SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik volg al jaren elke week biatlon, mensen in mijn omgeving die sporadisch de OS volgen (en eigenlijk enkel OEB en Vonn kennnen) zijn hier veel minder verbaasd om dan ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerste (individuele) goud in 12 jaar ook
In 2009 ook laatste WK-overwinning toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik volg al jaren elke week biatlon, mensen in mijn omgeving die sporadisch de OS volgen (en eigenlijk enkel OEB en Vonn kennnen) zijn hier veel minder verbaasd om dan iktoch wel sensationeel hoor
![]()
![]()
17-18.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef BobW het volgende:
Heywoodu, wat was de odd voor OEB ongeveer?
best aardig denk is, maar kwam dit seizoen toch al wel weer opzettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef BobW het volgende:
40-45quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef BobW het volgende:
XDquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Mag je ook je concurrenten doodschieten?
Woont al jaren in Oostenrijk(hoor ik net op de NOS)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef Felagund het volgende:
OEB spreekt gewoon vloeiend Duits.Met Zuid-Duits accent.
Huh? Hij haalt toch al 4 keer individueel goud op rij op de Spelenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik volg al jaren elke week biatlon, mensen in mijn omgeving die sporadisch de OS volgen (en eigenlijk enkel OEB en Vonn kennnen) zijn hier veel minder verbaasd om dan iktoch wel sensationeel hoor
![]()
![]()
Dat verklaart veel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Woont al jaren in Oostenrijk(hoor ik net op de NOS)
dat wist ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Woont al jaren in Oostenrijk(hoor ik net op de NOS)
Ja leuk he. Hij spreekt ook Engels gelukkig maar zijn Duits is echt heel goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef Felagund het volgende:
OEB spreekt gewoon vloeiend Duits.Met Zuid-Duits accent.
4 in totaal denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh? Hij haalt toch al 4 keer individueel goud op rij op de Spelen
En dat hij geluk heeft gehad met z'n ski's.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef itsme het volgende:
Ole verteld dat dit zijn beste race was dit seizoen en in hele goede shape was. Dat het parcours zwaar is.
Olympische Winterspelen 1998: 1x goud (sprint), 1x zilver (estafette)quote:
Je kent hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja leuk he. Hij spreekt ook Engels gelukkig maar zijn Duits is echt heel goed.![]()
Hij was ook heel lief voor mijn dochter die haar been had gebroken.
Hij heeft al 2 jaar geen wedstrijd gewonnen individueelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh? Hij haalt toch al 4 keer individueel goud op rij op de Spelen
en nu nog een beetje meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zekers....is ook daar een levende legende.
Ja. ze praten altijd met respect over hem. Hij is )was?) bevriend met Sven Fischer die ook biatleet was. o.a. Hij doet ook altijd mee met een soort van biatlon in Duitsland in een stadje. Heel gezellig.quote:
piekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 jaar geen wedstrijd gewonnen individueel
ik kijk nu op Canvas dus geen ideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja. ze praten altijd met respect over hem. Hij is )was?) bevriend met Sven Fischer die ook biatleet was. o.a. Hij doet ook altijd mee met een soort van biatlon in Duitsland in een stadje. Heel gezellig.
Waar ergert die Duitser zich aan op ARD? Iemand?
En natuurlijk een gratis extra kans voor de achtervolging nu.quote:
Ah oké.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 jaar geen wedstrijd gewonnen individueel
twee wedstrijden gewonnen sinds Vancouver maar zelfs
Jawel, want zijn laatste individuele goud was in 2002?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah oké.
Maar heywoodu schreef dit: Eerste (individuele) goud in 12 jaar ook![]()
Dat gaat dan niet over OEB...
klopt, ik dacht daarom eerst dat OEB niet goed was de laatste ronde maar Landertinger was echt super de laatste rondequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Max23 het volgende:
Die Landertinger heeft trouwen wel veruit het snelste laatste deel gelanglaufd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Max23 het volgende:
Die Landertinger heeft trouwen wel veruit het snelste laatste deel gelanglaufd.
Nee, Ik heb een week in een soort park gelogeerd met 2 Belgische meiden en daar waren ook alle biatleten want de zomer kampioenschap. Raphael Poiree was er, Nathalie Santer, Ole zijn ex vrouw begrijp ik nuquote:
Ik spreek zelfs over wereldbekerwedstrijden en wereldkampioenschappen, toont wel aan dat dit ondanks alles een enorme stunt isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, want zijn laatste individuele goud was in 2002?
Ik kijk scheelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, want zijn laatste individuele goud was in 2002?
klopt en dan nog de teamwedstrijd die ook goede kansen biedtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En natuurlijk een gratis extra kans voor de achtervolging nu.
92quote:
WK en WB op deze discipline 2009 zover ik weetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik spreek zelfs over wereldbekerwedstrijden en wereldkampioenschappen, toont wel aan dat dit ondanks alles een enorme stunt is
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef Nober het volgende:
Als Bjoerndalen wint dan kunnen we deze sport niet serieus nemen.
Tofquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee, Ik heb een week in een soort park gelogeerd met 2 Belgische meiden en daar waren ook alle biatleten want de zomer kampioenschap. Raphael Poiree was er, Nathalie Santer, Ole zijn ex vrouw begrijp ik nu
Poiree en co gingen vaak in het midden was een grasveld was volleyballen en deden wij dus ook mee. Gewoon een gezellige internationale boel.![]()
We ontbeten allemaal samen. Ik heb ook foto's. Leuk was ook Halvard Hanevold.
Nee want slechts brons op Snowboard Slopestyle en geen medaille voor Bokko op de 5km.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef komrad het volgende:
Noren hebben 100% vandaag met Marit en OEB
Die zijn veel later begonnen volgens mij.quote:
Zilver.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want slechts brons op Snowboard Slopestyle en geen medaille voor Bokko op de 5km.
zilver toch en bokko had geen kansquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want slechts brons op Snowboard Slopestyle en geen medaille voor Bokko op de 5km.
O jammer. Dat heb ik gemist. Balen. met eurosport liet ik het gewoon aan en miste dan niets. Alleen voor het schaatsen gig ik naar NL en soms voor biatlon even bij de Duitsers kijken die hebben leuke interviews.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef komrad het volgende:
Noren hebben 100% vandaag met Marit en OEB
dat maakt het zo mooi!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik had niet gedacht dat Bjorndalen dit nog kon
Praten is beter dan livequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn veel later begonnen volgens mij.
Wat zendt ES nu uit eigenlijk? Er kijkt toch niemandquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef itsme het volgende:
[..]
O jammer. Dat heb ik gemist. Balen. met eurosport liet ik het gewoon aan en miste dan niets. Alleen voor het schaatsen gig ik naar NL en soms voor biatlon even bij de Duitsers kijken die hebben leuke interviews.
Ook leuk van eurosport dat ze herhalingen hadden. Wat raar dat ze geen licentie hebebn?
Altijd als ik in de winter naar Eurosport zap, zenden ze Biathlon enzo uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef itsme het volgende:
[..]
O jammer. Dat heb ik gemist. Balen. met eurosport liet ik het gewoon aan en miste dan niets. Alleen voor het schaatsen gig ik naar NL en soms voor biatlon even bij de Duitsers kijken die hebben leuke interviews.
Ook leuk van eurosport dat ze herhalingen hadden. Wat raar dat ze geen licentie hebebn?
Dat is echt zwaar falen van ESquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Altijd als ik in de winter naar Eurosport zap, zenden ze Biathlon enzo uit.
En dan geen licentie voor de Spelen hebben![]()
Alle drie toch één foutje? Heeft OEB het vooral bij het skiën de wedstrijd gewonnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef -0- het volgende:
OEB, wat een held.![]()
Zonde van Svendsen en Fourcade, had ik toch meer van verwacht.
Als die dit toernooi nog 1 goud wint staat die helemaal boven Daehlie.quote:
Landertinger ook 1 fout?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle drie toch één foutje? Heeft OEB het vooral bij het skiën de wedstrijd gewonnen.
Zag vanmiddag de ronde van Dubai langskomen. Verder vandaag Darten, Futsal en wel iets ove Sochi op het programma.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat zendt ES nu uit eigenlijk? Er kijkt toch niemand
Dat moet gewoon lukken, met de estafettes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als die dit toernooi nog 1 goud wint staat die helemaal boven Daehlie.
Na vandaag is het:
Daehlie: 8 goud, 4 zilver, 0 brons
Bjoerndalen: 7 goud, 4 zilver, 1 brons
Dat weet ik niet, die is een beetje onder de radar gebleven tot na het tweede schieten.quote:
Anders is het geen achtervolging.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het raar dat de uitslag van de sprint ook geldt als start voor de achtervolging..
Weet je of die de mixed estafette ook doet?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moet gewoon lukken, met de estafettes.
is bijna jammer van de legende van Daehliequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moet gewoon lukken, met de estafettes.
Ik denk mede daarom foutloosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, die is een beetje onder de radar gebleven tot na het tweede schieten.
Landertinger en Soukop beiden foutloos.Maakt het nog indrukwekkenderquote:
Joh, maar doe dat dan op basis van een kwalificatie ofzo.. nu heb je met goud op het ene onderdeel meteen meer kans op goud op het volgende onderdeelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders is het geen achtervolging.
klopt maar logischer als beide wedstrijden samen tot 1 medaille zou leidenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders is het geen achtervolging.
Hij heeft ook het laatste gedeelte nog sneller dan OEB geskied. En die was al vrij snel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk mede daarom foutloos
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, maar doe dat dan op basis van een kwalificatie ofzo.. nu heb je met goud op het ene onderdeel meteen meer kans op goud op het volgende onderdeel
Dat klopt dan weer wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef komrad het volgende:
[..]
klopt maar logischer als beide wedstrijden samen tot 1 medaille zou leiden
Ja, het is ook belachelijk. 1 medaille-onderdeel verkloten kost je je kans op een ander medaille-onderdeel. Het is gewoon van de zotte, maar jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, maar doe dat dan op basis van een kwalificatie ofzo.. nu heb je met goud op het ene onderdeel meteen meer kans op goud op het volgende onderdeel
Ja fijn want nu kan ik ontspannen kijken en niet met geknepen billen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zap even terug naar de NOS
die zijn nog vrolijk bezig
Martin Fourcade en Shipulin waren sneller en hadden ook één foutje en hij was ook niet snel genoeg om die fout er uit te lopen tegen foutlozen als Soukup, Landertinger en Leguellec. Hij heeft het weer eens gewonnen in de shooting range, waar hij na Eder de snelste was.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle drie toch één foutje? Heeft OEB het vooral bij het skiën de wedstrijd gewonnen.
Klopt niks van wat je zegt, of ik begrijp je niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martin Fourcade en Shipulin waren sneller en hadden ook één foutje en hij was ook niet snel genoeg om die fout er uit te lopen tegen foutlozen als Soukup, Landertinger en Leguellec. Hij heeft het weer eens gewonnen in de shooting range, waar hij na Eder de snelste was.
Het klopt wel degelijk wat hij zegt, Fourcade was een halve seconde (?) sneller op de ski'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt niks van wat je zegt, of ik begrijp je niet.
Zowel Bjoerndalen als Fourcade en Shipulin hadden 1 fout in totaal bij het schieten.
OEB was dus tijdens het skiën 12,4 en 6,4 seconden sneller dan de Fransman en de Rus.
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het klopt wel degelijk wat hij zegt, Fourcade was een halve seconde (?) sneller op de ski's
In de shooting range had Fourcade echter 15 volle seconden meer nodig dan Bjoerndalen. Zie hier het verschil.
Foei!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:11 schreef sararaats het volgende:
verdraaid ik heb nog geen biatlon gezien
morgen naar een Lego-evenement dus ik kan weer niet kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Foei!![]()
Morgen om half vier weer een kans.
Was Liv Grete daar ook bij?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee, Ik heb een week in een soort park gelogeerd met 2 Belgische meiden en daar waren ook alle biatleten want de zomer kampioenschap. Raphael Poiree was er, Nathalie Santer, Ole zijn ex vrouw begrijp ik nu
Poiree en co gingen vaak in het midden was een grasveld was volleyballen en deden wij dus ook mee. Gewoon een gezellige internationale boel.![]()
We ontbeten allemaal samen. Ik heb ook foto's. Leuk was ook Halvard Hanevold.
Wat telt als shooting range? Het hele gebied rondom het schieten, of echt het moment dat je je geweer klaarhoudt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het klopt wel degelijk wat hij zegt, Fourcade was een halve seconde (?) sneller op de ski's
In de shooting range had Fourcade echter 15 volle seconden meer nodig dan Bjoerndalen. Zie hier het verschil.
Kiest u maar:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:32 schreef itsme het volgende:Er was wel een Noorse blonde ook biatllete ben even naam vergeten die was echt heel lief.
Zo stom dat ik altijd alles vergeet.
Weet je niet. Berger kan enorm dominant zijn, en dan ook plots ineens weg zijn. Ik vind haar toch geen Neuner.quote:
Kingstown die onderste heet Linda toch? achternaam......Bergman?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kiest u maar:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linda idd....Tjorhom, (nu Linda Grubben).quote:Op zondag 9 februari 2014 12:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Kingstown die onderste heet Linda toch? achternaam......Bergman?
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Linda idd....Tjorhom, (nu Linda Grubben).
Allemaal uit dezelfde periode als waar jij het over had.
Bij Andreassen moet ik altijd hier aan denken:quote:Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef itsme het volgende:
Ja Het was Gunn Margit Andreassen. kwam er pas achter (de naam) toen ik me herinnerde dat ze met Frode ging. Hij had toen een ongeluk tijdens die zomer kampioenschappen in Noorwegen en werd met een helikopter opgehaald. Langzaam koen de herinneringen weer terug.
Zij was echt een schatje.Leuk dat ze nog steeds samen zijn. Bedankt.
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Behalve als ze nu de cross-country volledig gaan herhalen.
De helft van 40-45 minutenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Live: http://f4m.hole1988.nl/npolive/OS3
Hoelang duurt zo'n sprint van 7,5km? En op wie moet ik letten?
Domracheva, Berger, Soukalova en Makarainen zijn wel de favorieten.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Live: http://f4m.hole1988.nl/npolive/OS3
Hoelang duurt zo'n sprint van 7,5km? En op wie moet ik letten?
Begint om 15:30.quote:
Best wel knap ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS gaat de start toch missen![]()
19:55.6 Kuzmina, 2010. Bedankt!quote:
En Kuzmina, Neuner, Dorin, Boulygina, Khrustaleva, Brunet, Zaitseva dan? (Top 7, 2010)quote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Domracheva, Berger, Soukalova en Makarainen zijn wel de favorieten.
ZDF.quote:
Ja is best leuk, voornamelijk het schietenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:30 schreef alors het volgende:
Maar is dit een beetje een leuke kijksport? Anders ga ik rodelen kijken. Met o.a. Tucker West, dat jochie met een rodelbaan in zijn tuin.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:32 schreef wimderon het volgende:
De NOS pikt live in. IK STA HET IS ONGEKEND.
Je kunt het schijnbaar nu ook bij de NOS volgen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan gaan we die zoeken![]()
wel de start nu gemist?
Ireen Wust.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:35 schreef komrad het volgende:
Maar wie is nu de lekkerste biatlete die vandaag meedoet
Boulygina, Neuner en Khrustaleva zijn er al niet bijquote:Op zondag 9 februari 2014 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
19:55.6 Kuzmina, 2010. Bedankt!
[..]
En Kuzmina, Neuner, Dorin, Boulygina, Khrustaleva, Brunet, Zaitseva dan? (Top 7, 2010)
Soukalova.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:35 schreef komrad het volgende:
Andrea Henkel....immer.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:35 schreef komrad het volgende:
Zeer netjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef komrad het volgende:
Sachenbacher, benieuwd hoe die schiet vandaag
Foutloosquote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef komrad het volgende:
Sachenbacher, benieuwd hoe die schiet vandaag
Op de Sochi site ook te zien inclusief de resultaten bij het schieten.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:40 schreef b2py het volgende:
Live results: Even op Sochi duwen en dan 7,5 km sprint selecteren. http://datacenter.biathlonresults.com/?view=schedule_schedule
quote:
Tussenstanden staan steeds in beeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan deze sport nooit goed volgen, ben het overzicht kwijt![]()
dit dusquote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef Mansjester het volgende:
Ohjaquote:Op zondag 9 februari 2014 15:41 schreef -0- het volgende:
[..]
Op de Sochi site ook te zien inclusief de resultaten bij het schieten.
Ook met een puddingbuks?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..], maar ze weet wel hoe ze met een geweer moet omgaan.
Dat geldt alleen voor de sprint, de andere onderdelen is het gewoon iedereen tegelijk en wie het eerste over de streep komt wint.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is Eckhoff een stuk leuker.
Inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 15:49 schreef Remzz het volgende:
6,4 miljoen, is toch helemaal niet zo veel. Keken er 4,5 miljoen naar het schaatsen gisteren
65% marktaandeel is wel veelquote:Op zondag 9 februari 2014 15:49 schreef Remzz het volgende:
6,4 miljoen, is toch helemaal niet zo veel. Keken er 4,5 miljoen naar het schaatsen gisteren
Uiteraard.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef remcoP het volgende:
[..]
Maar 6,4 miljoen is op de totale duitse populatie best weinig.
Berger heeft nog wel kansjes als ze foutloos schiet bij het staand.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie nu dat ik bij Nostradamus heb gezegd dat Domracheva/Berger gaat winnen
Hup Domracheva/Berger
Oh, ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie nu dat ik bij Nostradamus heb gezegd dat Domracheva/Berger gaat winnen
Hup Domracheva/Berger
Berger is te langzaam tot nu toe.quote:
ca. 25 seconden.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef Aguero het volgende:
Hoeveel tijd kost een schietfout ongeveer?
22-23 seconden.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef Aguero het volgende:
Hoeveel tijd kost een schietfout ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |