Hipsterknotjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef alors het volgende:
Ik weet niet of ik hem nou lekker vind of niet.
lekkerder dan Mark Tuitert?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef alors het volgende:
Ik weet wel of ik hem lekker vind of niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:25 schreef alors het volgende:
7u.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Zometeen al vroeg naar bed. morgenochtend 6 uur op staan voor de spelen
Dat was wel heel amateuristisch jaquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht Lee ipv Blokhuijsen op het podium.
Dat wel. Maar hier was gewoon geen fuck van te zien. Hij had net zo goed kunnen blijven zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi tochVind ik leuker dan zo'n kek modern swipe scherm.
er is er maar 1 die kan swipen bij de NOSquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi tochVind ik leuker dan zo'n kek modern swipe scherm.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er is er maar 1 die kan swipen bij de NOS
Okéquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zaterdaghulp bij soort DHZ-zaak, maar dan anders.
Ja maar geen bingoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Montov het volgende:
Leuk programma. Serieuze discussie, wat mindere serieuze items, goede beelden en gasten die iets weten te vertellen. En dan niet onderbroken worden door een presentator die een bingokaart moet volmaken. Topshow.
Prima showtje inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef Montov het volgende:
Leuk programma. Serieuze discussie, wat mindere serieuze items, goede beelden en gasten die iets weten te vertellen. En dan niet onderbroken worden door een presentator die een bingokaart moet volmaken. Topshow.
Alleen het begin, moet tot 13u werken, schaatsen begint om 12.30.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
OkéMis je morgen ook schaatsen dus ?
Schade is nog te overzien dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen het begin, moet tot 13u werken, schaatsen begint om 12.30.
Verschrikkelijke faal zeg. Iets over een Olympische droom en dat die na vijf seconden al afgelopen was. Terwijl het gewoon in de derde run was, ze de eerste twee wel gewoon waren gefinisht, ze in 1994 ook al meededen in de viermansbob (en ook in de tweemansbob) waar ze keurig 25e van de 30 werden en in 1992 hun debuut hadden gemaakt in de tweemansbob.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:20 schreef Redefine het volgende:
Ah daar is het Eddie the Eagle item...
Het is ook een flut item en een beetje research doen is vaak al teveel moeite ja. Vandaar ook mijn reactie na dat item.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verschrikkelijke faal zeg. Iets over een Olympische droom en dat die na vijf seconden al afgelopen was. Terwijl het gewoon in de derde run was, ze de eerste twee wel gewoon waren gefinisht, ze in 1994 ook al meededen in de viermansbob (en ook in de tweemansbob) waar ze keurig 25e van de 30 werden en in 1992 hun debuut hadden gemaakt in de tweemansbob.
Vijf minuten werk om dit even op te zoeken
Ik vind hem juist kut omdat die sarcasme er zo enorm bovenop ligt. Echt zo genant.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:33 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog mensen zij die het sarcasme van de Amnesty reclame niet snappen...
Ik vind het nog best aardig gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem juist kut omdat die sarcasme er zo enorm bovenop ligt. Echt zo genant.
Nee. Al is daar nog geen topic voor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:00 schreef Pino112 het volgende:
Is dit ook het livetopic voor Sochi Vandaag?
OWS / [Sochi vandaag] Elke dag om 18u hetgene waar de NOS goed in is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al is daar nog geen topic voor.
Huh? Verkeerd topic? Dit is gewoon het Studio Sportwinter topicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef Pino112 het volgende:
Jongens, gooi hier maar een slotje op.
Er zijn genoeg andere zeiktopics.
Precies, dat dacht ik ook over het Sochi Vandaag-topic.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh? Verkeerd topic? Dit is gewoon het Studio Sportwinter topic
Ach laat gaan joh, die zeikerds.En ik snap dan nog steeds niet waarom deze dicht zou moetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook over het Sochi Vandaag-topic.
OWS / [Sochi vandaag] Elke dag om 18u hetgene waar de NOS goed in is.
Schaatsen gaat waarschijnlijk toch niet na zo´n dagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:32 schreef Montov het volgende:
Half 12 in Sochi nu? Zou Kramer niet moe zijn na zo weinig slaap?
Zometeen raakt hij helemaal uit vorm wegens slaaptekort en zoveel huldigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |