De reden dat ik het over zulke dingen heb is gewoon dat ik dat zoeits heb meegemaakt. Dus niet zo'n subtiel dingetje als waar jij het over hebt. Ik vroeg dus in eerste instantie of mensen dat hier ook hebben meegemaakt, of dat vaak gebeurt en hoe men er dan mee om is gegaan. Ik vond het echt heel jammer. Ik heb het dus over de gevallen waarbij je diegene niet een zesje geeft, maar een dikke 9 om daarna achter een compleet verhuld iets te komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu weer die 5 voortanden, ik heb het over de wat subtieler dingen.
Wat ik zeg is: iemand die 'wel gaat' kan best veel leuker zijn in het echt dan op een foto, vanwege de uitstraling, geur, omdat hij je compleet op je gemak kan stellen.
Het zou zonde zijn een zesje op de foto af te wijzen, omdat hij een zesje is en geen acht, terwijl je wellicht als je hem een hand geeft, helemaal níets meer geeft om die grote neus, of dat kale plekje op zijn achterhoofd, waar je op de foto zo op afgeknapt bent...
Ik knap af op mannen 'zonder' kin, is mij opgevallen, dat maakt echter niet dat ik persé een foto wil zien om te controleren of hij wel een kin heeft. Dat zie ik op die date dan wel en dan wordt het dus niks.
Als je teveel afgaat op n foto, kijk je bv wél naar die grote neus, kale plek, moedervlek, litteken, weet ik t, terwijl dat misschien in t echt helemáál geen afknapper is. Dát is waar ik bang voor ben, dat ik afknap op een schoonheidsfoutje op een foto terwijl het in het echt geen enkel probleem blijkt te zijn...
Ik vind dat ik op de foto altijd leuker ben dan in het echtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens ben ik zelf niet lelijk, mis ik geen voortanden, heb ik geen lelijk litteken of ben ik 15 kilo te zwaar.
Ik ben echter ook totaal niet fotogeniek en vind mezelf meestal helemaal niks op foto's, maar ik heb ze altijd wel gewoon gestuurd naar mannen met interesse
Niet zo druk om maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:02 schreef Rickario het volgende:
Ik begin toch wat te twijfelen over de date van vanavond. Ze ziet er leuk uit maar verder loopt het whatsapp contact wat stroef de laatste dagen. Ik heb heb maar niet geforceerd aan de gang gehouden allemaal. Maar begin me nu toch wel meer af te vragen of het wel wat kan worden vanavond
Nee joh, die is waarschijnlijk zenuwachtig enzo. Lekker naar je date gaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:02 schreef Rickario het volgende:
Ik begin toch wat te twijfelen over de date van vanavond. Ze ziet er leuk uit maar verder loopt het whatsapp contact wat stroef de laatste dagen. Ik heb heb maar niet geforceerd aan de gang gehouden allemaal. Maar begin me nu toch wel meer af te vragen of het wel wat kan worden vanavond
nee, dat heb ik nooit meegemaakt en daarvan snap ik ook dat je erop afknapt. Ik zie echter vaak mensen die iemand die een zesje is afschrijven zonder hem/haar ooit gezien te hebben en dat vind ik echt zó zonde!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
De reden dat ik het over zulke dingen heb is gewoon dat ik dat zoeits heb meegemaakt. Dus niet zo'n subtiel dingetje als waar jij het over hebt. Ik vroeg dus in eerste instantie of mensen dat hier ook hebben meegemaakt, of dat vaak gebeurt en hoe men er dan mee om is gegaan. Ik vond het echt heel jammer. Ik heb het dus over de gevallen waarbij je diegene niet een zesje geeft, maar een dikke 9 om daarna achter een compleet verhuld iets te komen.
Wel grappig dat mannen zonder kin. Daar heb ik nooit over nagedacht maar dat vind ik inderdaad ook wel een afknapper, maar net als jij zou ik daar niet per se foto's op controleren.
Het gaat in mijn geval dus niet om iemand die "wel gaat", maar om mensen die echt leuk lijken en iets "groots" hebben verhuld. Ben ik de enige die dat heeft meegemaakt hier?
Oja en het heeft helemaal niets afgedaan aan het feit dat ik die persoon heel erg leuk vind om mee te praten en mee te lachen. Ik heb zelf contact gehouden, ik zit zelf gewoon niet zo in elkaar dat ik me helemaal anders voor zou doen en probeer een beetje te begrijpen waarom een ander dat zou doen.
Gewoon lekker jezelf zijn, wie weet komen die woorden die ze eigenlijk wou zeggen op whatsapp allemaal in het real.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:02 schreef Rickario het volgende:
Ik knap normaal ook niet zo snel af op een foto, als ik terugkijk kijk ik niet op een schoonheidsfoutje meer of minder. Bij mij was het meer de indruk die mijn date gaf (té enthousiast, gewoon onrealistisch) in combinatie met een foto (recent) waarbij ik dacht: die zou ik gewoon niet aantrekkelijk kunnen vinden. Ik weet wel zeker dat er vrouwen zijn die wel op dat type vallen maar ik ben nou eenmaal niet iemand die dan alsnog opwarmt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu weer die 5 voortanden, ik heb het over de wat subtieler dingen.
Wat ik zeg is: iemand die 'wel gaat' kan best veel leuker zijn in het echt dan op een foto, vanwege de uitstraling, geur, omdat hij je compleet op je gemak kan stellen.
Het zou zonde zijn een zesje op de foto af te wijzen, omdat hij een zesje is en geen acht, terwijl je wellicht als je hem een hand geeft, helemaal níets meer geeft om die grote neus, of dat kale plekje op zijn achterhoofd, waar je op de foto zo op afgeknapt bent...
Ik knap af op mannen 'zonder' kin, is mij opgevallen, dat maakt echter niet dat ik persé een foto wil zien om te controleren of hij wel een kin heeft. Dat zie ik op die date dan wel en dan wordt het dus niks.
Als je teveel afgaat op n foto, kijk je bv wél naar die grote neus, kale plek, moedervlek, litteken, weet ik t, terwijl dat misschien in t echt helemáál geen afknapper is. Dát is waar ik bang voor ben, dat ik afknap op een schoonheidsfoutje op een foto terwijl het in het echt geen enkel probleem blijkt te zijn...
Het is hier geen ANTMquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik knap normaal ook niet zo snel af op een foto, als ik terugkijk kijk ik niet op een schoonheidsfoutje meer of minder. Bij mij was het meer de indruk die mijn date gaf (té enthousiast, gewoon onrealistisch) in combinatie met een foto (recent) waarbij ik dacht: die zou ik gewoon niet aantrekkelijk kunnen vinden. Ik weet wel zeker dat er vrouwen zijn die wel op dat type vallen maar ik ben nou eenmaal niet iemand die dan alsnog opwarmt.
Voor mij is het belangrijk dat een foto "iets" heeft, de persoon merk ik wel tijdens de date. Dat kan ook meevallen of tegenvallen maar in mijn ervaring is het niet zo dat mensen meevallen in het echt als je al duidelijk afknapt op een foto. Heeft iemand "iets" en een kale kruin, scheve neus, een buikje of scheve tanden dan ga ik echt wel op date. Noem het uitstraling, geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee dat is niet grappig, dat is enorm sadHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe is dat nou weer minder
Ik moet in dit topic echt steeds weer hier aan denkenVind hem best stoer, hij zou zich zo in de "bikerboys" tussenin kunnen mengen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee dat is niet grappig, dat is enorm sadI may not be your first, but to be your last would be perfect.....
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe is dat nou weer minder
Ik moet in dit topic echt steeds weer hier aan denkenZinkzalf is de oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee dat is niet grappig, dat is enorm sad
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
en mannen niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt waar het echt gaat om grote dingen, maar ik ga er sws vanuit dat vrouwen hun buik inhouden.
Ik ben niet geinterrsseerd in buiken van mannen maar daar kun jij zo te horen vast wat zinnigs over zeggen. ]quote:
Gevuld met bier?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op een zacht kussenbuikje bij mannen
Mooi, ik heb flink geïnvesteerd in een fatsoenlijke buik, biefstukken en bier etc...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op een zacht kussenbuikje bij mannen
maakt mij het uit wat hij er in stoptquote:
Inderdaad. Zo probeer ik ook maar te denken. Ook dates gehad waarbij het super liep op WhatsApp en het in realiteit wel erg tegen vielquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken.
Een van de leukste vrouwen die ik gedate heb was ook niet zo'n whatsapper, maar was tijdens het daten wel gezellig/leuk en alles
Rond een uur of 9 zien we elkaar wel ergens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee joh, die is waarschijnlijk zenuwachtig enzo. Lekker naar je date gaanHoe laat ga je?
Daar zetten we maar op inquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn, wie weet komen die woorden die ze eigenlijk wou zeggen op whatsapp allemaal in het real.
Is toch veel leuker vind je niet?
*proestquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt mij het uit wat hij er in stopt
Hoewel bier wel een vibe heeft van lange avonden in de kroegdus liever bier dan cheez its die hij helemaal eenzam tijdens een spelletje WoW heeft verorbert
Aha, jij kijkt dus niet naar het fysieke....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt mij het uit wat hij er in stopt
Hoewel bier wel een vibe heeft van lange avonden in de kroegdus liever bier dan cheez its die hij helemaal eenzam tijdens een spelletje WoW heeft verorbert
Ergens?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo probeer ik ook maar te denken. Ook dates gehad waarbij het super liep op WhatsApp en het in realiteit wel erg tegen viel
[..]
Rond een uur of 9 zien we elkaar wel ergens.
[..]
Daar zetten we maar op in
Ik kijk er wel naarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:48 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Aha, jij kijkt dus niet naar het fysieke....
Daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |