abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137039333
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef Columbiafan het volgende:
Overigens zeer treurig nieuws vanuit Duitsland. Julia Pieper (19) die te boek stond als een groot talent (en vorig jaar nog deelnam aan het junioren wk) is overleden. :{
Nog helemaal niets bekend over de doodsoorzaak. Op je 19-de overlijden is wel erg ongebruikelijk als er geen ongeluk gebeurd is.
pi_137155685
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:57 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nog helemaal niets bekend over de doodsoorzaak. Op je 19-de overlijden is wel erg ongebruikelijk als er geen ongeluk gebeurd is.
waarschijnlijk zelfmoord :

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)mpetitiegeweer.dhtml
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 februari 2014 @ 12:06:12 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_137155810
Ik moet zeggen dat ik me ook flink zorgen maak over Preuss. Eerst hoort ze dit nieuws vlak voor de massastart, kort daarop hoort ze dat Sachenbacher-Stehle is betrapt en later die dag gaat nota bene in de estafette (waar je je ploeg wilt helpen) echt alles met haar fout wat maar fout kan gaan :{

Die zal toch even goed in de gaten gehouden moeten worden de komende tijd lijkt me.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:11:53 #129
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137155984
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me ook flink zorgen maak over Preuss. Eerst hoort ze dit nieuws vlak voor de massastart, kort daarop hoort ze dat Sachenbacher-Stehle is betrapt en later die dag gaat nota bene in de estafette (waar je je ploeg wilt helpen) echt alles met haar fout wat maar fout kan gaan :{

Die zal toch even goed in de gaten gehouden moeten worden de komende tijd lijkt me.
Ik denk dat die laatste twee niet zo erg zijn.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 februari 2014 @ 12:17:20 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_137156145
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik denk dat die laatste twee niet zo erg zijn.
Op zichzelf misschien niet, maar het gaat vooral om de combinatie van alles. Ik hoop natuurlijk dat ze er gewoon overheen komt, maar vooral die combinatie van een trainingspartner (en vriendin?) verliezen, een teamgenoot gepakt zien worden en het voor je team verkloten (al dan niet met pech) en dat alles in zo'n korte tijd kan een grotere impact hebben dan als 1 van die dingen los van de rest zou gebeuren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137159307
quote:
Yup....had het al in de Duitse media gelezen, waar het ook bevestigd is door haar ouders.
Helemaal verbaasd ben ik niet, zoals je uit de post hiervoor al op kon maken. Op je 19-de overlijden, zonder dat er iets bekend is over een doodsoorzaak is vaak een eufemisme voor zelfmoord.
Tragisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')