Kiest u maar:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:32 schreef itsme het volgende:Er was wel een Noorse blonde ook biatllete ben even naam vergeten die was echt heel lief.
Zo stom dat ik altijd alles vergeet.
Weet je niet. Berger kan enorm dominant zijn, en dan ook plots ineens weg zijn. Ik vind haar toch geen Neuner.quote:
Kingstown die onderste heet Linda toch? achternaam......Bergman?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kiest u maar:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linda idd....Tjorhom, (nu Linda Grubben).quote:Op zondag 9 februari 2014 12:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Kingstown die onderste heet Linda toch? achternaam......Bergman?
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Linda idd....Tjorhom, (nu Linda Grubben).
Allemaal uit dezelfde periode als waar jij het over had.
Bij Andreassen moet ik altijd hier aan denken:quote:Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef itsme het volgende:
Ja Het was Gunn Margit Andreassen. kwam er pas achter (de naam) toen ik me herinnerde dat ze met Frode ging. Hij had toen een ongeluk tijdens die zomer kampioenschappen in Noorwegen en werd met een helikopter opgehaald. Langzaam koen de herinneringen weer terug.
Zij was echt een schatje.Leuk dat ze nog steeds samen zijn. Bedankt.
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Behalve als ze nu de cross-country volledig gaan herhalen.
De helft van 40-45 minutenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Live: http://f4m.hole1988.nl/npolive/OS3
Hoelang duurt zo'n sprint van 7,5km? En op wie moet ik letten?
Domracheva, Berger, Soukalova en Makarainen zijn wel de favorieten.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef Nober het volgende:
Live: http://f4m.hole1988.nl/npolive/OS3
Hoelang duurt zo'n sprint van 7,5km? En op wie moet ik letten?
Begint om 15:30.quote:
Best wel knap ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS gaat de start toch missen![]()
19:55.6 Kuzmina, 2010. Bedankt!quote:
En Kuzmina, Neuner, Dorin, Boulygina, Khrustaleva, Brunet, Zaitseva dan? (Top 7, 2010)quote:Op zondag 9 februari 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Domracheva, Berger, Soukalova en Makarainen zijn wel de favorieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |