Gebroken valt nog wel mee, gekneusde rid, dan mag je je een kneus noemenquote:
Ja nu mag ik gvd niet op bivak :|quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebroken valt nog wel mee, gekneusde rid, dan mag je je een kneus noemen
Drukkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja nu mag ik gvd niet op bivak :|
quote:
Je weet niet wat "drukker"betekend?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
? Ja, nu kan ik alleen theoretisch les volgen --"
nopequote:Op woensdag 12 februari 2014 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet niet wat "drukker"betekend?
Dat is een term bij de KL (weet niet of ze die ook bij de andere krijgsmachtonderdelen gebruiken) om zeg maar "je snor te drukken". Kortom, ergens onderuit zien te komen waar je geen zin in hebt. Drukkers verzinnen dus vaak ziektes of smeken bij de Bat-arts om een smevje.quote:
Ik heb juist zin in bpv, alleen weet ik toch al dat als ze het op de ziekenboeg gaan controleren ik rechtstreeks naar huis mag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is een term bij de KL (weet niet of ze die ook bij de andere krijgsmachtonderdelen gebruiken) om zeg maar "je snor te drukken". Kortom, ergens onderuit zien te komen waar je geen zin in hebt.
Die zijn er ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb juist zin in bpv, alleen weet ik toch al dat als ze het op de ziekenboeg gaan controleren ik rechtstreeks naar huis mag.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zijn er ook
Zeggen dat je ergens zin in hebt, bv een bivak, maar in werkelijkheid totaal geen zin hebt. Dit om voor de buitenwereld te verbloemen dat je probeerd je snor te drukken. Dat zijn de überdrukkers
Hoe ben je er achter gekomen dat je een rib gebroken hebt?quote:
Huisarts.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe ben je er achter gekomen dat je een rib gebroken hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |