Ohh, ik kijk geen reclamequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerder de dochter dan. Dit is het huidige Conimex-meisje.
"Studeer" je weer dan?quote:
Weet nog dat ik in 2009 in een vaag indo restaurantje zat op Bali en als achtergrond muziek het conimex muziekjequote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Weet nog dat ik in 2009 in een vaag indo restaurantje zat op Bali en als achtergrond muziek het conimex muziekjeDe overige restaurant bezoekers vonden het best vreemd dat wij helemaal gestrekt gingen van het lachen
Jawel, toen werden we nog dommer aangekeken. UIT EEN POTJE?!quote:
Eten zo als eten hoort te zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawel, toen werden we nog dommer aangekeken. UIT EEN POTJE?!Blijft het mooiste restaurantje ooit. Enorm schilderij ook dat verdomd veel leek op de 2 indo's van een pakje Javaanse jongens.
quote:Zo eens opzoek naar de foto's.
De beste rendang OOIT gehad. Deed 3 dagen later nog pijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eten zo als eten hoort te zijn?
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De beste rendang OOIT gehad. Deed 3 dagen later nog pijn
Voor minder zou je het toch ook eigenlijk niet doen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef AchJa het volgende:
Waarschuwing commandant, alles nalopen zeevast, want vannacht windkracht 12...![]()
AchJa treft het wel...
Precies, vlak zeetje is natuurlijk veel te tam. Vannacht bij 10 al een paar mooie klappers gemaakt. En straks verwachten ze seastate 7/8.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor minder zou je het toch ook eigenlijk niet doen?
Gewoon deze toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet er iemand van jullie toevallig wat voor baret(embleem) je draagt als algemeen militair arts?
400GNK landmachtbreedquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik snap alleen de indeling niet helemaal.
Je hebt 400 GNK bataljon, en dan heb je 11 (AASLT), 13 (13MECH) en 43 (43MECH) GNK Cie.
Wat is het verschil?
Maar de emblemen van 11, 13, en 43 verschillen ook nog. En als je bij 11 zit draag je dan de rode baret?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
400GNK landmachtbreed
De rest brigade gebonden.
Yup, gelukkig zit onze hut tegen het kabelgat aan dus maximaal genieten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker paaltjes pikken en vlieguren maken in je rek.
Dat is inderdaad maximaal genietenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, gelukkig zit onze hut tegen het kabelgat aan dus maximaal genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |