Dan is het daar 1.30.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Kut, te laat.Ik dacht dat het 22.25 begon
Meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Weet iemand wat die maurits hendriks in vredesnaam uitvoert als "Chef de mission"??
Haha goede vergelijking idd, ik vind hem echt net zo'n type. Engnekken.quote:
Managenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Weet iemand wat die maurits hendriks in vredesnaam uitvoert als "Chef de mission"??
hij duwt de nummer laatst de piste af.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Klein voorbeeldje is Cheryl Maas verdedigen over d'r handschoenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Hij is micromanager.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Ze lijken ook wel een beetje op elkaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Haha goede vergelijking idd, ik vind hem echt net zo'n type. Engnekken.
Dat de sporters en de sportbonden de middelen krijgen om zich zo perfect mogelijk voorbereiden. Overleggen met de bonden welke sporters gaan, hoe ze er voor staan. En nog veel meer.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat ie precies allemaal doet weet ik niet natuurlijk, maar ik denk dat Maurits over 2 weken echt totaal gesloopt is.
Hmm, ik heb altijd het idee dat ie een beetje de pers te woord staat en belangrijk aan het doen is zonder dat hij eigenlijk een functie heeft. Hij zal wel druk zijn, maar met wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat ie precies allemaal doet weet ik niet natuurlijk, maar ik denk dat Maurits over 2 weken echt totaal gesloopt is.
Het gebruikelijke onderschatten van een managementsfunctiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:51 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd het idee dat ie een beetje de pers te woord staat en belangrijk aan het doen is zonder dat hij eigenlijk een functie heeft. Hij zal wel druk zijn, maar met wat?
Uiteraard, maar ik vind Maurits altijd wel overkomen als iemand die precies geschikt is voor een dergelijke positie.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het gebruikelijke onderschatten van een managementsfunctie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |