Ja, het is ook belachelijk. 1 medaille-onderdeel verkloten kost je je kans op een ander medaille-onderdeel. Het is gewoon van de zotte, maar jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, maar doe dat dan op basis van een kwalificatie ofzo.. nu heb je met goud op het ene onderdeel meteen meer kans op goud op het volgende onderdeel
Ja fijn want nu kan ik ontspannen kijken en niet met geknepen billen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zap even terug naar de NOS
die zijn nog vrolijk bezig
Martin Fourcade en Shipulin waren sneller en hadden ook één foutje en hij was ook niet snel genoeg om die fout er uit te lopen tegen foutlozen als Soukup, Landertinger en Leguellec. Hij heeft het weer eens gewonnen in de shooting range, waar hij na Eder de snelste was.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle drie toch één foutje? Heeft OEB het vooral bij het skiën de wedstrijd gewonnen.
Klopt niks van wat je zegt, of ik begrijp je niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martin Fourcade en Shipulin waren sneller en hadden ook één foutje en hij was ook niet snel genoeg om die fout er uit te lopen tegen foutlozen als Soukup, Landertinger en Leguellec. Hij heeft het weer eens gewonnen in de shooting range, waar hij na Eder de snelste was.
Het klopt wel degelijk wat hij zegt, Fourcade was een halve seconde (?) sneller op de ski'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt niks van wat je zegt, of ik begrijp je niet.
Zowel Bjoerndalen als Fourcade en Shipulin hadden 1 fout in totaal bij het schieten.
OEB was dus tijdens het skiën 12,4 en 6,4 seconden sneller dan de Fransman en de Rus.
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het klopt wel degelijk wat hij zegt, Fourcade was een halve seconde (?) sneller op de ski's
In de shooting range had Fourcade echter 15 volle seconden meer nodig dan Bjoerndalen. Zie hier het verschil.
Foei!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:11 schreef sararaats het volgende:
verdraaid ik heb nog geen biatlon gezien
morgen naar een Lego-evenement dus ik kan weer niet kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Foei!![]()
Morgen om half vier weer een kans.
Was Liv Grete daar ook bij?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee, Ik heb een week in een soort park gelogeerd met 2 Belgische meiden en daar waren ook alle biatleten want de zomer kampioenschap. Raphael Poiree was er, Nathalie Santer, Ole zijn ex vrouw begrijp ik nu
Poiree en co gingen vaak in het midden was een grasveld was volleyballen en deden wij dus ook mee. Gewoon een gezellige internationale boel.![]()
We ontbeten allemaal samen. Ik heb ook foto's. Leuk was ook Halvard Hanevold.
Wat telt als shooting range? Het hele gebied rondom het schieten, of echt het moment dat je je geweer klaarhoudt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het klopt wel degelijk wat hij zegt, Fourcade was een halve seconde (?) sneller op de ski's
In de shooting range had Fourcade echter 15 volle seconden meer nodig dan Bjoerndalen. Zie hier het verschil.
Kiest u maar:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:32 schreef itsme het volgende:Er was wel een Noorse blonde ook biatllete ben even naam vergeten die was echt heel lief.
Zo stom dat ik altijd alles vergeet.
Weet je niet. Berger kan enorm dominant zijn, en dan ook plots ineens weg zijn. Ik vind haar toch geen Neuner.quote:
Kingstown die onderste heet Linda toch? achternaam......Bergman?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kiest u maar:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linda idd....Tjorhom, (nu Linda Grubben).quote:Op zondag 9 februari 2014 12:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Kingstown die onderste heet Linda toch? achternaam......Bergman?
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Linda idd....Tjorhom, (nu Linda Grubben).
Allemaal uit dezelfde periode als waar jij het over had.
Bij Andreassen moet ik altijd hier aan denken:quote:Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef itsme het volgende:
Ja Het was Gunn Margit Andreassen. kwam er pas achter (de naam) toen ik me herinnerde dat ze met Frode ging. Hij had toen een ongeluk tijdens die zomer kampioenschappen in Noorwegen en werd met een helikopter opgehaald. Langzaam koen de herinneringen weer terug.
Zij was echt een schatje.Leuk dat ze nog steeds samen zijn. Bedankt.
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Behalve als ze nu de cross-country volledig gaan herhalen.
De helft van 40-45 minutenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Live: http://f4m.hole1988.nl/npolive/OS3
Hoelang duurt zo'n sprint van 7,5km? En op wie moet ik letten?
Domracheva, Berger, Soukalova en Makarainen zijn wel de favorieten.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Live: http://f4m.hole1988.nl/npolive/OS3
Hoelang duurt zo'n sprint van 7,5km? En op wie moet ik letten?
Begint om 15:30.quote:
Best wel knap ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS gaat de start toch missen![]()
19:55.6 Kuzmina, 2010. Bedankt!quote:
En Kuzmina, Neuner, Dorin, Boulygina, Khrustaleva, Brunet, Zaitseva dan? (Top 7, 2010)quote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Domracheva, Berger, Soukalova en Makarainen zijn wel de favorieten.
ZDF.quote:
Ja is best leuk, voornamelijk het schietenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:30 schreef alors het volgende:
Maar is dit een beetje een leuke kijksport? Anders ga ik rodelen kijken. Met o.a. Tucker West, dat jochie met een rodelbaan in zijn tuin.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:32 schreef wimderon het volgende:
De NOS pikt live in. IK STA HET IS ONGEKEND.
Je kunt het schijnbaar nu ook bij de NOS volgen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan gaan we die zoeken![]()
wel de start nu gemist?
Ireen Wust.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:35 schreef komrad het volgende:
Maar wie is nu de lekkerste biatlete die vandaag meedoet
Boulygina, Neuner en Khrustaleva zijn er al niet bijquote:Op zondag 9 februari 2014 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
19:55.6 Kuzmina, 2010. Bedankt!
[..]
En Kuzmina, Neuner, Dorin, Boulygina, Khrustaleva, Brunet, Zaitseva dan? (Top 7, 2010)
Soukalova.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:35 schreef komrad het volgende:
Andrea Henkel....immer.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:35 schreef komrad het volgende:
Zeer netjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef komrad het volgende:
Sachenbacher, benieuwd hoe die schiet vandaag
Foutloosquote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef komrad het volgende:
Sachenbacher, benieuwd hoe die schiet vandaag
Op de Sochi site ook te zien inclusief de resultaten bij het schieten.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:40 schreef b2py het volgende:
Live results: Even op Sochi duwen en dan 7,5 km sprint selecteren. http://datacenter.biathlonresults.com/?view=schedule_schedule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |