quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie Boomsma heeft momenteel een serie over transgenders. Wat die mensen ervoor over hebben om te zijn wat ze willen zijn, dat is vaak niet mals.
Heb er grote bewondering voor.
Heb de eerste 3 afleveringen gezien. Mooi jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie Boomsma heeft momenteel een serie over transgenders. Wat die mensen ervoor over hebben om te zijn wat ze willen zijn, dat is vaak niet mals.
Heb er grote bewondering voor.
Latrice Royalequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Moofasah het volgende:
Deze is trouwens speciaal voor Ang3l:
[ afbeelding ]
Moest gelijk aan jou denken
Hij leert t toch nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
Soms is het zo sneu om te merken dat een aantal zo'n gigantisch bord voor hun kop hebben...
Dat proberen we, maar ondanks je aankondiging dat je wegging blijk je nog hardnekkiger dan de gemiddelde SOA. Alleen zijn die vaak minder schadelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Moofasah het volgende:
Ja man. Doe er wat aan zou ik zeggen.
Haha gefeli met MB1 danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij leert t toch nietMaar gezelliger wordt t er niet op. Zoals alle topics waar hij komt volgen mij. Fatsoenlijk praten met een dikke plank is nogal lastig. Lijkt wel een Rus.
Ow, BB... MB1 is jarig vandaag
Nou, ik denk niet dat dat óóit nog wat wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat dat óóit nog wat wordtEn gelijk heb je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Nja, daar was ik toch van teruggekomen. Wat moet een eenzaam ventje als ik anders op zaterdagavond. Dan maar een paar homo's klieren met bodybuilder plaatjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat proberen we, maar ondanks je aankondiging dat je wegging blijk je nog hardnekkiger dan de gemiddelde SOA. Alleen zijn die vaak minder schadelijk.
Ja, ik kom ook wel eens in een wereld buiten de sportschoolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ah zie je, je kent hem/haar zelfs
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En gelijk heb je!Musical Boy 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De veel te jonge. Je hebt 'm zèlf die naam gegeven
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het is maar waar je je lol uit haalt in 't leven he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja, daar was ik toch van teruggekomen. Wat moet een eenzaam ventje als ik anders op zaterdagavond. Dan maar een paar homo's klieren met bodybuilder plaatjes
Wacht zijn er meer dan 1?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Musical Boy 1
Dat doen zoveel mensen. Des ondanks denk ik dat niet iedereen weet te benoemen wie dat is. Dus weer een totaal misplaatste opmerking van een zogezegd openminded en niet veroordelend persoonquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik kom ook wel eens in een wereld buiten de sportschool
Je kan ook gewoon opzoek gaan naar eem manquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja, daar was ik toch van teruggekomen. Wat moet een eenzaam ventje als ik anders op zaterdagavond. Dan maar een paar homo's klieren met bodybuilder plaatjes
Ja ik weet wel waar de afkorting voor staat, maar niet meer wie het precies isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Musical Boy 1
Smileys lezen is ook een vak apart he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat doen zoveel mensen. Des ondanks denk ik dat niet iedereen weet te benoemen wie dat is. Dus weer een totaal misplaatste opmerking van een zogezegd openminded en niet veroordelend persoon
Nja wat niet is kan nog komen natuurlijk... altijd voorbereid zijn op de toekomstquote:
Dat durft ie toch nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon opzoek gaan naar eem man
Tja, ik kan ook voor de trein gaan liggen natuurlijk, maar ik dacht laat ik daar nog even mee wachtenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar waar je je lol uit haalt in 't leven he.
Nee, maar BB had 'm maar alvast een cijfer gegeven voor 't geval datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |