Landertinger en Soukop beiden foutloos.Maakt het nog indrukwekkenderquote:
Joh, maar doe dat dan op basis van een kwalificatie ofzo.. nu heb je met goud op het ene onderdeel meteen meer kans op goud op het volgende onderdeelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders is het geen achtervolging.
klopt maar logischer als beide wedstrijden samen tot 1 medaille zou leidenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders is het geen achtervolging.
Hij heeft ook het laatste gedeelte nog sneller dan OEB geskied. En die was al vrij snel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk mede daarom foutloos
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, maar doe dat dan op basis van een kwalificatie ofzo.. nu heb je met goud op het ene onderdeel meteen meer kans op goud op het volgende onderdeel
Dat klopt dan weer wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef komrad het volgende:
[..]
klopt maar logischer als beide wedstrijden samen tot 1 medaille zou leiden
Ja, het is ook belachelijk. 1 medaille-onderdeel verkloten kost je je kans op een ander medaille-onderdeel. Het is gewoon van de zotte, maar jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, maar doe dat dan op basis van een kwalificatie ofzo.. nu heb je met goud op het ene onderdeel meteen meer kans op goud op het volgende onderdeel
Ja fijn want nu kan ik ontspannen kijken en niet met geknepen billen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zap even terug naar de NOS
die zijn nog vrolijk bezig
Martin Fourcade en Shipulin waren sneller en hadden ook één foutje en hij was ook niet snel genoeg om die fout er uit te lopen tegen foutlozen als Soukup, Landertinger en Leguellec. Hij heeft het weer eens gewonnen in de shooting range, waar hij na Eder de snelste was.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle drie toch één foutje? Heeft OEB het vooral bij het skiën de wedstrijd gewonnen.
Klopt niks van wat je zegt, of ik begrijp je niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martin Fourcade en Shipulin waren sneller en hadden ook één foutje en hij was ook niet snel genoeg om die fout er uit te lopen tegen foutlozen als Soukup, Landertinger en Leguellec. Hij heeft het weer eens gewonnen in de shooting range, waar hij na Eder de snelste was.
Het klopt wel degelijk wat hij zegt, Fourcade was een halve seconde (?) sneller op de ski'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt niks van wat je zegt, of ik begrijp je niet.
Zowel Bjoerndalen als Fourcade en Shipulin hadden 1 fout in totaal bij het schieten.
OEB was dus tijdens het skiën 12,4 en 6,4 seconden sneller dan de Fransman en de Rus.
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het klopt wel degelijk wat hij zegt, Fourcade was een halve seconde (?) sneller op de ski's
In de shooting range had Fourcade echter 15 volle seconden meer nodig dan Bjoerndalen. Zie hier het verschil.
Foei!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:11 schreef sararaats het volgende:
verdraaid ik heb nog geen biatlon gezien
morgen naar een Lego-evenement dus ik kan weer niet kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Foei!![]()
Morgen om half vier weer een kans.
Was Liv Grete daar ook bij?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee, Ik heb een week in een soort park gelogeerd met 2 Belgische meiden en daar waren ook alle biatleten want de zomer kampioenschap. Raphael Poiree was er, Nathalie Santer, Ole zijn ex vrouw begrijp ik nu
Poiree en co gingen vaak in het midden was een grasveld was volleyballen en deden wij dus ook mee. Gewoon een gezellige internationale boel.![]()
We ontbeten allemaal samen. Ik heb ook foto's. Leuk was ook Halvard Hanevold.
Wat telt als shooting range? Het hele gebied rondom het schieten, of echt het moment dat je je geweer klaarhoudt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het klopt wel degelijk wat hij zegt, Fourcade was een halve seconde (?) sneller op de ski's
In de shooting range had Fourcade echter 15 volle seconden meer nodig dan Bjoerndalen. Zie hier het verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |