Neuh. Ik ben heel lelijk en niemand wil me. Daarom richt ik hier mijn frustraties af. Je weet zellufquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon opzoek gaan naar eem man
Ik baseer 't op je posts waarin je jezelf beschreef als iel t.o.v. de rest in de sportschool, maar breder dan de gemiddelde op straat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Kun jij door het internet heen kijken hoe ik hier zit soms?
Zelfspot is het beste schildquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben heel lelijk en niemand wil me. Daarom richt ik hier mijn frustraties af. Je weet zelluf
Ik zou je doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben heel lelijk en niemand wil me. Daarom richt ik hier mijn frustraties af. Je weet zelluf
Hoe moet ik dat doen dan met één hersencel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smileys lezen is ook een vak apart he.
Oooooooh wacht... nu weet ik weer wie MB1 is!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Ang3l het volgende:
NouIk ga naar een stel Cubanen kijken.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Ang3l het volgende:
NouIk ga naar een stel Cubanen kijken.
youquote:
quote:
Eigenlijk nietquote:
Dit is een vorm van liefdadigheidswerk!quote:
Jij voegt anders ook niet veel toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je gay danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:16 schreef Aiciu het volgende:
Ik moest hierheen van iemand uit de klb sc
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:16 schreef Moofasah het volgende:
Jij voegt anders ook niet veel toe.wie ik? en ik vond je nog wel aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
je kan er homo neerzettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aiciu
KLB hommo
Duidelijker kan neit denk?
wat gekquote:
Snel de pek en veren!quote:
Ik zou het niet accepteren, je bent een queen, zo dien je ook aangesproken te worden.quote:
Ik ben het mannelijke typequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik zou het niet accepteren, je bent een queen, zo dien je ook aangesproken te worden.
Zit je 7x per week in de sportschool en ben je breder dan de mannen gepost in de dit topic? Zo nee, dan ben je dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef Moofasah het volgende:
Waarom is het hier zo saai en uitgestorven..?
Lokpostquote:
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zit je 7x per week in de sportschool en ben je breder dan de mannen gepost in de dit topic? Zo nee, dan ben je dat niet.
7x? 14x toch wel minimaal he! En minimaal 20cm!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zit je 7x per week in de sportschool en ben je breder dan de mannen gepost in de dit topic? Zo nee, dan ben je dat niet.
Dan ben je ook echt de enige. Of ''was'' je de enige.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
wie ik? en ik vond je nog wel aardig
Dat zijn maten waar alleen nichtjes als jij je druk om maken. Zolang hij niet abnormaal klein of abnormaal groot is boeit het mij niet verder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
7x? 14x toch wel minimaal he! En minimaal 20cm!
neueknquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan ben je ook echt de enige. Of ''was'' je de enige.
Ik heb ze liever wel een beetje grootquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zijn maten waar alleen nichtjes als jij je druk om maken. Zolang hij niet abnormaal klein of abnormaal groot is boeit het mij niet verder.
''Een beetje groot''. 25 cm+ zeker?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb ze liever wel een beetje groot
quote:
Zo rond 20cm. 17 is te klein voor mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''Een beetje groot''. 25 cm+ zeker?
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:38 schreef Moofasah het volgende:
Ligt jouw prostaat achter in je keel ofzo?
Omdat ik een kleine lul niet geil genoeg vindt. Al moet ie ook niet groter zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:44 schreef Moofasah het volgende:
Waarom moet je dan een lul van 20cm+ in je achterste. 17 cm haal het ook wel tot je spot.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Moofasah het volgende:
Bijna geen enkele vent heeft die maten die jij wil. Dus dat worden dan veel teleurstellingen voor je zodra je de broek naar beneden trekt en de gemiddeldes van 14 cm voor je ziet staan
Daarom ook informeren naar de maat, en als ze liegen geen seksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Moofasah het volgende:
Bijna geen enkele vent heeft die maten die jij wil. Dus dat worden dan veel teleurstellingen voor je zodra je de broek naar beneden trekt en de gemiddeldes van 14 cm voor je ziet staan
Heel veel blijkt:quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:05 schreef Moofasah het volgende:
Stom vraagje trouwens maar ik wil toch eens weten hoe de homo's hier denken over penisgrootte.
Ik ben namelijk een beetje ''onzeker'' over die van mij. Hij is iets meer dan 18 cm in lengte en iets meer dan 14 cm in omtrek.
Het valt me echter op dat penisgrootte nogal belangrijk lijkt te zijn voor veel homoseksuele mannen, en ik bedacht me dat als ik ooit een vriend zou krijgen hij dan misschien niet tevreden is met dat ding van mij.
Graag zou ik er een van 20 cm lengte en 16 cm omtrek willen hebben. Daarbij loopt hij ook nog krom naar beneden en ik zou hem dan ook graag recht zien.
Hoe belangrijk vinden jullie die dingen, en weet iemand (Dirk misschien?) of er mogelijkheden zijn om plastisch aan dat ding te laten sleutelen terwijl de natuurlijke functies gewoon intact blijven zoals voorheen?
Zelf boeit de penis me het minst van alles aan een man, maar dat geldt voor anderen volgens mij niet echt...
Jij was toch maagdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Moofasah het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daarom ook informeren naar de maat, en als ze liegen geen seks
15,9 in NL http://alphadesigner.com/blog/europe-according-penis-size/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Er bestaat zo'n site... Wikipedia ofzoiets.
Transgender is een bijvoeglijk naamwoord, geen zelfstandig naamwoord. Dat irriteert me bij de serie ook al zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie Boomsma heeft momenteel een serie over transgenders. Wat die mensen ervoor over hebben om te zijn wat ze willen zijn, dat is vaak niet mals.
Heb er grote bewondering voor.
We hebben toch ballen, waarom moeten we dan massaal transformeren naar een nicht?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat is dat tegenwoordig toch met homo's dat ze hun mannelijkheid willen bewijzen....
Ja, maar waarom willen zoveel homo's tegenwoordig het meeste bier drinken en zoveel mogelijk voetbal kijken en spieren opbouwen, waarom durven ze niet gewoon zichzelf te zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
We hebben toch ballen, waarom moeten we dan massaal transformeren naar een nicht?
Ik blijf gewoon mezelf, en ik combineer sporten, sport kijken en leuke dingen doen gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar waarom willen zoveel homo's tegenwoordig het meeste bier drinken en zoveel mogelijk voetbal kijken en spieren opbouwen, waarom durven ze niet gewoon zichzelf te zijn
Waarom is dan ineens iedereen die niet overgespierd en zwaar behaard is geen man meerquote:Op zondag 9 februari 2014 00:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon mezelf, en ik combineer sporten, sport kijken en leuke dingen doen gewoon.
Huh? Vanwaar dan dat hele gedoe om je eigen lul lengte eerst?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zijn maten waar alleen nichtjes als jij je druk om maken. Zolang hij niet abnormaal klein of abnormaal groot is boeit het mij niet verder.
Dat vindt alleen Moofasah...quote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom is dan ineens iedereen die niet overgespierd en zwaar behaard is geen man meer![]()
We hebben toch ballen, wat is er meer aan bewijs nodig dat we man zijn
Ik bedoel gewoon types alsquote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom is dan ineens iedereen die niet overgespierd en zwaar behaard is geen man meer![]()
Volgens mij staat hij daar niet geheel alleen in.quote:
4cm ook. Dus als t daarom zou gaan...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:44 schreef Moofasah het volgende:
Waarom moet je dan een lul van 20cm+ in je achterste. 17 cm haal het ook wel tot je spot.
En die is gelukkig niet representatief voor het homodom noch de mensheid. Oef... er is nog hoop.quote:
Wauw, homo's die niet van shoppen houdenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die is gelukkig niet representatief voor het homodom noch de mensheid. Oef... er is nog hoop.
Maar nu: Slapen! Morgen shoppen voor galakleding
Ik hou niet zo van shoppen. I'm a bad gay man.
Ik voel een huildrinkbui aankomen door dit topicquote:Op zondag 9 februari 2014 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Moof de tweede? Super leuk, van die tolerante mannen!
We hebben hier genoeg meegemaakt in de jaren, we can managequote:Op zondag 9 februari 2014 00:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik voel een huildrinkbui aankomen door dit topic
Ja, ik ook, daarom heb ik ook een grote voorraad drankquote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg meegemaakt in de jaren, we can manage
Tochtig?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerst met Moof flirten.. nu met Aic.. ben je tochtig?
quote:
quote:TOCHTIG
1) Bronstig 2) Bollig 3) Bokkig 4) Berig 5) De stier wil graag in een hok met gaten en kieren (crypt.) 6) Hengstig 7) Hitsig 8) Heeft voelbaar trek in een ander dier (crypt.) 9) Krols 10) Loops 11) Luchtig en bronstig (crypt.) 12) Paarlustige koe 13) Paarderig 14) Ruizig 15) Rammig (van schapen) 16) Reislustig (crypt.) 17) Speels 18) Trekachtig 19)
Niet echtquote:
Hee, spreek voor jezelfquote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Rustig maar, ik gebruikte gewoon zijn bewoording. Mijn part heb je borsten en een vagina en ben je nog een manquote:
Ik ben altijd gezelligquote:Op zondag 9 februari 2014 01:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nog maar een glaasje vodka, moet wel gezellig worden hé
Ik eigenlijk nooitquote:
Wrom niet?quote:
Omdat ik nuchter heel chagreinig ben en dronken heel handtastelijkquote:
Ik word knuffelig van drank. Maar met een heterovriend kan ik me wel inhouden.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat ik nuchter heel chagreinig ben en dronken heel handtastelijk
Ik maar zeldenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:26 schreef Peter het volgende:
Ik kan me nog steeds nooit herinneren wat ik droom..
Moet je eerder wakkerworden.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:26 schreef Peter het volgende:
Volgens mij is dat ook de bedoeling?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:26 schreef Peter het volgende:
Toch hoor ik velen die weten waar ze over dromen... ik heb ook nooit nachtmerries. Dat wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de bedoeling?
Dat je het "verwerken" van je gedachten afgerond hebt als je wakker wordt?
Ik ook niet. Ik heb echt vlagen waarin ik me alles herinner en dan weer een paar weken niks.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Toch hoor ik velen die weten waar ze over dromen... ik heb ook nooit nachtmerries. Dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |