar doe er op z'n minst wat realistische tussen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Interessante vraag, ben je zelf ook aan het daten?
Ik date stukken minder dan eerst, amper meer via datingsites. Maar lees hier soms graag en af en toe een verslag is best leuk. Als ik terugkijk heb ik door het daten soms hele interessante mensen leren kennen en ook best leuke ervaringen gehad. Je moet er volgens mij echt even in groeien voor je weet wat de do's en don'ts zijn.
En om je voorbeeld aan te stippen: Heb mijn date van vrijdag eerst gecancelled omdat ik na googlen wel heel erg begon te twijfelen. Klinkt misschien oppervlakkig maar het was écht niet mijn type, heel anders dan op de foto's. Hij had dus heel oude foto's, blijkt nu. Te gunstig en dat is begrijpelijk maar niet mijn ding. Eerst maar eens kijken hoe hij op Skype overkomt, was verder een aardig persoon.
En qua relaties: daar moet je bij internetdaten niet al teveel vanuit gaan, die kans is erg klein. Gewoon door het medium. Kan beter per ongeluk gebeuren dan dat dat je hoop is denk ik.
Die ken ik ook wel, maar dat zijn vooral twijfelgevallen dan. Dan kan je er nog wel iets leuks in herkennen. Als ik dat niet zou hebben, houdt het echt wel op hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ik ken mensen die in real life echt leuk zijn en grote aantrekkingskracht hebben terwijl ze op foto's echt helemaal nergens op lijken. Gewoon echt totaal niet fotogeniek zeg maar![]()
Daar heb ik dan niet perse online dating voor nodigquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef Devv het volgende:
Ik zie daten via internet meer als een leuke toevoeging, omdat je mensen kunt ontmoeten die je anders misschien nooit tegen zou komen. Maar ik ben nog geen echte ervaringsdeskundige. Ik date pas sinds een maand of twee via internet.
Daar heb je gelijk in, je moet er wel wat leuks in herkennen anders is het niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel, maar dat zijn vooral twijfelgevallen dan. Dan kan je er nog wel iets leuks in herkennen. Als ik dat niet zou hebben, houdt het echt wel op hoor.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het zit een beetje tussen de AVNZMG en de PUA-reeks in. Met een vleugje KPD hier en daar.
Ik heb leuk contact met hem, dus waarom niet? Vind het misschien geen date-materiaal maar ik sta volgens mij sowieso wat anders in het daten wat dat betreft. Die opmerking van ook_gek is wel terecht maar klopt niet in mijn geval. Ik vond hem eerder wat wanhopig overkomen en overenthousiast. In combinatie met een tegenvallende foto geen leuk vooruitzicht voor een date. Wil niet zeggen dat ik dan gelijk iemand afkap als het verder (vriendschappelijk) klikt. Het was een ongevraagde koppelactie, toch wat anders dan een reguliere date.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb leuk contact met hem, dus waarom niet? Vind het misschien geen date-materiaal maar ik sta volgens mij sowieso wat anders in het daten wat dat betreft. Die opmerking van ook_gek is wel terecht maar klopt niet in mijn geval. Ik vond hem eerder wat wanhopig overkomen en overenthousiast. In combinatie met een tegenvallende foto geen leuk vooruitzicht voor een date. Wil niet zeggen dat ik dan gelijk iemand afkap als het verder (vriendschappelijk) klikt. Het was een ongevraagde koppelactie, toch wat anders dan een reguliere date.
Niet ver van de waarheid ditquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het zit een beetje tussen de AVNZMG en de PUA-reeks in. Met een vleugje KPD hier en daar.
We skypen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, waarom had je dan ook geen recente foto
Ik had me een hele tijd geleden eens geregistreerd op Badoo. (Ja ik weet het.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Daarom vroeg ik me af of jullie dat ook wel eens hebben mee gemaakt en of dat vaak zo is geweest en hoe jullie daar dan mee om zijn gegaan tijdens de date zelf.
Er zal vast wel iemand zijn die daar niet op afknapt. Soms zie wel eens koppels over straat lopen waarbij je denkt, liefde maakt dus echt blindquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Haar redenatie was als je hier niet op afknapt dan knap je in het echt ook niet op me af.
Good luck with that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |