Volgens mij was er nog geen topic? Ik denk zelf dat de combinatie Henry en Erben wel gaat werken. Hoop alleen dat Erben niet te druk isquote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Prima gozert ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind hem wel sympathiek overkomen
Ach, het scheelt weer een Vladimir Putin, die kennen we nietquote:
Of maandag al.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:24 schreef Redefine het volgende:
Alleen jammer dat we nog geen bingo kunnen maken. Maar misschien over een paar jaar de Henri Schut bingo
Lijkt me lastig dat te baseren op drie uitzendingen. Of hij moet het heel erg bont maken. Ik zie dan nog eerder een Erben bingo.quote:
Schijt aan sarcasme, bazenreclamequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:33 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog mensen zij die het sarcasme van de Amnesty reclame niet snappen...
Ga wegquote:
Ik vind hem juist ook erg goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schijt aan sarcasme, bazenreclame
Laten we het over sport hebben
Mart stond in Londen altijd buiten bij de aankondiging.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:35 schreef Redefine het volgende:
Mart had nooit daarbuiten gaan staan, dan zou hij veel te ver moeten lopen naar de studio.
Ja. Maar hij moest ook wel een sprintje trekkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij heeft Henry een beetje zenuwen voor de eerste keer
Hij kwam net even terug van de fax zo te zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij heeft Henry een beetje zenuwen voor de eerste keer
Niet zo ver weg als Henriquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mart stond in Londen altijd buiten bij de aankondiging.
gaaaaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:37 schreef Pandaplint het volgende:
Rutte moet trouwens wel even aan z'n zwaaitechniek werken
Bob is helaas een man, anders had hij wel gemogenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dat Bob de vlag meer verdiend had dan Ter Mors. Zo'n gruwelijk groot palmares.
Flauw idd, ik snap dat het een overweging kan zijn, maar niet als zo iemand erbij is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bob is helaas een man, anders had hij wel gemogen
xDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef The_Avatar het volgende:
Tja ze willen toch nog een homo op tv laten zien ipv lekkere maxima.
Wat verwacht je 1 dag voor de sporten? Ok, er is Maas met haar runs...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:42 schreef Redefine het volgende:
Nou nu gewoon weer over sport praten graag..
Voorbeschouwen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat verwacht je 1 dag voor de sporten? Ok, er is Maas met haar runs...
Wat heywoodu zegt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat verwacht je 1 dag voor de sporten? Ok, er is Maas met haar runs...
Hoe doen ze dat met die gedeelde hotelkamersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:43 schreef Redefine het volgende:
Sport verbroedert, de condooms zullen wel weer niet aan te slepen zijn.
Die is omgekomen in een lawine tijdens dat ski-uitje.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef IbanMayo het volgende:
Wist u trouwens dat de vader van Thomas Voeckler
Zoals ze dat altijd al doen, overal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met die gedeelde hotelkamers
Het is dat Hij/Martin/God bestaat...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Herbert heeft er gewoon voor gezorgd dat de muur is gevallen
vertel Iban, vertelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef IbanMayo het volgende:
Ik wacht nog steeds op een programma waarin Herbert op zoek gaat naar zijn vader.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef IbanMayo het volgende:
Andere generatiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef alors het volgende:
Wat zijn die hoge heren altijd lekker vloeiend in Engels.
Dan is het daar 1.30.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Kut, te laat.Ik dacht dat het 22.25 begon
Meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Weet iemand wat die maurits hendriks in vredesnaam uitvoert als "Chef de mission"??
Haha goede vergelijking idd, ik vind hem echt net zo'n type. Engnekken.quote:
Managenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Weet iemand wat die maurits hendriks in vredesnaam uitvoert als "Chef de mission"??
hij duwt de nummer laatst de piste af.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Klein voorbeeldje is Cheryl Maas verdedigen over d'r handschoenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Hij is micromanager.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Ze lijken ook wel een beetje op elkaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Haha goede vergelijking idd, ik vind hem echt net zo'n type. Engnekken.
Dat de sporters en de sportbonden de middelen krijgen om zich zo perfect mogelijk voorbereiden. Overleggen met de bonden welke sporters gaan, hoe ze er voor staan. En nog veel meer.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat ie precies allemaal doet weet ik niet natuurlijk, maar ik denk dat Maurits over 2 weken echt totaal gesloopt is.
Hmm, ik heb altijd het idee dat ie een beetje de pers te woord staat en belangrijk aan het doen is zonder dat hij eigenlijk een functie heeft. Hij zal wel druk zijn, maar met wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat ie precies allemaal doet weet ik niet natuurlijk, maar ik denk dat Maurits over 2 weken echt totaal gesloopt is.
Het gebruikelijke onderschatten van een managementsfunctiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:51 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd het idee dat ie een beetje de pers te woord staat en belangrijk aan het doen is zonder dat hij eigenlijk een functie heeft. Hij zal wel druk zijn, maar met wat?
Uiteraard, maar ik vind Maurits altijd wel overkomen als iemand die precies geschikt is voor een dergelijke positie.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het gebruikelijke onderschatten van een managementsfunctie
Als er een camera bij is dan is ie er.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
hij is technisch directeur van nocnsf. Hij regelt veel shit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:51 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd het idee dat ie een beetje de pers te woord staat en belangrijk aan het doen is zonder dat hij eigenlijk een functie heeft. Hij zal wel druk zijn, maar met wat?
Ik eigenlijk ook niet. Maar misschien komt dat nog wel.quote:
Ik heb het idee dat dit soort mensen altijd werk voor zichzelf creëert. Zorgen dat mensen eerst met hem moeten overleggen en vergaderen. Ook bijvoorbeeld met die beslissing voor Jorien, hup controverse, weer even wat persmomentjes creëren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:51 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Willybert doet ook wel meer dan datquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als er een camera bij is dan is ie er.
Oh wacht, dat is Wilbie.
Schaatser die ergens een probleem heeft hier, snowboarder met een tolkprobleem daar, bobsleeër die door de media afgeslacht wordt even in bescherming nemen, nog weer even een schaatser te woord staan, even wat regelen voor die snowboarder, even de pers te woord staan, oh ja handschoenen van Maas, even een goed statement bedenken, oh ja even naar de schaatser of het probleem is opgelost, even naar de kamer van de shorttracker om te kijken of de kraan het weer doet, oh ja even naar die schaatser.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:51 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Aanwezig zijn bij gasten in de studioquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Willybert doet ook wel meer dan dat
Ik onderschat managementfuncties zeker niet, maar bij hem vraag ik me altijd af wat hij dan moet managenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tientallen sporters voor wie elk detail van belang is voor het goed presteren. Hoe klein ook. Dus bij elk probleem of iets wat ergens geregeld moet worden denk ik dat men naar hem gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:54 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ik onderschat managementfuncties zeker niet, maar bij hem vraag ik me altijd af wat hij dan moet managen
Soort van reisleider met nog wat extra dingetjesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:54 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ik onderschat managementfuncties zeker niet, maar bij hem vraag ik me altijd af wat hij dan moet managen
ik vind hem wel altijd een goeie vent, gun hem dit baantje welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Soort van reisleider met nog wat extra dingetjes
Vind het hem ook wel prima doen. Vrij nuchter.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:56 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
ik vind hem wel altijd een goeie vent, gun hem dit baantje wel
Ander stijltje dan DeMart inderdaad. Niet tranen er uit trekken enzquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:56 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Henri het overigens prima doen. De gasten gewoon laten uitpraten
Het lijkt zo normaal, maar nu je het zegt krijg ik flashbacks naar DeMart. Die wilde zijn gasten zijn verhaal laten vertellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:56 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Henri het overigens prima doen. De gasten gewoon laten uitpraten
Inderdaad geen: je hebt het niet gered he? Hier zit je dan met helemaal niets. Wat voel je dan? Dat moet pijn doen he? Huilen kreng!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ander stijltje dan DeMart inderdaad. Niet tranen er uit trekken enz
Daar is het te warm voor in Sotsjiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:58 schreef The_Avatar het volgende:
met demart was er een warme sfeer. ik mis de truien nu al.
Google is ook jouw vriend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waar was die rechtsback dan?
Maar serieus, waar is zij van?
Maarja, ergerTV is soms ook wel even lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef alors het volgende:
London Late Night was echt plaatsvervangende schaamte met een Mart die al lang had moeten stoppen.
Henry is een verademing
Voormalig Rusland kenner van de NOS, nu koningshuis kenner voor de NOS.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waar was die rechtsback dan?
Maar serieus, waar is zij van?
Die topics toen en bingokaarten waren wel epic ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maarja, ergerTV is soms ook wel even lekker
Mart was wel altijd goed voor lekkere erger posts ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maarja, ergerTV is soms ook wel even lekker
Heerlijk. En BOUWMEESTERquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Die topics toen en bingokaarten waren wel epic ja.
En alle sporters konden als ze niks meer hadden in ieder geval nog gaan roeien bij de volgende OS.quote:
Ah oké, thanks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voormalig Rusland kenner van de NOS, nu koningshuis kenner voor de NOS.
Ik vind dat altijd een beetje saai en langdradig.Ik denk dat hij beter wat langere afleveringen kan maken dan een kort stukje voor dit programmaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:03 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hadden eigenlijk jelle brandt corstius eigenlijk dagelijks op pad moeten sturen voor een itempje
Derk praat z'n hele leven al zo.quote:
Inderdaad. En belicht het van verschillende kanten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel veel kennis van Rusland, dus zeer interessant.
Henry > Mart.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:08 schreef golfer het volgende:
Valt me niet tegen tot nu toe.
Mis Mart helemaal niet.
Zal Kramer wel om kunnen lachen, zo een dag voor zijn race.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:10 schreef Redefine het volgende:
Ah de eerste tandpastabom is ook gesignaleerd, onder de fiets van Sven
Nee, Gazprom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, Gazprom.badummm tssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sven is ook wel een aparte hoor, die trekt zich van niemand wat aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:12 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat Maurits het wel moeilijk heeft met Kramer
Dat hoor je ook aan hoe hij antwoord geeft op die vraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:12 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat Maurits het wel moeilijk heeft met Kramer
Tsja aan de andere kant. Zo lang hij presteert...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Sven is ook wel een aparte hoor, die trekt zich van niemand wat aan.
Daarom kan hij het maken. Anders was hij allang eruit gezet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tsja aan de andere kant. Zo lang hij presteert...
groot gelijk, ik zou me ook niet in een keurslijf laten duwen, als ik me daar niet prettig bij voel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Sven is ook wel een aparte hoor, die trekt zich van niemand wat aan.
Dat absoluut. Maar het is er ook wel een die ten koste van anderen zijn voordeel wil halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
groot gelijk, ik zou me ook niet in een keurslijf laten duwen, als ik me daar niet prettig bij voel.
Ik dacht er ook net aan ja. Kan je de NOS de schuld geven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
Wel leuk om dan een blessure op te lopen...
ook daar heeft hij gelijk inquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar het is er ook wel een die ten koste van anderen zijn voordeel wil halen.
misschien al even geleden opgenomen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
Morgen gewoon ganzenbordenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
Sportiviteit is ook een onderdeel van een groot sportman zijn.quote:
Mens erger je niet. Ronald Mulder haakt af voor de 500 meter, omdat hij een pion in zijn oog gegooid heeft gekregenquote:
Ik zou zweren dat je Syntix wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Die Russen die doen alsof alles om het ijshockey draait
Ze kunnen 20 keer goud winnen maar als ze het ijshockey niet winnen is het mislukt
Nationalistische kutzooi
Alsof ze in Australië, Zuid-Korea, Japan, Zuid-Afrika of Kenia ook maar een kut geven om die hele sport.
Na Here's Johnny en Where's Usain? valt alles mee natuurlijk. Al komt straks nog het dagelijkse Eddie the Eagle item.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:18 schreef Mansjester het volgende:
Ik vond het nog best leuk
Relatief gezien dan hé
Dat zou ik ook mooi vinden ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Rusland gaat 7 keer goud winnen en wordt slechts 4e op de medaillespiegel. Jammer Putin.
Straks? Nuquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na Here's Johnny en Where's Usain? valt alles mee natuurlijk. Al komt straks nog het dagelijkse Eddie the Eagle item.
Hier is ie, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na Here's Johnny en Where's Usain? valt alles mee natuurlijk. Al komt straks nog het dagelijkse Eddie the Eagle item.
Nee, Eddy.quote:
Zo stond het tenminste in beeldquote:
Dan heeft de NOS het weer eens fout.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo stond het tenminste in beeld
Aan het begin toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
Ze vergeten de gewone slalom bij het snowboarden.
Het is inderdaad gewoon Eddie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heeft de NOS het weer eens fout.
Ze noemden alleen de reuzenslalom. Niet de slalom die nieuw is.quote:
Ja ok, maar als je tegen een echte leek het gaat hebben over schaatsen zul je het ook hebben over "schaatsen, shorttrack en kunstschaatsen" ipv "5km, 10km, etc"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
Ze vergeten de gewone slalom bij het snowboarden.
Ik beaamde juist wat jij zeiquote:
Hipsterknotjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef alors het volgende:
Ik weet niet of ik hem nou lekker vind of niet.
lekkerder dan Mark Tuitert?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef alors het volgende:
Ik weet wel of ik hem lekker vind of niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef alors het volgende:
7u.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Zometeen al vroeg naar bed. morgenochtend 6 uur op staan voor de spelen
Dat was wel heel amateuristisch jaquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht Lee ipv Blokhuijsen op het podium.
Dat wel. Maar hier was gewoon geen fuck van te zien. Hij had net zo goed kunnen blijven zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi tochVind ik leuker dan zo'n kek modern swipe scherm.
er is er maar 1 die kan swipen bij de NOSquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi tochVind ik leuker dan zo'n kek modern swipe scherm.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er is er maar 1 die kan swipen bij de NOS
Okéquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zaterdaghulp bij soort DHZ-zaak, maar dan anders.
Ja maar geen bingoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Montov het volgende:
Leuk programma. Serieuze discussie, wat mindere serieuze items, goede beelden en gasten die iets weten te vertellen. En dan niet onderbroken worden door een presentator die een bingokaart moet volmaken. Topshow.
Prima showtje inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Montov het volgende:
Leuk programma. Serieuze discussie, wat mindere serieuze items, goede beelden en gasten die iets weten te vertellen. En dan niet onderbroken worden door een presentator die een bingokaart moet volmaken. Topshow.
Alleen het begin, moet tot 13u werken, schaatsen begint om 12.30.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
OkéMis je morgen ook schaatsen dus ?
Schade is nog te overzien dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen het begin, moet tot 13u werken, schaatsen begint om 12.30.
quote:
Verschrikkelijke faal zeg. Iets over een Olympische droom en dat die na vijf seconden al afgelopen was. Terwijl het gewoon in de derde run was, ze de eerste twee wel gewoon waren gefinisht, ze in 1994 ook al meededen in de viermansbob (en ook in de tweemansbob) waar ze keurig 25e van de 30 werden en in 1992 hun debuut hadden gemaakt in de tweemansbob.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:20 schreef Redefine het volgende:
Ah daar is het Eddie the Eagle item...
Het is ook een flut item en een beetje research doen is vaak al teveel moeite ja. Vandaar ook mijn reactie na dat item.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verschrikkelijke faal zeg. Iets over een Olympische droom en dat die na vijf seconden al afgelopen was. Terwijl het gewoon in de derde run was, ze de eerste twee wel gewoon waren gefinisht, ze in 1994 ook al meededen in de viermansbob (en ook in de tweemansbob) waar ze keurig 25e van de 30 werden en in 1992 hun debuut hadden gemaakt in de tweemansbob.
Vijf minuten werk om dit even op te zoeken
Ik vind hem juist kut omdat die sarcasme er zo enorm bovenop ligt. Echt zo genant.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:33 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog mensen zij die het sarcasme van de Amnesty reclame niet snappen...
Ik vind het nog best aardig gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem juist kut omdat die sarcasme er zo enorm bovenop ligt. Echt zo genant.
Nee. Al is daar nog geen topic voor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:00 schreef Pino112 het volgende:
Is dit ook het livetopic voor Sochi Vandaag?
OWS / [Sochi vandaag] Elke dag om 18u hetgene waar de NOS goed in is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al is daar nog geen topic voor.
Huh? Verkeerd topic? Dit is gewoon het Studio Sportwinter topicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef Pino112 het volgende:
Jongens, gooi hier maar een slotje op.
Er zijn genoeg andere zeiktopics.
Precies, dat dacht ik ook over het Sochi Vandaag-topic.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh? Verkeerd topic? Dit is gewoon het Studio Sportwinter topic
Ach laat gaan joh, die zeikerds.En ik snap dan nog steeds niet waarom deze dicht zou moetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook over het Sochi Vandaag-topic.
OWS / [Sochi vandaag] Elke dag om 18u hetgene waar de NOS goed in is.
Schaatsen gaat waarschijnlijk toch niet na zo´n dagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:32 schreef Montov het volgende:
Half 12 in Sochi nu? Zou Kramer niet moe zijn na zo weinig slaap?
Zometeen raakt hij helemaal uit vorm wegens slaaptekort en zoveel huldigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |