Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:36 schreef Cosmo. het volgende:
Zijn we al voorbereid op een nieuw topic?
iemand zoals je vaderquote:
Ik heb alleen maar 2 moeders.quote:
is hij zo'n queen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 2 moeders.
Omdat ik het hier ooit begonnen ben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:18 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk in ONZ en niet in SEX?
Met FOK! heb je pech want hier wordt niks weggegooid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wil op geen enkele manier worden herinnerd na mijn dood. Moet er niet aan denken
Ik voel weer een rage van Moof aankomenquote:
Zouden die de openingstune van Sochi zingeen?quote:
Maar FOK! is ook niet zo zeer gekoppeld aan mijn persoon.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met FOK! heb je pech want hier wordt niks weggegooid.
Jawel, want dan ben je in de hemel met de almachtige God en dan weet je tenminste zeker dat men op aarde nog met een met liefde gevuld hart aan je zal terugdenken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar is het zo erg als er niets meer van je is aan online profielen enzo nadat je overleden bent?
Je hebt er zelf immers toch niks meer aan?!?
Moet je in de hemel ook inchecken op foursquare?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Jawel, want dan ben je in de hemel met de almachtige God en dan weet je tenminste zeker dat men op aarde nog met een met liefde gevuld hart aan je zal terugdenken.
Nee, daar kun je niet inchecken (ik heb zin om dit in KLF-taal te typenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Moet je in de hemel ook inchecken op foursquare?
quote:
Ik wil een selfie met Maria!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, daar kun je niet inchecken (ik heb zin om dit in KLF-taal te typen.) want et is overaal tege lijk.
je ken wel inketsen bij et kribbetje jezus.
Is ook de perfecte gelegenheid om t eens ff allemaal te laten zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:16 schreef wonderer het volgende:
Er is trouwens meer "homopropaganda" op de Spelen nu dan er zou zijn geweest als die wet er niet was
Ik niet. Al was het tiktak, het jeugdjournaal, studio sport, het nationale ballet of de olympische spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Nogmaals: Ik vind het jammer dat de Spelen aangegrepen wordt om het over zoiets te gaan hebben, in deze mate.
Ik zou zeggen, lees eens wat over de spelen uit 1936. http://nl.wikipedia.org/wiki/Olympische_Zomerspelen_1936 en http://www.kennislink.nl/publicaties/olympische-spelen-1936quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Nogmaals: Ik vind het jammer dat de Spelen aangegrepen wordt om het over zoiets te gaan hebben, in deze mate.
Totale onzin vergelijking. Joodse mensen werd alle rechten afgenomen en uiteindelijk vermoord. In Rusland komt het niet verder dan mensen die homo's in elkaar slaan na een afspraak te hebben gemaakt via en internet en waarna de politie de mensen niet oppakt. Veder zijn er ook homo clubs in Rusland en die blijven gewoon bestaan en worden niet lastig vallen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees eens wat over de spelen uit 1936. http://nl.wikipedia.org/wiki/Olympische_Zomerspelen_1936 en http://www.kennislink.nl/publicaties/olympische-spelen-1936
Poetin gebruikt de Olympische spelen voor vergelijkbare doeleinden als Hitler destijds. En de anti-homo wet en de manier waarop homo's worden behandeld in Rusland doet te veel denken aan de manier waarop in Duitsland in de jaren '30 werd om gegaan met de joodse bevolking.
Ik vind het dan heel heel heel naïef en kinderlijk om te denken dat de Olympische spelen alleen draaien om sport (en niet om politiek, imago en commercie) - laat staan dat je het niet mag aangrijpen om de onderdrukking en mishandeling van homo's in Rusland onder de aandacht te brengen.
Wat jij zegt komt redelijk overeen met wat veel mensen over Hitler zeiden, midden jaren 30.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Totale onzin vergelijking. Joodse mensen werd alle rechten afgenomen en uiteindelijk vermoord. In Rusland komt het niet verder dan mensen die homo's in elkaar slaan na een afspraak te hebben gemaakt via en internet en waarna de politie de mensen niet oppakt. Veder zijn er ook homo clubs in Rusland en die blijven gewoon bestaan en worden niet lastig vallen.
Je denkt toch niet serieus dat Poetin homo's naar een concentratiekamp wil vervoerenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat jij zegt komt redelijk overeen met wat veel mensen over Hitler zeiden, midden jaren 30.
In december nog: http://www.huffingtonpost(...)-club_n_4337823.htmlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef SadPanda het volgende:
Veder zijn er ook homo clubs in Rusland en die blijven gewoon bestaan en worden niet lastig vallen.
Nee, leg mij geen woorden in de mond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat Poetin homo's naar een concentratiekamp wil vervoeren
Hoezo de OS misbruikt? Al lang voordat over deze wet werd gesproken was er besloten dat de OS in Rusland zouden worden gehouden. En als het gaat om de algemene mensenrechten; dan zouden de OS maar in een paar landen kunnen worden gehouden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, leg mij geen woorden in de mond.
Ik zeg dat hoe in Rusland wordt om gegaan met homo's (incl uitspraken als "ze verzwakken het Russische bloed"), het invoeren van anti-homowetgeving, de manier waarop de Olympische Spelen worden misbruikt, dat komt overeen met de Olympische spelen in 1936.
Ze kunnen toch sowieso niet aan kinderen komen, adoptie door homo's is illegaal?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef Steve het volgende:
Overigens gaat het echt wel verder dan het in elkaar slaan van homo's. Kinderen die uit homogezinnen gehaald worden en dergelijke.
Dus? Wat is je punt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef SadPanda het volgende:
En als het gaat om de algemene mensenrechten; dan zouden de OS maar in een paar landen kunnen worden gehouden.
Ze? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze kunnen toch sowieso niet aan kinderen komen, adoptie door homo's is illegaal?
Ik vind dat de OS alleen om sport moeten gaan en niet politiek.quote:
Met ze bedoel ik homo's.quote:[..]
Ze? Wat bedoel je?
En sinds wanneer is adoptie de enige manier om kinderen op te voeden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |