Ander stijltje dan DeMart inderdaad. Niet tranen er uit trekken enzquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:56 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Henri het overigens prima doen. De gasten gewoon laten uitpraten
Het lijkt zo normaal, maar nu je het zegt krijg ik flashbacks naar DeMart. Die wilde zijn gasten zijn verhaal laten vertellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:56 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Henri het overigens prima doen. De gasten gewoon laten uitpraten
Inderdaad geen: je hebt het niet gered he? Hier zit je dan met helemaal niets. Wat voel je dan? Dat moet pijn doen he? Huilen kreng!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ander stijltje dan DeMart inderdaad. Niet tranen er uit trekken enz
Daar is het te warm voor in Sotsjiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:58 schreef The_Avatar het volgende:
met demart was er een warme sfeer. ik mis de truien nu al.
Google is ook jouw vriend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waar was die rechtsback dan?
Maar serieus, waar is zij van?
Maarja, ergerTV is soms ook wel even lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef alors het volgende:
London Late Night was echt plaatsvervangende schaamte met een Mart die al lang had moeten stoppen.
Henry is een verademing
Voormalig Rusland kenner van de NOS, nu koningshuis kenner voor de NOS.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waar was die rechtsback dan?
Maar serieus, waar is zij van?
Die topics toen en bingokaarten waren wel epic ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maarja, ergerTV is soms ook wel even lekker
Mart was wel altijd goed voor lekkere erger posts ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maarja, ergerTV is soms ook wel even lekker
Heerlijk. En BOUWMEESTERquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Die topics toen en bingokaarten waren wel epic ja.
En alle sporters konden als ze niks meer hadden in ieder geval nog gaan roeien bij de volgende OS.quote:
Ah oké, thanks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voormalig Rusland kenner van de NOS, nu koningshuis kenner voor de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |