Zolang jij geen tengere emo meisjes, geboren in een jongenslichaam en jurk dragend, post kan ik het wel handelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik voel weer een rage van Moof aankomen
Je zou eens moeten wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Meer dan jij ooit zult worden vriend. Deal with it.
Zie jij er nou ook zo uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''WHAT IS A MAN?''
[ afbeelding ]
THIS IS A MAN!
Nee, ik ben lelijk en veel te dun. Maar in verhouding tot de gemiddelde man op straat ben ik wel breed. Alles is relatief.quote:
Jawel, maar veel te opgepompt. Moet je zo'n vent een pak aandoen - dat ziet er toch niet uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''WHAT IS A MAN?''
[ afbeelding ]
THIS IS A MAN!
Ik zou niet weten waarom zo'n vent een pak aan moet. Maar alles staat een brede man beter dan een dunne. Een brede man heeft gewoon veel meer uitstraling dan een dunne.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar veel te opgepompt. Moet je zo'n vent een pak aandoen - dat ziet er toch niet uit?
Ja.quote:
youtube gays hequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja.![]()
Tevens: dat filmpje (en bijbehorende kanaal) dat jij hebt gepost is, op de foto's van Moofasah na, echt het meest homoseksuele dat ik ooit heb gezien.
''Everytime you don't subscribe, a gay baby turns straight.''quote:
Tuurlijk vriend, tuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja.![]()
Tevens: dat filmpje (en bijbehorende kanaal) dat jij hebt gepost is, op de foto's van Moofasah na, echt het meest homoseksuele dat ik ooit heb gezien.
Do it for the gaybys!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
''Everytime you don't subscribe, a gay baby turns straight.''!
Nou, des te meer reden om niet te subscriben dus. Ging het maar zo gemakkelijk. Zou een hoop jongens een hoop leed besparen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
''Everytime you don't subscribe, a gay baby turns straight.''!
Laten we eerst even een spelletje spelen met z'n allen, gaan we daarna wel verder met praten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:44 schreef Dirk het volgende:
Echt jongen, van die mensen die "het jammer vinden van de sport.".
.
.
#fExit!
Open deze post dan maarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik kan je posts openen en ergens is het ook wel erg vermakelijk af en toe.
Besides, het gaat toch veel meer om het geld (sponsors, toerisme, steekpenningen voor de bouw van al die hotels en shit) dan om de sport. Kan er ook nog wel een beetje politiek bij. Volgens mij is het niet zo dat de sportprestaties helemaal genegeerd worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we eerst even een spelletje spelen met z'n allen, gaan we daarna wel verder met praten.
Sport = Spel
Dit = Ernst
Oh, deze is wel mooi in verhouding zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Open deze post dan maar
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou
Prima. Genoeg testosteron op het www om oestrogeen mee te bestrijden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vandaag en gisteren al ruimtes verlaten, omdat ik de spelen weiger te kijken.
En hier dan voor jou Moof:
[ afbeelding ]
Ja echt hèquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, deze is wel mooi in verhouding zeg.
Voor je eigen bestwil zou ik die maar snel van deze page halen. Denk niet dat de modjes er erg blij mee zullen zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En hier in een poging het redneck gehalte iets omlaag te brengen:
[ afbeelding ]
Die lijkt wel gephotoshopt... Maar ze zijn z'n kuiten vergetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwil zou ik die maar snel van deze page halen. Denk niet dat de modjes er erg blij mee zullen zijn
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten wat het probleem is met die foto.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwil zou ik die maar snel van deze page halen. Denk niet dat de modjes er erg blij mee zullen zijn
[ afbeelding ]
Dat val allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die lijkt wel gephotoshopt... Maar ze zijn z'n kuiten vergeten
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het probleem is met die foto.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En hier in een poging het redneck gehalte iets omlaag te brengen:
[ afbeelding ]
Een beer en een hondje samen. Wat lief.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb er ook een voor L-ascorbinezuur
[ afbeelding ]
Kijk eens naar deze foto terwijl je naar dit nummer luistert.quote:
Oh godquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze foto terwijl je naar dit nummer luistert.![]()
Jij hebt wel een levendige fantasie hè volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze foto terwijl je naar dit nummer luistert.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |