Dus de huisarts zal maar slap lullenquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan kun je nu niet concluderen dat er een rib is gebroken
Ja, in dit geval wel. Hij kan niks concluderen zonder eerst een foto te hebben gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus de huisarts zal maar slap lullen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, in dit geval wel. Hij kan niks concluderen zonder eerst een foto te hebben gezien.
En trouwens, voor een foto kan je altijd terecht, niet pas morgen.
Misschien niet concreet, maar ik heb de situatie uitgelegd, hij heeft wat gekeken en gevoeld en zei dat het best wel eens gebroken kon zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, in dit geval wel. Hij kan niks concluderen zonder eerst een foto te hebben gezien.
En trouwens, voor een foto kan je altijd terecht, niet pas morgen.
Ik ken een hele simpele truc (van mijn longarts gekregen) om na te gaan of een rib gebroken is of niet. buig je lichaam tegenovergestelde kant op van waar men vermoed dat de rib gebroken is. Lukt dit niet of is het zeer pijnlijk, dan is het hoogstwaarschijnlijk gebroken of gekneusd. Probeer maar eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Misschien niet concreet, maar ik heb de situatie uitgelegd, hij heeft wat gekeken en gevoeld en zei dat het best wel eens gebroken kon zijn.
Dat weet BB nu toch ook al? Gaat er nu toch om om te weten welke van de twee?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken een hele simpele truc (van mijn longarts gekregen) om na te gaan of een rib gebroken is of niet. buig je lichaam tegenovergestelde kant op van waar men vermoed dat de rib gebroken is. Lukt dit niet of is het zeer pijnlijk, dan is het hoogstwaarschijnlijk gebroken of gekneusd. Probeer maar eens.
Er blijft ook nog een derde en vierde optie openquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet BB nu toch ook al? Gaat er nu toch om om te weten welke van de twee?
Had ik net een heel verhaal klaar, kom jij met die edit. Lul.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er blijft ook nog een derde en vierde optie open
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had ik net een heel verhaal klaar, kom jij met die edit. Lul.
Vertelquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er blijft ook nog een derde en vierde optie open
Een pijntjequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:04 schreef ErwinRommel het volgende:
3: een geperforeerde long
4: gewoon een pijntje en verder niks aan het handje.
We zullen zien morgenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
Duidelijk geval van aanstelleritus, daar heb je inderdaad geen X-ray foto voor nodig
Tijd terug dat ik die voorbij heb zien komen!quote:
Hoe was de rendang gisteren?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Thaboel, pinda belanda!!
Rendang koki bon!!
quote:
Melakukan beg yang baik lamaquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Thaboel, pinda belanda!!
Rendang koki bon!!
Eerder de dochter dan. Dit is het huidige Conimex-meisje.quote:
Ohh, ik kijk geen reclamequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerder de dochter dan. Dit is het huidige Conimex-meisje.
"Studeer" je weer dan?quote:
Weet nog dat ik in 2009 in een vaag indo restaurantje zat op Bali en als achtergrond muziek het conimex muziekjequote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Weet nog dat ik in 2009 in een vaag indo restaurantje zat op Bali en als achtergrond muziek het conimex muziekjeDe overige restaurant bezoekers vonden het best vreemd dat wij helemaal gestrekt gingen van het lachen
Jawel, toen werden we nog dommer aangekeken. UIT EEN POTJE?!quote:
Eten zo als eten hoort te zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawel, toen werden we nog dommer aangekeken. UIT EEN POTJE?!Blijft het mooiste restaurantje ooit. Enorm schilderij ook dat verdomd veel leek op de 2 indo's van een pakje Javaanse jongens.
quote:Zo eens opzoek naar de foto's.
De beste rendang OOIT gehad. Deed 3 dagen later nog pijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eten zo als eten hoort te zijn?
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De beste rendang OOIT gehad. Deed 3 dagen later nog pijn
Voor minder zou je het toch ook eigenlijk niet doen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef AchJa het volgende:
Waarschuwing commandant, alles nalopen zeevast, want vannacht windkracht 12...![]()
AchJa treft het wel...
Precies, vlak zeetje is natuurlijk veel te tam. Vannacht bij 10 al een paar mooie klappers gemaakt. En straks verwachten ze seastate 7/8.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor minder zou je het toch ook eigenlijk niet doen?
Gewoon deze toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet er iemand van jullie toevallig wat voor baret(embleem) je draagt als algemeen militair arts?
400GNK landmachtbreedquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik snap alleen de indeling niet helemaal.
Je hebt 400 GNK bataljon, en dan heb je 11 (AASLT), 13 (13MECH) en 43 (43MECH) GNK Cie.
Wat is het verschil?
Maar de emblemen van 11, 13, en 43 verschillen ook nog. En als je bij 11 zit draag je dan de rode baret?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
400GNK landmachtbreed
De rest brigade gebonden.
Yup, gelukkig zit onze hut tegen het kabelgat aan dus maximaal genieten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker paaltjes pikken en vlieguren maken in je rek.
Dat is inderdaad maximaal genietenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, gelukkig zit onze hut tegen het kabelgat aan dus maximaal genieten.
Anker, zilver.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet er iemand van jullie toevallig wat voor baret(embleem) je draagt als algemeen militair arts?
Yep, verplicht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar de emblemen van 11, 13, en 43 verschillen ook nog. En als je bij 11 zit draag je dan de rode baret?
Mijnheer klinkt natuurlijk wel peppie, maar je zou het nog lekker vinden als ik met mijn vinger in je kont zou zitten. Dus misschien is KL een beter ideequote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is inderdaad maximaal genietenSucces vannacht ouwe
Zorg dat je van te voren bent wezen kakken en pissen, met seastate 7/8 is dat echt een uitdagingquote:
Ik wilde eigenlijk gewoon gaan douchen, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zorg dat je van te voren bent wezen kakken en pissen, met seastate 7/8 is dat echt een uitdaging
Doen, ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon gaan douchen, gewoon omdat het kan.
Neen, wel een keiharde klabanus of een vochtige grot in de broek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de rode bies zeker in de broek?
Dan zal ik dat uitsluitend binnen de beroepsgeheime grenzen verklaren. Het zal ons geheimpje zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijnheer klinkt natuurlijk wel peppie, maar je zou het nog lekker vinden als ik met mijn vinger in je kont zou zitten. Dus misschien is KL een beter idee
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:43 schreef hoogvlieger het volgende:
BB moet gewoon zijn rib laten verwijderen. Kan hij zichzelf pijpen.
Je hebt wel eens gevaren met seastate 6 of hoger?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoezo uitdaging? Gewoon zitten en laten gaan die handel.
Nope, maar lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt wel eens gevaren met seastate 6 of hoger?
Dat dacht ik wel. Het, hoe zal ik het zeggen, laten gaan van alles is natuurlijk niet de uitdaging. Blijven zitten op de witte scooter en daarna vegen en jezelf weer aankleden is ietwat ingewikkeld bij seastate 6 en meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, maar lijkt me wel leuk.
Zichzelf, mij i.i.g. niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:45 schreef Rave_NL het volgende:
Wie houdt hoogvlieger nu voor de gek?
Poep over je boordtenue, poep over je boordtenuequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Het, hoe zal ik het zeggen, laten gaan van alles is natuurlijk niet de uitdaging. Blijven zitten op de witte scooter en daarna vegen en jezelf weer aankleden is ietwat ingewikkeld bij seastate 6 en meer.
Seastate 6 hadden we gisteren al gehad... Als je dan in de buurt van het kabelgat gaat schijten krijg je pijn in je harses...quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, maar lijkt me wel leuk.
Gewoon met snelbinders jezelf op die witte scooter vastzetten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Het, hoe zal ik het zeggen, laten gaan van alles is natuurlijk niet de uitdaging. Blijven zitten op de witte scooter en daarna vegen en jezelf weer aankleden is ietwat ingewikkeld bij seastate 6 en meer.
Ok. Omdat het ons geheimpje is wil ik er ook wel een tweede vinger bij doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:43 schreef Rave_NL het volgende:
Dan zal ik dat uitsluitend binnen de beroepsgeheime grenzen verklaren. Het zal ons geheimpje zijn.
ProTip, ga achterin schijten en douchenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Seastate 6 hadden we gisteren al gehad... Als je dan in de buurt van het kabelgat gaat schijten krijg je pijn in je harses...
BiBu opzettenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Seastate 6 hadden we gisteren al gehad... Als je dan in de buurt van het kabelgat gaat schijten krijg je pijn in je harses...
Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
ProTip tegen zeeziekte; hang een aardappel om je nek
Het is de Holland he... Douche en plee op je hut...quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ProTip, ga achterin schijten en douchen
Tsja, je weet wat je te doen staat dus. Annexeren die handelquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is de Holland he... Douche en plee op je hut...
Huehue, google zegt dat het echt waar is. Even een verklaring zoekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, echt. Het helpt. Probeer het zelf maar eens.
Marineschepen op een flink zeetje.quote:
Mooi samenspelquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:00 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Marineschepen op een flink zeetje.![]()
Dan rollen er (figuurlijk) een paar koppen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi samenspel
Ik wil niet weten als die twee op elkaar klappen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je was te laat met je ninja-edit
Met zulke golven komen er extreme krachten vrij. Kun je nagaan op die oude galeienquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:08 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Dan rollen er (figuurlijk) een paar koppen.
Wromnie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:11 schreef Ponjaard het volgende:
Kut, ik voldoe niet meer aan de eisen voor off. zeedienst (MS&T).
Moest je maar WisA doen :pquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:19 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Sta een 5,44 voor wisB en zit al een aantal maanden in het traject.
Alle wis is kut. Moet straks op havo A of B doen. Iedereen zegt A is makkelijker, is dat zo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:22 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
De stof van wisA doe ik al bij wisD.
Maar goed, hoe moet het nu verder?
Natres+civiele bachelor.quote:
Klopt, A is rete makkelijk als het kwartje valt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alle wis is kut. Moet straks op havo A of B doen. Iedereen zegt A is makkelijker, is dat zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |