Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:36 schreef Cosmo. het volgende:
Zijn we al voorbereid op een nieuw topic?
iemand zoals je vaderquote:
Ik heb alleen maar 2 moeders.quote:
is hij zo'n queen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 2 moeders.
Omdat ik het hier ooit begonnen ben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:18 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk in ONZ en niet in SEX?
Met FOK! heb je pech want hier wordt niks weggegooid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wil op geen enkele manier worden herinnerd na mijn dood. Moet er niet aan denken
Ik voel weer een rage van Moof aankomenquote:
Zouden die de openingstune van Sochi zingeen?quote:
Maar FOK! is ook niet zo zeer gekoppeld aan mijn persoon.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met FOK! heb je pech want hier wordt niks weggegooid.
Jawel, want dan ben je in de hemel met de almachtige God en dan weet je tenminste zeker dat men op aarde nog met een met liefde gevuld hart aan je zal terugdenken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar is het zo erg als er niets meer van je is aan online profielen enzo nadat je overleden bent?
Je hebt er zelf immers toch niks meer aan?!?
Moet je in de hemel ook inchecken op foursquare?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Jawel, want dan ben je in de hemel met de almachtige God en dan weet je tenminste zeker dat men op aarde nog met een met liefde gevuld hart aan je zal terugdenken.
Nee, daar kun je niet inchecken (ik heb zin om dit in KLF-taal te typenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Moet je in de hemel ook inchecken op foursquare?
quote:
Ik wil een selfie met Maria!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, daar kun je niet inchecken (ik heb zin om dit in KLF-taal te typen.) want et is overaal tege lijk.
je ken wel inketsen bij et kribbetje jezus.
Is ook de perfecte gelegenheid om t eens ff allemaal te laten zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:16 schreef wonderer het volgende:
Er is trouwens meer "homopropaganda" op de Spelen nu dan er zou zijn geweest als die wet er niet was
Ik niet. Al was het tiktak, het jeugdjournaal, studio sport, het nationale ballet of de olympische spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Nogmaals: Ik vind het jammer dat de Spelen aangegrepen wordt om het over zoiets te gaan hebben, in deze mate.
Ik zou zeggen, lees eens wat over de spelen uit 1936. http://nl.wikipedia.org/wiki/Olympische_Zomerspelen_1936 en http://www.kennislink.nl/publicaties/olympische-spelen-1936quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Nogmaals: Ik vind het jammer dat de Spelen aangegrepen wordt om het over zoiets te gaan hebben, in deze mate.
Totale onzin vergelijking. Joodse mensen werd alle rechten afgenomen en uiteindelijk vermoord. In Rusland komt het niet verder dan mensen die homo's in elkaar slaan na een afspraak te hebben gemaakt via en internet en waarna de politie de mensen niet oppakt. Veder zijn er ook homo clubs in Rusland en die blijven gewoon bestaan en worden niet lastig vallen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees eens wat over de spelen uit 1936. http://nl.wikipedia.org/wiki/Olympische_Zomerspelen_1936 en http://www.kennislink.nl/publicaties/olympische-spelen-1936
Poetin gebruikt de Olympische spelen voor vergelijkbare doeleinden als Hitler destijds. En de anti-homo wet en de manier waarop homo's worden behandeld in Rusland doet te veel denken aan de manier waarop in Duitsland in de jaren '30 werd om gegaan met de joodse bevolking.
Ik vind het dan heel heel heel naïef en kinderlijk om te denken dat de Olympische spelen alleen draaien om sport (en niet om politiek, imago en commercie) - laat staan dat je het niet mag aangrijpen om de onderdrukking en mishandeling van homo's in Rusland onder de aandacht te brengen.
Wat jij zegt komt redelijk overeen met wat veel mensen over Hitler zeiden, midden jaren 30.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Totale onzin vergelijking. Joodse mensen werd alle rechten afgenomen en uiteindelijk vermoord. In Rusland komt het niet verder dan mensen die homo's in elkaar slaan na een afspraak te hebben gemaakt via en internet en waarna de politie de mensen niet oppakt. Veder zijn er ook homo clubs in Rusland en die blijven gewoon bestaan en worden niet lastig vallen.
Je denkt toch niet serieus dat Poetin homo's naar een concentratiekamp wil vervoerenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat jij zegt komt redelijk overeen met wat veel mensen over Hitler zeiden, midden jaren 30.
In december nog: http://www.huffingtonpost(...)-club_n_4337823.htmlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef SadPanda het volgende:
Veder zijn er ook homo clubs in Rusland en die blijven gewoon bestaan en worden niet lastig vallen.
Nee, leg mij geen woorden in de mond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat Poetin homo's naar een concentratiekamp wil vervoeren
Hoezo de OS misbruikt? Al lang voordat over deze wet werd gesproken was er besloten dat de OS in Rusland zouden worden gehouden. En als het gaat om de algemene mensenrechten; dan zouden de OS maar in een paar landen kunnen worden gehouden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, leg mij geen woorden in de mond.
Ik zeg dat hoe in Rusland wordt om gegaan met homo's (incl uitspraken als "ze verzwakken het Russische bloed"), het invoeren van anti-homowetgeving, de manier waarop de Olympische Spelen worden misbruikt, dat komt overeen met de Olympische spelen in 1936.
Ze kunnen toch sowieso niet aan kinderen komen, adoptie door homo's is illegaal?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef Steve het volgende:
Overigens gaat het echt wel verder dan het in elkaar slaan van homo's. Kinderen die uit homogezinnen gehaald worden en dergelijke.
Dus? Wat is je punt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef SadPanda het volgende:
En als het gaat om de algemene mensenrechten; dan zouden de OS maar in een paar landen kunnen worden gehouden.
Ze? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze kunnen toch sowieso niet aan kinderen komen, adoptie door homo's is illegaal?
Ik vind dat de OS alleen om sport moeten gaan en niet politiek.quote:
Met ze bedoel ik homo's.quote:[..]
Ze? Wat bedoel je?
En sinds wanneer is adoptie de enige manier om kinderen op te voeden?
Zolang jij geen tengere emo meisjes, geboren in een jongenslichaam en jurk dragend, post kan ik het wel handelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik voel weer een rage van Moof aankomen
Je zou eens moeten wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Meer dan jij ooit zult worden vriend. Deal with it.
Zie jij er nou ook zo uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''WHAT IS A MAN?''
[ afbeelding ]
THIS IS A MAN!
Nee, ik ben lelijk en veel te dun. Maar in verhouding tot de gemiddelde man op straat ben ik wel breed. Alles is relatief.quote:
Jawel, maar veel te opgepompt. Moet je zo'n vent een pak aandoen - dat ziet er toch niet uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''WHAT IS A MAN?''
[ afbeelding ]
THIS IS A MAN!
Ik zou niet weten waarom zo'n vent een pak aan moet. Maar alles staat een brede man beter dan een dunne. Een brede man heeft gewoon veel meer uitstraling dan een dunne.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar veel te opgepompt. Moet je zo'n vent een pak aandoen - dat ziet er toch niet uit?
Ja.quote:
youtube gays hequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja.![]()
Tevens: dat filmpje (en bijbehorende kanaal) dat jij hebt gepost is, op de foto's van Moofasah na, echt het meest homoseksuele dat ik ooit heb gezien.
''Everytime you don't subscribe, a gay baby turns straight.''quote:
Tuurlijk vriend, tuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja.![]()
Tevens: dat filmpje (en bijbehorende kanaal) dat jij hebt gepost is, op de foto's van Moofasah na, echt het meest homoseksuele dat ik ooit heb gezien.
Do it for the gaybys!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
''Everytime you don't subscribe, a gay baby turns straight.''!
Nou, des te meer reden om niet te subscriben dus. Ging het maar zo gemakkelijk. Zou een hoop jongens een hoop leed besparen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
''Everytime you don't subscribe, a gay baby turns straight.''!
Laten we eerst even een spelletje spelen met z'n allen, gaan we daarna wel verder met praten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:44 schreef Dirk het volgende:
Echt jongen, van die mensen die "het jammer vinden van de sport.".
.
.
#fExit!
Open deze post dan maarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik kan je posts openen en ergens is het ook wel erg vermakelijk af en toe.
Besides, het gaat toch veel meer om het geld (sponsors, toerisme, steekpenningen voor de bouw van al die hotels en shit) dan om de sport. Kan er ook nog wel een beetje politiek bij. Volgens mij is het niet zo dat de sportprestaties helemaal genegeerd worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we eerst even een spelletje spelen met z'n allen, gaan we daarna wel verder met praten.
Sport = Spel
Dit = Ernst
Oh, deze is wel mooi in verhouding zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Open deze post dan maar
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou
Prima. Genoeg testosteron op het www om oestrogeen mee te bestrijden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vandaag en gisteren al ruimtes verlaten, omdat ik de spelen weiger te kijken.
En hier dan voor jou Moof:
[ afbeelding ]
Ja echt hèquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, deze is wel mooi in verhouding zeg.
Voor je eigen bestwil zou ik die maar snel van deze page halen. Denk niet dat de modjes er erg blij mee zullen zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En hier in een poging het redneck gehalte iets omlaag te brengen:
[ afbeelding ]
Die lijkt wel gephotoshopt... Maar ze zijn z'n kuiten vergetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwil zou ik die maar snel van deze page halen. Denk niet dat de modjes er erg blij mee zullen zijn
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten wat het probleem is met die foto.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwil zou ik die maar snel van deze page halen. Denk niet dat de modjes er erg blij mee zullen zijn
[ afbeelding ]
Dat val allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die lijkt wel gephotoshopt... Maar ze zijn z'n kuiten vergeten
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het probleem is met die foto.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En hier in een poging het redneck gehalte iets omlaag te brengen:
[ afbeelding ]
Een beer en een hondje samen. Wat lief.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb er ook een voor L-ascorbinezuur
[ afbeelding ]
Kijk eens naar deze foto terwijl je naar dit nummer luistert.quote:
Oh godquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze foto terwijl je naar dit nummer luistert.![]()
Jij hebt wel een levendige fantasie hè volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze foto terwijl je naar dit nummer luistert.![]()
Ik vrees dat deze associatie inderdaad meer over mij zegt dan over jou.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij hebt wel een levendige fantasie hè volgens mij.
Zie je ze al voor je in uniform?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vrees dat deze associatie inderdaad meer over mij zegt dan over jou.![]()
Het bos, de parkeerplaats, de gevangenis... Allemaal niet mijn stijlquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
Volgens mij zou Moof zijn lol op kunnen in een Amerikaanse gevangenis.
ik it al in de schaterlach modusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik dit soort kleerkasten in de sportschool bezig zie, in hun soort van pyamakleding, kan ik er alleen maar om glimlachen.
Flikker nou toch eens voor eens en voor altijd op met deze waarde oordelen over een ander Moof. Leer nou eerst maar eens met jezelf vrede te krijgen ipv menen dat je meer of minder bent dan een ander, in wel op zicht dan ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Meer dan jij ooit zult worden vriend. Deal with it.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik dit soort kleerkasten in de sportschool bezig zie, in hun soort van pyamakleding, kan ik er alleen maar om glimlachen.
Ondertussen willen jongetjes zoals jullie maar wat graag gepaald worden door die gasten. Lekker diep en hard.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik it al in de schaterlach modus
Wat een clowns
Nee. Niet echt nee. Ik zou bang zijn dat ie lek gaat door mijn scherpe botten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Ondertussen willen jongetjes zoals jullie maar wat graag gepaald worden door die gasten. Lekker diep en hard.
ik ook nog wel even hoor. Maar je wordt zo moe van helemaal niets doenquote:
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Als jij denkt dat ik me ga laten beledigen door jouw vriendjes denk je echt verkeerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens voor eens en voor altijd op met deze waarde oordelen over een ander Moof. Leer nou eerst maar eens met jezelf vrede te krijgen ipv menen dat je meer of minder bent dan een ander, in wel op zicht dan ook.
Echt zó spuugzat dit soort opmerkingen. Even gaat t goed, maar nee hoor, dan komen ze weer. Wat een issues heb jij gast (en inmiddels heb je dat al toegegeven, dus kom nu niet wéér terug op je woorden). Zelfhatende homo dat je er bent.
It takes a REAL man to stand up for what he is. And you sir, are nothing of the sort. Man up.
Dan moet je meer eten vriend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Niet echt nee. Ik zou bang zijn dat ie lek gaat door mijn scherpe botten.
Jouw schoonheidsidealen zijn niet de mijne, noch die van de hele wereld.
ik heb net een bord pasta op voor twee personen, dus maak je om mij maar geen zorgen. Dat is wel zo'n standaard onwetende opmerking, dat iemand die dun is niet genoeg eetquote:
welke vriendjes? Ik doe dit in m'n eentje en spreek voor mij alleen. Wat de rest hoer van jou, je opvattingen en je opmerkingen vindt staat daar buiten. Ik kan dit best alleen, mijn mening geven. In Nederlands, Engels, Duits en Spaans als je wilt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Als jij denkt dat ik me ga laten beledigen door jouw vriendjes denk je echt verkeerd.
Och nee, hij gaat weer over op Engels
[ afbeelding ]
Als 18 cm niet genoeg is voor je omdat je te ver bent opgerekt door overactiviteit niet nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb net een bord pasta op voor twee personen, dus maak je om mij maar geen zorgen. Dat is wel zo'n standaard onwetende opmerking, dat iemand die dun is niet genoeg eet
Sowieso, meestal is er bij dat soort mannen niks meer van t pikkie overdus denk niet dat ie mij kan bevredigen in bed hoor.
Waarom niet in Italiaans. Daar houd ik van. Altijd al een italiaan willen hebben die me de huid vol scheld met een diepe stem terwijl de aderen in z'n stierennek staanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
welke vriendjes? Ik doe dit in m'n eentje en spreek voor mij alleen. Wat de rest hoer van jou, je opvattingen en je opmerkingen vindt staat daar buiten. Ik kan dit best alleen, mijn mening geven. In Nederlands, Engels, Duits en Spaans als je wilt.
Mmmmhmm.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie Boomsma heeft momenteel een serie over transgenders. Wat die mensen ervoor over hebben om te zijn wat ze willen zijn, dat is vaak niet mals.
Heb er grote bewondering voor.
Heb de eerste 3 afleveringen gezien. Mooi jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie Boomsma heeft momenteel een serie over transgenders. Wat die mensen ervoor over hebben om te zijn wat ze willen zijn, dat is vaak niet mals.
Latrice Royalequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Moofasah het volgende:
Deze is trouwens speciaal voor Ang3l:
[ afbeelding ]
Moest gelijk aan jou denken
Hij leert t toch nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
Soms is het zo sneu om te merken dat een aantal zo'n gigantisch bord voor hun kop hebben...
Dat proberen we, maar ondanks je aankondiging dat je wegging blijk je nog hardnekkiger dan de gemiddelde SOA. Alleen zijn die vaak minder schadelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Moofasah het volgende:
Ja man. Doe er wat aan zou ik zeggen.
Haha gefeli met MB1 danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij leert t toch nietMaar gezelliger wordt t er niet op. Zoals alle topics waar hij komt volgen mij. Fatsoenlijk praten met een dikke plank is nogal lastig. Lijkt wel een Rus.
Ow, BB... MB1 is jarig vandaag
Nou, ik denk niet dat dat óóit nog wat wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat dat óóit nog wat wordtEn gelijk heb je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Nja, daar was ik toch van teruggekomen. Wat moet een eenzaam ventje als ik anders op zaterdagavond. Dan maar een paar homo's klieren met bodybuilder plaatjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat proberen we, maar ondanks je aankondiging dat je wegging blijk je nog hardnekkiger dan de gemiddelde SOA. Alleen zijn die vaak minder schadelijk.
Ja, ik kom ook wel eens in een wereld buiten de sportschoolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ah zie je, je kent hem/haar zelfs
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En gelijk heb je!Musical Boy 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De veel te jonge. Je hebt 'm zèlf die naam gegeven
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het is maar waar je je lol uit haalt in 't leven he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja, daar was ik toch van teruggekomen. Wat moet een eenzaam ventje als ik anders op zaterdagavond. Dan maar een paar homo's klieren met bodybuilder plaatjes
Wacht zijn er meer dan 1?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Musical Boy 1
Dat doen zoveel mensen. Des ondanks denk ik dat niet iedereen weet te benoemen wie dat is. Dus weer een totaal misplaatste opmerking van een zogezegd openminded en niet veroordelend persoonquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik kom ook wel eens in een wereld buiten de sportschool
Je kan ook gewoon opzoek gaan naar eem manquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja, daar was ik toch van teruggekomen. Wat moet een eenzaam ventje als ik anders op zaterdagavond. Dan maar een paar homo's klieren met bodybuilder plaatjes
Ja ik weet wel waar de afkorting voor staat, maar niet meer wie het precies isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Musical Boy 1
Smileys lezen is ook een vak apart he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat doen zoveel mensen. Des ondanks denk ik dat niet iedereen weet te benoemen wie dat is. Dus weer een totaal misplaatste opmerking van een zogezegd openminded en niet veroordelend persoon
Nja wat niet is kan nog komen natuurlijk... altijd voorbereid zijn op de toekomstquote:
Dat durft ie toch nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon opzoek gaan naar eem man
Tja, ik kan ook voor de trein gaan liggen natuurlijk, maar ik dacht laat ik daar nog even mee wachtenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar waar je je lol uit haalt in 't leven he.
Nee, maar BB had 'm maar alvast een cijfer gegeven voor 't geval datquote:
Waar baseer je dat op? Kun jij door het internet heen kijken hoe ik hier zit soms?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar waar je je lol uit haalt in 't leven he.
Heb je niet een nek te trainen of zo? Je lijt me nog wat schrieltjes.
Vergeleken bij die blokken beton in Michelin vorm in de sportschool zal jij wel de bitch worden van die daddy van 55
Who's the m.... uh.. Wie is de man nu?
Neuh. Ik ben heel lelijk en niemand wil me. Daarom richt ik hier mijn frustraties af. Je weet zellufquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon opzoek gaan naar eem man
Ik baseer 't op je posts waarin je jezelf beschreef als iel t.o.v. de rest in de sportschool, maar breder dan de gemiddelde op straat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Kun jij door het internet heen kijken hoe ik hier zit soms?
Zelfspot is het beste schildquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben heel lelijk en niemand wil me. Daarom richt ik hier mijn frustraties af. Je weet zelluf
Ik zou je doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben heel lelijk en niemand wil me. Daarom richt ik hier mijn frustraties af. Je weet zelluf
Hoe moet ik dat doen dan met één hersencel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smileys lezen is ook een vak apart he.
Oooooooh wacht... nu weet ik weer wie MB1 is!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Ang3l het volgende:
NouIk ga naar een stel Cubanen kijken.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Ang3l het volgende:
NouIk ga naar een stel Cubanen kijken.
youquote:
quote:
Eigenlijk nietquote:
Dit is een vorm van liefdadigheidswerk!quote:
Jij voegt anders ook niet veel toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je gay danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:16 schreef Aiciu het volgende:
Ik moest hierheen van iemand uit de klb sc
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:16 schreef Moofasah het volgende:
Jij voegt anders ook niet veel toe.wie ik? en ik vond je nog wel aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
je kan er homo neerzettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aiciu
KLB hommo
Duidelijker kan neit denk?
wat gekquote:
Snel de pek en veren!quote:
Ik zou het niet accepteren, je bent een queen, zo dien je ook aangesproken te worden.quote:
Ik ben het mannelijke typequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik zou het niet accepteren, je bent een queen, zo dien je ook aangesproken te worden.
Zit je 7x per week in de sportschool en ben je breder dan de mannen gepost in de dit topic? Zo nee, dan ben je dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef Moofasah het volgende:
Waarom is het hier zo saai en uitgestorven..?
Lokpostquote:
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zit je 7x per week in de sportschool en ben je breder dan de mannen gepost in de dit topic? Zo nee, dan ben je dat niet.
7x? 14x toch wel minimaal he! En minimaal 20cm!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zit je 7x per week in de sportschool en ben je breder dan de mannen gepost in de dit topic? Zo nee, dan ben je dat niet.
Dan ben je ook echt de enige. Of ''was'' je de enige.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
wie ik? en ik vond je nog wel aardig
Dat zijn maten waar alleen nichtjes als jij je druk om maken. Zolang hij niet abnormaal klein of abnormaal groot is boeit het mij niet verder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
7x? 14x toch wel minimaal he! En minimaal 20cm!
neueknquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan ben je ook echt de enige. Of ''was'' je de enige.
Ik heb ze liever wel een beetje grootquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zijn maten waar alleen nichtjes als jij je druk om maken. Zolang hij niet abnormaal klein of abnormaal groot is boeit het mij niet verder.
''Een beetje groot''. 25 cm+ zeker?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb ze liever wel een beetje groot
quote:
Zo rond 20cm. 17 is te klein voor mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''Een beetje groot''. 25 cm+ zeker?
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:38 schreef Moofasah het volgende:
Ligt jouw prostaat achter in je keel ofzo?
Omdat ik een kleine lul niet geil genoeg vindt. Al moet ie ook niet groter zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:44 schreef Moofasah het volgende:
Waarom moet je dan een lul van 20cm+ in je achterste. 17 cm haal het ook wel tot je spot.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Moofasah het volgende:
Bijna geen enkele vent heeft die maten die jij wil. Dus dat worden dan veel teleurstellingen voor je zodra je de broek naar beneden trekt en de gemiddeldes van 14 cm voor je ziet staan
Daarom ook informeren naar de maat, en als ze liegen geen seksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Moofasah het volgende:
Bijna geen enkele vent heeft die maten die jij wil. Dus dat worden dan veel teleurstellingen voor je zodra je de broek naar beneden trekt en de gemiddeldes van 14 cm voor je ziet staan
Heel veel blijkt:quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:05 schreef Moofasah het volgende:
Stom vraagje trouwens maar ik wil toch eens weten hoe de homo's hier denken over penisgrootte.
Ik ben namelijk een beetje ''onzeker'' over die van mij. Hij is iets meer dan 18 cm in lengte en iets meer dan 14 cm in omtrek.
Het valt me echter op dat penisgrootte nogal belangrijk lijkt te zijn voor veel homoseksuele mannen, en ik bedacht me dat als ik ooit een vriend zou krijgen hij dan misschien niet tevreden is met dat ding van mij.
Graag zou ik er een van 20 cm lengte en 16 cm omtrek willen hebben. Daarbij loopt hij ook nog krom naar beneden en ik zou hem dan ook graag recht zien.
Hoe belangrijk vinden jullie die dingen, en weet iemand (Dirk misschien?) of er mogelijkheden zijn om plastisch aan dat ding te laten sleutelen terwijl de natuurlijke functies gewoon intact blijven zoals voorheen?
Zelf boeit de penis me het minst van alles aan een man, maar dat geldt voor anderen volgens mij niet echt...
Jij was toch maagdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Moofasah het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daarom ook informeren naar de maat, en als ze liegen geen seks
15,9 in NL http://alphadesigner.com/blog/europe-according-penis-size/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Er bestaat zo'n site... Wikipedia ofzoiets.
Transgender is een bijvoeglijk naamwoord, geen zelfstandig naamwoord. Dat irriteert me bij de serie ook al zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
We hebben toch ballen, waarom moeten we dan massaal transformeren naar een nicht?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat is dat tegenwoordig toch met homo's dat ze hun mannelijkheid willen bewijzen....
Ja, maar waarom willen zoveel homo's tegenwoordig het meeste bier drinken en zoveel mogelijk voetbal kijken en spieren opbouwen, waarom durven ze niet gewoon zichzelf te zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
We hebben toch ballen, waarom moeten we dan massaal transformeren naar een nicht?
Ik blijf gewoon mezelf, en ik combineer sporten, sport kijken en leuke dingen doen gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar waarom willen zoveel homo's tegenwoordig het meeste bier drinken en zoveel mogelijk voetbal kijken en spieren opbouwen, waarom durven ze niet gewoon zichzelf te zijn
Waarom is dan ineens iedereen die niet overgespierd en zwaar behaard is geen man meerquote:Op zondag 9 februari 2014 00:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon mezelf, en ik combineer sporten, sport kijken en leuke dingen doen gewoon.
Huh? Vanwaar dan dat hele gedoe om je eigen lul lengte eerst?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zijn maten waar alleen nichtjes als jij je druk om maken. Zolang hij niet abnormaal klein of abnormaal groot is boeit het mij niet verder.
Dat vindt alleen Moofasah...quote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom is dan ineens iedereen die niet overgespierd en zwaar behaard is geen man meer![]()
We hebben toch ballen, wat is er meer aan bewijs nodig dat we man zijn
Ik bedoel gewoon types alsquote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom is dan ineens iedereen die niet overgespierd en zwaar behaard is geen man meer![]()
Volgens mij staat hij daar niet geheel alleen in.quote:
4cm ook. Dus als t daarom zou gaan...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:44 schreef Moofasah het volgende:
Waarom moet je dan een lul van 20cm+ in je achterste. 17 cm haal het ook wel tot je spot.
En die is gelukkig niet representatief voor het homodom noch de mensheid. Oef... er is nog hoop.quote:
Wauw, homo's die niet van shoppen houdenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die is gelukkig niet representatief voor het homodom noch de mensheid. Oef... er is nog hoop.
Maar nu: Slapen! Morgen shoppen voor galakleding
Ik hou niet zo van shoppen. I'm a bad gay man.
Ik voel een huildrinkbui aankomen door dit topicquote:Op zondag 9 februari 2014 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Moof de tweede? Super leuk, van die tolerante mannen!
We hebben hier genoeg meegemaakt in de jaren, we can managequote:Op zondag 9 februari 2014 00:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik voel een huildrinkbui aankomen door dit topic
Ja, ik ook, daarom heb ik ook een grote voorraad drankquote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg meegemaakt in de jaren, we can manage
Tochtig?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerst met Moof flirten.. nu met Aic.. ben je tochtig?
quote:
quote:TOCHTIG
1) Bronstig 2) Bollig 3) Bokkig 4) Berig 5) De stier wil graag in een hok met gaten en kieren (crypt.) 6) Hengstig 7) Hitsig 8) Heeft voelbaar trek in een ander dier (crypt.) 9) Krols 10) Loops 11) Luchtig en bronstig (crypt.) 12) Paarlustige koe 13) Paarderig 14) Ruizig 15) Rammig (van schapen) 16) Reislustig (crypt.) 17) Speels 18) Trekachtig 19)
Niet echtquote:
Hee, spreek voor jezelfquote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Rustig maar, ik gebruikte gewoon zijn bewoording. Mijn part heb je borsten en een vagina en ben je nog een manquote:
Ik ben altijd gezelligquote:Op zondag 9 februari 2014 01:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nog maar een glaasje vodka, moet wel gezellig worden hé
Ik eigenlijk nooitquote:
Wrom niet?quote:
Omdat ik nuchter heel chagreinig ben en dronken heel handtastelijkquote:
Ik word knuffelig van drank. Maar met een heterovriend kan ik me wel inhouden.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat ik nuchter heel chagreinig ben en dronken heel handtastelijk
Ik maar zeldenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:26 schreef Peter het volgende:
Ik kan me nog steeds nooit herinneren wat ik droom..
Moet je eerder wakkerworden.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:26 schreef Peter het volgende:
Volgens mij is dat ook de bedoeling?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:26 schreef Peter het volgende:
Toch hoor ik velen die weten waar ze over dromen... ik heb ook nooit nachtmerries. Dat wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de bedoeling?
Dat je het "verwerken" van je gedachten afgerond hebt als je wakker wordt?
Ik ook niet. Ik heb echt vlagen waarin ik me alles herinner en dan weer een paar weken niks.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Toch hoor ik velen die weten waar ze over dromen... ik heb ook nooit nachtmerries. Dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |