Dus de huisarts zal maar slap lullenquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan kun je nu niet concluderen dat er een rib is gebroken
Ja, in dit geval wel. Hij kan niks concluderen zonder eerst een foto te hebben gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus de huisarts zal maar slap lullen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, in dit geval wel. Hij kan niks concluderen zonder eerst een foto te hebben gezien.
En trouwens, voor een foto kan je altijd terecht, niet pas morgen.
Misschien niet concreet, maar ik heb de situatie uitgelegd, hij heeft wat gekeken en gevoeld en zei dat het best wel eens gebroken kon zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, in dit geval wel. Hij kan niks concluderen zonder eerst een foto te hebben gezien.
En trouwens, voor een foto kan je altijd terecht, niet pas morgen.
Ik ken een hele simpele truc (van mijn longarts gekregen) om na te gaan of een rib gebroken is of niet. buig je lichaam tegenovergestelde kant op van waar men vermoed dat de rib gebroken is. Lukt dit niet of is het zeer pijnlijk, dan is het hoogstwaarschijnlijk gebroken of gekneusd. Probeer maar eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Misschien niet concreet, maar ik heb de situatie uitgelegd, hij heeft wat gekeken en gevoeld en zei dat het best wel eens gebroken kon zijn.
Dat weet BB nu toch ook al? Gaat er nu toch om om te weten welke van de twee?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken een hele simpele truc (van mijn longarts gekregen) om na te gaan of een rib gebroken is of niet. buig je lichaam tegenovergestelde kant op van waar men vermoed dat de rib gebroken is. Lukt dit niet of is het zeer pijnlijk, dan is het hoogstwaarschijnlijk gebroken of gekneusd. Probeer maar eens.
Er blijft ook nog een derde en vierde optie openquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet BB nu toch ook al? Gaat er nu toch om om te weten welke van de twee?
Had ik net een heel verhaal klaar, kom jij met die edit. Lul.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er blijft ook nog een derde en vierde optie open
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had ik net een heel verhaal klaar, kom jij met die edit. Lul.
Vertelquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er blijft ook nog een derde en vierde optie open
Een pijntjequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:04 schreef ErwinRommel het volgende:
3: een geperforeerde long
4: gewoon een pijntje en verder niks aan het handje.
We zullen zien morgenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
Duidelijk geval van aanstelleritus, daar heb je inderdaad geen X-ray foto voor nodig
Tijd terug dat ik die voorbij heb zien komen!quote:
Hoe was de rendang gisteren?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Thaboel, pinda belanda!!
Rendang koki bon!!
quote:
Melakukan beg yang baik lamaquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Thaboel, pinda belanda!!
Rendang koki bon!!
Eerder de dochter dan. Dit is het huidige Conimex-meisje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |