Hipsterknotjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef alors het volgende:
Ik weet niet of ik hem nou lekker vind of niet.
lekkerder dan Mark Tuitert?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef alors het volgende:
Ik weet wel of ik hem lekker vind of niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef alors het volgende:
7u.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Zometeen al vroeg naar bed. morgenochtend 6 uur op staan voor de spelen
Dat was wel heel amateuristisch jaquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht Lee ipv Blokhuijsen op het podium.
Dat wel. Maar hier was gewoon geen fuck van te zien. Hij had net zo goed kunnen blijven zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi tochVind ik leuker dan zo'n kek modern swipe scherm.
er is er maar 1 die kan swipen bij de NOSquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi tochVind ik leuker dan zo'n kek modern swipe scherm.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er is er maar 1 die kan swipen bij de NOS
Okéquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zaterdaghulp bij soort DHZ-zaak, maar dan anders.
Ja maar geen bingoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Montov het volgende:
Leuk programma. Serieuze discussie, wat mindere serieuze items, goede beelden en gasten die iets weten te vertellen. En dan niet onderbroken worden door een presentator die een bingokaart moet volmaken. Topshow.
Prima showtje inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Montov het volgende:
Leuk programma. Serieuze discussie, wat mindere serieuze items, goede beelden en gasten die iets weten te vertellen. En dan niet onderbroken worden door een presentator die een bingokaart moet volmaken. Topshow.
Alleen het begin, moet tot 13u werken, schaatsen begint om 12.30.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
OkéMis je morgen ook schaatsen dus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |