Ik dacht er ook net aan ja. Kan je de NOS de schuld geven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
Wel leuk om dan een blessure op te lopen...
ook daar heeft hij gelijk inquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar het is er ook wel een die ten koste van anderen zijn voordeel wil halen.
misschien al even geleden opgenomen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
Morgen gewoon ganzenbordenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
Sportiviteit is ook een onderdeel van een groot sportman zijn.quote:
Mens erger je niet. Ronald Mulder haakt af voor de 500 meter, omdat hij een pion in zijn oog gegooid heeft gekregenquote:
Ik zou zweren dat je Syntix wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Die Russen die doen alsof alles om het ijshockey draait
Ze kunnen 20 keer goud winnen maar als ze het ijshockey niet winnen is het mislukt
Nationalistische kutzooi
Alsof ze in Australië, Zuid-Korea, Japan, Zuid-Afrika of Kenia ook maar een kut geven om die hele sport.
Na Here's Johnny en Where's Usain? valt alles mee natuurlijk. Al komt straks nog het dagelijkse Eddie the Eagle item.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:18 schreef Mansjester het volgende:
Ik vond het nog best leuk
Relatief gezien dan hé
Dat zou ik ook mooi vinden ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Rusland gaat 7 keer goud winnen en wordt slechts 4e op de medaillespiegel. Jammer Putin.
Straks? Nuquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na Here's Johnny en Where's Usain? valt alles mee natuurlijk. Al komt straks nog het dagelijkse Eddie the Eagle item.
Hier is ie, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na Here's Johnny en Where's Usain? valt alles mee natuurlijk. Al komt straks nog het dagelijkse Eddie the Eagle item.
Nee, Eddy.quote:
Zo stond het tenminste in beeldquote:
Dan heeft de NOS het weer eens fout.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo stond het tenminste in beeld
Aan het begin toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
Ze vergeten de gewone slalom bij het snowboarden.
Het is inderdaad gewoon Eddie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heeft de NOS het weer eens fout.
Ze noemden alleen de reuzenslalom. Niet de slalom die nieuw is.quote:
Ja ok, maar als je tegen een echte leek het gaat hebben over schaatsen zul je het ook hebben over "schaatsen, shorttrack en kunstschaatsen" ipv "5km, 10km, etc"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
Ze vergeten de gewone slalom bij het snowboarden.
Ik beaamde juist wat jij zeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |