Nee want slechts brons op Snowboard Slopestyle en geen medaille voor Bokko op de 5km.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef komrad het volgende:
Noren hebben 100% vandaag met Marit en OEB
Die zijn veel later begonnen volgens mij.quote:
Zilver.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want slechts brons op Snowboard Slopestyle en geen medaille voor Bokko op de 5km.
zilver toch en bokko had geen kansquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want slechts brons op Snowboard Slopestyle en geen medaille voor Bokko op de 5km.
O jammer. Dat heb ik gemist. Balen. met eurosport liet ik het gewoon aan en miste dan niets. Alleen voor het schaatsen gig ik naar NL en soms voor biatlon even bij de Duitsers kijken die hebben leuke interviews.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef komrad het volgende:
Noren hebben 100% vandaag met Marit en OEB
dat maakt het zo mooi!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik had niet gedacht dat Bjorndalen dit nog kon
Praten is beter dan livequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn veel later begonnen volgens mij.
Wat zendt ES nu uit eigenlijk? Er kijkt toch niemandquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef itsme het volgende:
[..]
O jammer. Dat heb ik gemist. Balen. met eurosport liet ik het gewoon aan en miste dan niets. Alleen voor het schaatsen gig ik naar NL en soms voor biatlon even bij de Duitsers kijken die hebben leuke interviews.
Ook leuk van eurosport dat ze herhalingen hadden. Wat raar dat ze geen licentie hebebn?
Altijd als ik in de winter naar Eurosport zap, zenden ze Biathlon enzo uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef itsme het volgende:
[..]
O jammer. Dat heb ik gemist. Balen. met eurosport liet ik het gewoon aan en miste dan niets. Alleen voor het schaatsen gig ik naar NL en soms voor biatlon even bij de Duitsers kijken die hebben leuke interviews.
Ook leuk van eurosport dat ze herhalingen hadden. Wat raar dat ze geen licentie hebebn?
Dat is echt zwaar falen van ESquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Altijd als ik in de winter naar Eurosport zap, zenden ze Biathlon enzo uit.
En dan geen licentie voor de Spelen hebben![]()
Alle drie toch één foutje? Heeft OEB het vooral bij het skiën de wedstrijd gewonnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef -0- het volgende:
OEB, wat een held.![]()
Zonde van Svendsen en Fourcade, had ik toch meer van verwacht.
Als die dit toernooi nog 1 goud wint staat die helemaal boven Daehlie.quote:
Landertinger ook 1 fout?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle drie toch één foutje? Heeft OEB het vooral bij het skiën de wedstrijd gewonnen.
Zag vanmiddag de ronde van Dubai langskomen. Verder vandaag Darten, Futsal en wel iets ove Sochi op het programma.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat zendt ES nu uit eigenlijk? Er kijkt toch niemand
Dat moet gewoon lukken, met de estafettes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als die dit toernooi nog 1 goud wint staat die helemaal boven Daehlie.
Na vandaag is het:
Daehlie: 8 goud, 4 zilver, 0 brons
Bjoerndalen: 7 goud, 4 zilver, 1 brons
Dat weet ik niet, die is een beetje onder de radar gebleven tot na het tweede schieten.quote:
Anders is het geen achtervolging.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het raar dat de uitslag van de sprint ook geldt als start voor de achtervolging..
Weet je of die de mixed estafette ook doet?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moet gewoon lukken, met de estafettes.
is bijna jammer van de legende van Daehliequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moet gewoon lukken, met de estafettes.
Ik denk mede daarom foutloosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, die is een beetje onder de radar gebleven tot na het tweede schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |