Waarom is dan ineens iedereen die niet overgespierd en zwaar behaard is geen man meerquote:Op zondag 9 februari 2014 00:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon mezelf, en ik combineer sporten, sport kijken en leuke dingen doen gewoon.
Huh? Vanwaar dan dat hele gedoe om je eigen lul lengte eerst?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zijn maten waar alleen nichtjes als jij je druk om maken. Zolang hij niet abnormaal klein of abnormaal groot is boeit het mij niet verder.
Dat vindt alleen Moofasah...quote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom is dan ineens iedereen die niet overgespierd en zwaar behaard is geen man meer![]()
We hebben toch ballen, wat is er meer aan bewijs nodig dat we man zijn
Ik bedoel gewoon types alsquote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom is dan ineens iedereen die niet overgespierd en zwaar behaard is geen man meer![]()
We hebben toch ballen, wat is er meer aan bewijs nodig dat we man zijn
Volgens mij staat hij daar niet geheel alleen in.quote:
4cm ook. Dus als t daarom zou gaan...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:44 schreef Moofasah het volgende:
Waarom moet je dan een lul van 20cm+ in je achterste. 17 cm haal het ook wel tot je spot.
En die is gelukkig niet representatief voor het homodom noch de mensheid. Oef... er is nog hoop.quote:
Wauw, homo's die niet van shoppen houdenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die is gelukkig niet representatief voor het homodom noch de mensheid. Oef... er is nog hoop.
Maar nu: Slapen! Morgen shoppen voor galakleding
Ik hou niet zo van shoppen. I'm a bad gay man.
Ik voel een huildrinkbui aankomen door dit topicquote:Op zondag 9 februari 2014 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Moof de tweede? Super leuk, van die tolerante mannen!
We hebben hier genoeg meegemaakt in de jaren, we can managequote:Op zondag 9 februari 2014 00:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik voel een huildrinkbui aankomen door dit topic
Ja, ik ook, daarom heb ik ook een grote voorraad drankquote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg meegemaakt in de jaren, we can manage
Tochtig?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerst met Moof flirten.. nu met Aic.. ben je tochtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |