Zolang jij geen tengere emo meisjes, geboren in een jongenslichaam en jurk dragend, post kan ik het wel handelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik voel weer een rage van Moof aankomen
Je zou eens moeten wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Meer dan jij ooit zult worden vriend. Deal with it.
Zie jij er nou ook zo uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''WHAT IS A MAN?''
[ afbeelding ]
THIS IS A MAN!
Nee, ik ben lelijk en veel te dun. Maar in verhouding tot de gemiddelde man op straat ben ik wel breed. Alles is relatief.quote:
Jawel, maar veel te opgepompt. Moet je zo'n vent een pak aandoen - dat ziet er toch niet uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''WHAT IS A MAN?''
[ afbeelding ]
THIS IS A MAN!
Ik zou niet weten waarom zo'n vent een pak aan moet. Maar alles staat een brede man beter dan een dunne. Een brede man heeft gewoon veel meer uitstraling dan een dunne.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar veel te opgepompt. Moet je zo'n vent een pak aandoen - dat ziet er toch niet uit?
Ja.quote:
youtube gays hequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja.![]()
Tevens: dat filmpje (en bijbehorende kanaal) dat jij hebt gepost is, op de foto's van Moofasah na, echt het meest homoseksuele dat ik ooit heb gezien.
''Everytime you don't subscribe, a gay baby turns straight.''quote:
Tuurlijk vriend, tuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja.![]()
Tevens: dat filmpje (en bijbehorende kanaal) dat jij hebt gepost is, op de foto's van Moofasah na, echt het meest homoseksuele dat ik ooit heb gezien.
Do it for the gaybys!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
''Everytime you don't subscribe, a gay baby turns straight.''!
Nou, des te meer reden om niet te subscriben dus. Ging het maar zo gemakkelijk. Zou een hoop jongens een hoop leed besparen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
''Everytime you don't subscribe, a gay baby turns straight.''!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |