Die is omgekomen in een lawine tijdens dat ski-uitje.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef IbanMayo het volgende:
Wist u trouwens dat de vader van Thomas Voeckler
Zoals ze dat altijd al doen, overal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met die gedeelde hotelkamers
Het is dat Hij/Martin/God bestaat...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef Redefine het volgende:
Herbert heeft er gewoon voor gezorgd dat de muur is gevallen
vertel Iban, vertelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef IbanMayo het volgende:
Ik wacht nog steeds op een programma waarin Herbert op zoek gaat naar zijn vader.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef IbanMayo het volgende:
Andere generatiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef alors het volgende:
Wat zijn die hoge heren altijd lekker vloeiend in Engels.
Dan is het daar 1.30.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Kut, te laat.Ik dacht dat het 22.25 begon
Meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Weet iemand wat die maurits hendriks in vredesnaam uitvoert als "Chef de mission"??
Haha goede vergelijking idd, ik vind hem echt net zo'n type. Engnekken.quote:
Managenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Weet iemand wat die maurits hendriks in vredesnaam uitvoert als "Chef de mission"??
hij duwt de nummer laatst de piste af.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Klein voorbeeldje is Cheryl Maas verdedigen over d'r handschoenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Hij is micromanager.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Ze lijken ook wel een beetje op elkaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Haha goede vergelijking idd, ik vind hem echt net zo'n type. Engnekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |