Waar baseer je dat op? Kun jij door het internet heen kijken hoe ik hier zit soms?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar waar je je lol uit haalt in 't leven he.
Heb je niet een nek te trainen of zo? Je lijt me nog wat schrieltjes.
Vergeleken bij die blokken beton in Michelin vorm in de sportschool zal jij wel de bitch worden van die daddy van 55
Who's the m.... uh.. Wie is de man nu?
Neuh. Ik ben heel lelijk en niemand wil me. Daarom richt ik hier mijn frustraties af. Je weet zellufquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon opzoek gaan naar eem man
Ik baseer 't op je posts waarin je jezelf beschreef als iel t.o.v. de rest in de sportschool, maar breder dan de gemiddelde op straat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Kun jij door het internet heen kijken hoe ik hier zit soms?
Zelfspot is het beste schildquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben heel lelijk en niemand wil me. Daarom richt ik hier mijn frustraties af. Je weet zelluf
Ik zou je doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben heel lelijk en niemand wil me. Daarom richt ik hier mijn frustraties af. Je weet zelluf
Hoe moet ik dat doen dan met één hersencel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smileys lezen is ook een vak apart he.
Oooooooh wacht... nu weet ik weer wie MB1 is!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Ang3l het volgende:
NouIk ga naar een stel Cubanen kijken.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Ang3l het volgende:
NouIk ga naar een stel Cubanen kijken.
youquote:
quote:
Eigenlijk nietquote:
Dit is een vorm van liefdadigheidswerk!quote:
Jij voegt anders ook niet veel toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |