Woont al jaren in Oostenrijk(hoor ik net op de NOS)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef Felagund het volgende:
OEB spreekt gewoon vloeiend Duits.Met Zuid-Duits accent.
Huh? Hij haalt toch al 4 keer individueel goud op rij op de Spelenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik volg al jaren elke week biatlon, mensen in mijn omgeving die sporadisch de OS volgen (en eigenlijk enkel OEB en Vonn kennnen) zijn hier veel minder verbaasd om dan iktoch wel sensationeel hoor
![]()
![]()
Dat verklaart veel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Woont al jaren in Oostenrijk(hoor ik net op de NOS)
dat wist ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Woont al jaren in Oostenrijk(hoor ik net op de NOS)
Ja leuk he. Hij spreekt ook Engels gelukkig maar zijn Duits is echt heel goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef Felagund het volgende:
OEB spreekt gewoon vloeiend Duits.Met Zuid-Duits accent.
4 in totaal denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh? Hij haalt toch al 4 keer individueel goud op rij op de Spelen
En dat hij geluk heeft gehad met z'n ski's.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef itsme het volgende:
Ole verteld dat dit zijn beste race was dit seizoen en in hele goede shape was. Dat het parcours zwaar is.
Olympische Winterspelen 1998: 1x goud (sprint), 1x zilver (estafette)quote:
Je kent hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja leuk he. Hij spreekt ook Engels gelukkig maar zijn Duits is echt heel goed.![]()
Hij was ook heel lief voor mijn dochter die haar been had gebroken.
Hij heeft al 2 jaar geen wedstrijd gewonnen individueelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh? Hij haalt toch al 4 keer individueel goud op rij op de Spelen
en nu nog een beetje meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zekers....is ook daar een levende legende.
Ja. ze praten altijd met respect over hem. Hij is )was?) bevriend met Sven Fischer die ook biatleet was. o.a. Hij doet ook altijd mee met een soort van biatlon in Duitsland in een stadje. Heel gezellig.quote:
piekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 jaar geen wedstrijd gewonnen individueel
ik kijk nu op Canvas dus geen ideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja. ze praten altijd met respect over hem. Hij is )was?) bevriend met Sven Fischer die ook biatleet was. o.a. Hij doet ook altijd mee met een soort van biatlon in Duitsland in een stadje. Heel gezellig.
Waar ergert die Duitser zich aan op ARD? Iemand?
En natuurlijk een gratis extra kans voor de achtervolging nu.quote:
Ah oké.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 jaar geen wedstrijd gewonnen individueel
twee wedstrijden gewonnen sinds Vancouver maar zelfs
Jawel, want zijn laatste individuele goud was in 2002?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah oké.
Maar heywoodu schreef dit: Eerste (individuele) goud in 12 jaar ook![]()
Dat gaat dan niet over OEB...
klopt, ik dacht daarom eerst dat OEB niet goed was de laatste ronde maar Landertinger was echt super de laatste rondequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Max23 het volgende:
Die Landertinger heeft trouwen wel veruit het snelste laatste deel gelanglaufd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Max23 het volgende:
Die Landertinger heeft trouwen wel veruit het snelste laatste deel gelanglaufd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |