Ik heb zo serieus weleens een foto toegestuurd gekregen van iemand waarvan ik aanvankelijk dacht dat ze volkomen naakt was. Bij nadere inspectie bleek ze een bikini aan te hebben die nogal gemaskeerd werd door de lagen lillend vlees die eroverheen stulpten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik had me een hele tijd geleden eens geregistreerd op Badoo. (Ja ik weet het.) Raakte daar aan de praat met een meid, stuurde ze me haar allerlelijkste foto die ze had. (tenminste dat hoop ik voor dr) Maar dan ook echt dat het pijn deed aan je ogen. Op een andere foto zag haar postuur er normaal uit, maar ze was heel dik en had op die foto een veel te kleine bikini aan en stond op zon klein keukentrappetje op het punt om in zo'n klein zwembadje te springen die in je achtertuin staat. Het vet kwam onder het bikinitopje en boekje uit, en ze had allemaal lucht in haar wangen zodat ze zon bolle ronde kop kreeg. Haar redenatie was als je hier niet op afknapt dan knap je in het echt ook niet op me af.
Good luck with that.
Ik moest hard lachenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik had me een hele tijd geleden eens geregistreerd op Badoo. (Ja ik weet het.) Raakte daar aan de praat met een meid, stuurde ze me haar allerlelijkste foto die ze had. (tenminste dat hoop ik voor dr) Maar dan ook echt dat het pijn deed aan je ogen. Op een andere foto zag haar postuur er normaal uit, maar ze was heel dik en had op die foto een veel te kleine bikini aan en stond op zon klein keukentrappetje op het punt om in zo'n klein zwembadje te springen die in je achtertuin staat. Het vet kwam onder het bikinitopje en boekje uit, en ze had allemaal lucht in haar wangen zodat ze zon bolle ronde kop kreeg. Haar redenatie was als je hier niet op afknapt dan knap je in het echt ook niet op me af.
Good luck with that.
Die wijven ook van tegenwoordig. Kunnen nergens tegen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef Rickario het volgende:
Ik ben zojuist helemaal verrot gescholden omdat ik me afvroeg of scrapbooken niet een beetje een Libelle huisvrouwen hobby is
Je moet natuurlijk stoere en avontuurlijke hobby's hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef Rickario het volgende:
Ik ben zojuist helemaal verrot gescholden omdat ik me afvroeg of scrapbooken niet een beetje een Libelle huisvrouwen hobby is
Ik rijd graag motor. Kreeg een keer de volgende reactie (more or less) toen ik met een vrouw aan het praten was:quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk stoere en avontuurlijke hobby's hebben.
Zo'n halfblote en mislukte foto gaat dan wel weer veel te verquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Good luck with that.
Tja, voor de gek houden.... Als het gewoon recente foto's zijn en niet gephotoshopped houd je toch niemand voor de gek? Iedereen kiest toch zijn/haar leukste foto's uit lijkt me. Ik houd er iig altijd rekening mee dat het in het echt tegen kan vallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zo'n halfblote en mislukte foto gaat dan wel weer veel te ver![]()
, maar vind je het niet beter dat je vooraf dus al wist hoe ze er echt uit ziet in plaats van dat ze je met die andere foto's een beetje voor de gek had gehouden?
Tuurlijk wel, je kan er zo op gaan staan dat je slank lijkt en of je buik inhouden. Nooit echt op foto's lachen zodat je geen idee hebt wat voor lach diegene heeft of in welke - slechte - staat het gebit verkeert. Of steeds met 1 kant van je gezicht en nooit helemaal van de voorkant waardoor een grote moedervlek ofzo niet te zien is. Of als je bijvoorbeeld een prothese hebt staat die er steeds net niet (duidelijk ) op en zo kan ik nog wel meer dingen verzinnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Tja, voor de gek houden.... Als het gewoon recente foto's zijn en niet gephotoshopped houd je toch niemand voor de gek? Iedereen kiest toch zijn/haar leukste foto's uit lijkt me. Ik houd er iig altijd rekening mee dat het in het echt tegen kan vallen.
Daar heb je wel een punt waar het echt gaat om grote dingen, maar ik ga er sws vanuit dat vrouwen hun buik inhouden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan er zo op gaan staan dat je slank lijkt en of je buik inhouden. Nooit echt op foto's lachen zodat je geen idee hebt wat voor lach diegene heeft of in welke - slechte - staat het gebit verkeert. Of steeds met 1 kant van je gezicht en nooit helemaal van de voorkant waardoor een grote moedervlek ofzo niet te zien is. Of als je bijvoorbeeld een prothese hebt staat die er steeds net niet (duidelijk ) op en zo kan ik nog wel meer dingen verzinnen.
Dan kan het gewoon nog steeds een recente foto van zelfs 10 minuten geleden zijn en klopt er in het echt bijna niks van. Natuurlijk stuur je je leukste foto's maar bepaalde dingen moet je imo gewoon niet verhullen want daar komt de ander toch meteen achter als je elkaar ontmoet dus ik zie het nut er niet van in. Ik vind dat dus wel voor de gek houden. Al was jouw voorbeeld wel een ander verhaal ja
Als je lelijk bent welquote:
Hahaha, lekker dan. Was het Femke Halsema?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik rijd graag motor. Kreeg een keer de volgende reactie (more or less) toen ik met een vrouw aan het praten was:
"Maar dat is toch levensgevaarlijk! En zo milieuonvriendelijk ook! Dat je dat doet! Nee, ik zou dat nooit doen en ik ga ook niet bij je achterop! Ik wil niet gezien worden op zo'n stinkend, rokend, smerig, milieuvervuilend ding!"
En zelf reed ze een Fiat van voor de oorlog (zo leek het). Toen ik zei dat die veel erger stinken en milieuonvriendelijker zijn werd ze helemaal woest
ieder zijn meug. Maar zonder foto ga ik echt niet in de auto zitten op weg naar een afspraak. Never.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Altijd.
Mensen hechten teveel waarde aan een plaatje. Aantrekkingskracht heeft met zoveel méér te maken dan uiterlijk (geur is bv ook heel belangrijk)
Als ik m'n ex op n foto had gezien voor ik hem ontmoette, was ik nooit gegaan ws, toch voelde ik me na 1 aanraking ontzettend tot hem aangetrokken. Zelfs toen ik hem in het echt zag, had ik zoiets van: dat wordt m niettot hij me aanraakte dus.
Ik wil dus, als het klikt via online contact, bewust geen foto zien, zou zomaar iemand mis kunnen lopen...
Maar aangezien jij geen foto wil zien, kan je een quasimodo er ook niet uithalen. Niet zonde van je tijd?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens kun je natuurlijk wel wát zien op n foto, quasimodo of de elephantman maken sowieso geen kans, maar er is nog een heel groot stuk tussen![]()
![]()
en
op n foto. En die mensen verdienen best wel n kans imo.
jij widel geen foto zien, weet je nogquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens kun je natuurlijk wel wát zien op n foto, quasimodo of de elephantman maken sowieso geen kans, maar er is nog een heel groot stuk tussen![]()
![]()
en
op n foto. En die mensen verdienen best wel n kans imo.
nee, als ik online met m kan praten, Kan ik dat irl ook wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar aangezien jij geen foto wil zien, kan je een quasimodo er ook niet uithalen. Niet zonde van je tijd?
dat is voor de mensen die dat wel willen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij widel geen foto zien, weet je nog
Ik snap je wel, maar als iemand 5 voortanden mist ofzo kan ik het er gewoon niet op. Zo heeft iedereen wel een dealbreaker. Beetje jammer om dat dan pas op een date uit te vinden bijvoorbeeld, het zijn dingen die zeg maar niet zo gangbaar zijn. Blind daten is sowieso niets voor mijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is voor de mensen die dat wel willen.
Schrijf iemand niet gelijk af omdat t niet helemaal je type is of ze een moedervlek onder haar oog heeft die je niet mooi vindt oid... Als de gesprekken leuk zijn, kun je het best een kans geven, wellicht is die aantrekkingskracht er gewoon.
nu weer die 5 voortanden, ik heb het over de wat subtieler dingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar als iemand 5 voortanden mist ofzo kan ik het er gewoon niet op. Zo heeft iedereen wel een dealbreaker. Beetje jammer om dat dan pas op een date uit te vinden bijvoorbeeld, het zijn dingen die zeg maar niet zo gangbaar zijn. Blind daten is sowieso niets voor mijnieuwe mensen leer ik sowieso wel constant in de kroeg of op de campus kennen, daar zou ik zelf geen online daten voor gebruiken.
Waar knap jij op af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |