Anker, zilver.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet er iemand van jullie toevallig wat voor baret(embleem) je draagt als algemeen militair arts?
Yep, verplicht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar de emblemen van 11, 13, en 43 verschillen ook nog. En als je bij 11 zit draag je dan de rode baret?
Mijnheer klinkt natuurlijk wel peppie, maar je zou het nog lekker vinden als ik met mijn vinger in je kont zou zitten. Dus misschien is KL een beter ideequote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is inderdaad maximaal genietenSucces vannacht ouwe
Zorg dat je van te voren bent wezen kakken en pissen, met seastate 7/8 is dat echt een uitdagingquote:
Ik wilde eigenlijk gewoon gaan douchen, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zorg dat je van te voren bent wezen kakken en pissen, met seastate 7/8 is dat echt een uitdaging
Doen, ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon gaan douchen, gewoon omdat het kan.
Neen, wel een keiharde klabanus of een vochtige grot in de broek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de rode bies zeker in de broek?
Dan zal ik dat uitsluitend binnen de beroepsgeheime grenzen verklaren. Het zal ons geheimpje zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijnheer klinkt natuurlijk wel peppie, maar je zou het nog lekker vinden als ik met mijn vinger in je kont zou zitten. Dus misschien is KL een beter idee
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:43 schreef hoogvlieger het volgende:
BB moet gewoon zijn rib laten verwijderen. Kan hij zichzelf pijpen.
Je hebt wel eens gevaren met seastate 6 of hoger?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoezo uitdaging? Gewoon zitten en laten gaan die handel.
Nope, maar lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt wel eens gevaren met seastate 6 of hoger?
Dat dacht ik wel. Het, hoe zal ik het zeggen, laten gaan van alles is natuurlijk niet de uitdaging. Blijven zitten op de witte scooter en daarna vegen en jezelf weer aankleden is ietwat ingewikkeld bij seastate 6 en meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, maar lijkt me wel leuk.
Zichzelf, mij i.i.g. niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:45 schreef Rave_NL het volgende:
Wie houdt hoogvlieger nu voor de gek?
Poep over je boordtenue, poep over je boordtenuequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Het, hoe zal ik het zeggen, laten gaan van alles is natuurlijk niet de uitdaging. Blijven zitten op de witte scooter en daarna vegen en jezelf weer aankleden is ietwat ingewikkeld bij seastate 6 en meer.
Seastate 6 hadden we gisteren al gehad... Als je dan in de buurt van het kabelgat gaat schijten krijg je pijn in je harses...quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, maar lijkt me wel leuk.
Gewoon met snelbinders jezelf op die witte scooter vastzetten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Het, hoe zal ik het zeggen, laten gaan van alles is natuurlijk niet de uitdaging. Blijven zitten op de witte scooter en daarna vegen en jezelf weer aankleden is ietwat ingewikkeld bij seastate 6 en meer.
Ok. Omdat het ons geheimpje is wil ik er ook wel een tweede vinger bij doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:43 schreef Rave_NL het volgende:
Dan zal ik dat uitsluitend binnen de beroepsgeheime grenzen verklaren. Het zal ons geheimpje zijn.
ProTip, ga achterin schijten en douchenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Seastate 6 hadden we gisteren al gehad... Als je dan in de buurt van het kabelgat gaat schijten krijg je pijn in je harses...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |