je moet er wel afgetraind uit zien voor de 23equote:Op donderdag 6 februari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Bedankt Stijn. De TT-aanpassing hakte er behoorlijk in bij mij. Geen hap door mijn keel gekregen.
Ik zal mij niet meer scheren in ieder geval. Wellicht zie ik er dan nog iets angstaanjagender uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet er wel afgetraind uit zien voor de 23e
Tot de 100 kilo verwijt ik mijn botten ja. Daarna is het toch echt preventief vet voor de koude wintermaanden.quote:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ziek-guantanamo.htmlquote:'666.000 dollar voor martelmuziek Guantanamo'
De Canadese band Skinny Puppy eist het symbolische bedrag van 666.000 dollar van het Amerikaanse Pentagon. Muziek van de groep zou in het gevangenkamp Guantanamo Bay zijn gebruikt om terreurverdachten te martelen.
De muzikanten van de electro-industrial-groep hebben naar eigen zeggen een rekening gestuurd en overwegen een rechtszaak.
Volgens toetsenist Cevin Key heeft hij van een fan die als bewaker in Guantanamo diende, gehoord dat de muziek werd gebruikt als marteling.
''Ik ben niet alleen tegen het feit dat ze onze muziek gebruiken om iemand anders te beschadigen, maar ook dat ze het doen zonder toestemming'', aldus Key in een interview met het Canadese CTV News.
Volgens het Amerikaanse ministerie van Defensie is de rekening van Skinny Puppy nog niet binnen. Van Guantanamo Bay is bekend dat daar terreurverdachten zijn blootgesteld aan voortdurende harde muziek.
Dit doe je expresquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb aan m'n baas gevraagd of ik om 15:00 naar huis kan, moet nog antwoord krijgen.
Spannend
PSV is ook kansloos. Mensen die dat niet begrijpen hebben een moeder die werkzaam is in de prostitutie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wint Groningen van Twente
Indirect geef ik aan dat ik PSV kansloos zie.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wint Groningen van Twente
Indirect geef ik aan dat ik PSV kansloos zie.
Hersenloos gezin, dus?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is ook kansloos. Mensen die dat niet begrijpen hebben een moeder die werkzaam is in de prostitutie.
Hahaha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]We gaan 6 punten pakken tegen Groningen en PSV, ons vast bijten in Ajax en niet meer loslaten om vervolgens er hoog overheen te vliegen.
En dan kom je een paar dagen niet online uit schaamte?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Weddenschapje dat Twente boven Ajax eindigt?
Prima, wel een echte.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Weddenschapje dat Twente boven Ajax eindigt?
Ligt er aan, weekje geen FOK! trek ik wel ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kom je een paar dagen niet online uit schaamte?
Voor een maand/jaar?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM doe het nou niet.
Twente gaat expres niet online komen.
Zo is hij niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM doe het nou niet.
Wat een lulquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM doe het nou niet.
Wanneer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens eerder geflikt.
Meld je ziek voor schoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik een klein pijntje in mijn linkerhand.
Ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik 100% weet dat het is gebeurd.
Ik zal Stijn even helpen en eerlijk zijn, 2 seizoen geleden Ajax-Twente hadden we inderdaad een afspraak voor een week UI.quote:
quote:
Dat wordt tegengesproken hier.quote:
En op expeditie geweest naar IJsbeerland.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente heeft wel eens een hele bus feyenoorders in elkaar geslagen
Ik heb gehoord dat het een trein was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente heeft wel eens een hele bus feyenoorders in elkaar geslagen
Nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op expeditie geweest naar IJsbeerland.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het een trein was.
En nu is 'ie dood.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers
Ik heb knut in het echt gezien
Zeker. Con Air style.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een heel vliegtuig, moeten ze maar niet stoer doen.
Jagten was idd een indrukwekkende film.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb Jagten gezien. Indrukwekkende film. Ik zou willen dat ik dat ook kon zeggen over Borgman. En de Hungergames. Daar was ik beiden iets minder enthousiast over.
Ik ben er over aan het denken om Festen ook weer eens te gaan kijken. Die was ook indrukwekkend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jagten was idd een indrukwekkende film.
Borgman heb ik niet gezien, maar Hungergames is echt pure aids idd.
Escape plan was toch met die gevangenen op een rondreizend bootje?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In t vliegtuig keek ik gravity en escape plan.
Escape plan![]()
Arnold: hef a nais dee, esshool en boem de hele boot ontploft.
Fantasties
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In t vliegtuig keek ik gravity en escape plan.
Escape plan![]()
Arnold: hef a nais dee, esshool en boem de hele boot ontploft.
Fantasties
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Escape plan was toch met die gevangenen op een rondreizend bootje?
Cultuurbarbarenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens, vermakelijk om te kijken maar niet spectaculair.
TwenteFC heeft al een deel gespoilerd..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van filmkenner ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je niet benieuwd naar wat ik er van vond?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van filmkenner ggmm
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cultuurbarbaren
Ik heb gelijk 10/10 gegeven op imdb
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TwenteFC heeft al een deel gespoilerd..
Maarja, moet je maar niet op een forum gaan zitten.Ik zag gelijk dat t een boot was. Ik denk dat dit komt omdat ik veel ervaring met ontsnappen heb. Huisarrest was niet aan mij besteed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de autoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet zo door de regen naar school, thug life.
Uh, ja natuurlijk!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je niet benieuwd naar wat ik er van vond?
Ik heb weekend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe je regenpak aan. Kekke shit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Thugs gaan niet naar schoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Een regenpak vind ik voor mensen met een verstandelijke beperking.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe je regenpak aan. Kekke shit.
Niet gezien eerlijk gezegd.quote:
Bedankt .....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een regenpak vind ik voor mensen met een verstandelijke beperking.
Ik was vroeger altijd teringblij met die dingen, maar ik moest dan ook 11km fietsen naar school.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je nat laten regenen is niet voor mensen met een verstandelijke beperking. Dat je spijkerbroek de hele dag zo strak zit door de regen dat er steeds meisjes naar je kruis blijven loeren. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Mansjester.quote:
Dat vind ik helemaal niet raar.quote:
Stijn wat was er met Taylor gisteren? Heeft hij een maagverkleining gehad of zo? Hij zag er zo minder dik uit...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het boekje van Genee gelezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn wat was er met Taylor gisteren? Heeft hij een maagverkleining gehad of zo? Hij zag er zo minder dik uit...
Nielsson?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeie genade. Bloedbad net op de A2 net.
Nieuwe plaat van Nielsson kwam op de radio. Je zag gewoon een heel aantal bestuurders impulsief met de handen naar de oren grijpen waardoor ze de macht over het stuur verloren. Dikke ravage.
die van oehoeh oehoeh. En van alles, alles, alles, alles in een. Die van die hoogdravende teksten. Nieuw pareltje is gereleased.quote:
Opnames voor Slechtste chauffeur zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeie genade. Bloedbad net op de A2 net.
Nieuwe plaat van Nielsson kwam op de radio. Je zag gewoon een heel aantal bestuurders impulsief met de handen naar de oren grijpen waardoor ze de macht over het stuur verloren. Dikke ravage.
Zo'n natnicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Opnames voor Slechtste chauffeur zeker
Wie is Nielsson trouwens? Volgens mij is het niet erg dat ik er nooit van gehoord heb.
Ow dan vind ik het vast niksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo'n natnicht.
GGMM is fan volgens mij
Ik heb de hele week weekend... ben nu wel druk bezig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef GGMM het volgende:
Het is zojuist bevestigd; ik heb om 3 uur weekend.
Dat heeft Stijn uit staanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu pas, dat Stijn elke keer zo'n quote alert krijgt als iemand zijn "Dit boeit echt niemand" post quote
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu pas, dat Stijn elke keer zo'n quote alert krijgt als iemand zijn "Dit boeit echt niemand" post quote
quote:
Ben je al wezen schaatsen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan vind ik het vast niks
[..]
Ik heb de hele week weekend... ben nu wel druk bezig.
Heel goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ga ook nog sporten eerst.
yoloquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij wel. Zeker als ik nog niks heb gegeten dan ben ik na 1 glas dronken
Ik nog niksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef JanCees het volgende:
En heb je nog niks gegeten om half 12?
whiskyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog gepost in t whiskey topic. Wel beetje betweters daar
Nee ik ontbijt nooit. Ga zo wat eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef JanCees het volgende:
En heb je nog niks gegeten om half 12?
Ja kak.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
whisky
en niet fucken met die gekkemaster, die man is een encyclopedie van whisky
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef TwenteFC het volgende:
Toch raar hoe weinig nieuwe users hier altijd komen op FOK!.
Ik ben er. Hoiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef TwenteFC het volgende:
Die komen wel, dat heb je alleen niet door.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef TwenteFC het volgende:
Eet eens iets anders man.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb eten bij de Subway besteld.
Ik herhaal;
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal;
Ja, dat wel jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Best goed te vreten daar hoor, alleen zo duur.
Je hebt zeker ook allemaal van die koekjes enzo besteldquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat wel jaWas 35 euro kwijt voor 3 personen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook allemaal van die koekjes enzo besteld
En lelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn kat is echt ernstig lui
[ afbeelding ]
Lieve kat godverdommequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn kat is echt ernstig lui
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook allemaal van die koekjes enzo besteld
Ik vind subway maar niks. Het staat nog onder de KFC in mijn waar zou ik een snelle hap halen lijstquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik eten voor mensen bestel doe ik het goed.
kipquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind subway maar niks. Het staat nog onder de KFC in mijn waar zou ik een snelle hap halen lijst
Sowieso haal ik liever wat op de markt ja. Beetje vis. Iets van de surinamer. Je kent het wel.quote:
Ik denk 'tquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze is geringd, verdwaalde wedstrijdduif?
Lijkt erop dat hij sowieso een eigenaar heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze is geringd, verdwaalde wedstrijdduif?
Vorig jaar lag ik in mijn bed te slapen. Ik werd op een gegeven moment half wakker, omdat mijn deken een beetje trok en ik iets op me buik voelde. Half slaperig opende ik mijn ogen en zag ik een duif op me lopenquote:
Pas op hè ik neem Peter mee naar Ajax hij sloopt jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Kattenzijnkut wel een geschikte naam.
Waarom sloopt hij mijquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Pas op hè ik neem Peter mee naar Ajax hij sloopt je
Netjes, en hij deed dat clean ja? Zijn benen zien er wel dunnetjes uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
gozertje hier uit de buurt
Gvd manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:33 schreef Saind het volgende:
Check hoe gangster Peter gebaft wordt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:33 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 dagen gedaan over het vervoeren van een mobieltje naar het servicecentrumquote:07-02-2014 06:24 ontvangen in servicecentrum
04-02-2014 13:00 afspraak uitgevoerd
03-02-2014 17:07 versturen naar servicecentrum
03-02-2014 16:34 order registratie
Mazzelaar. Nog paar dagen genieten van je Blackberryquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 dagen gedaan over het vervoeren van een mobieltje naar het servicecentrum
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb je steun gegeven in de feedback.
Negeren zit er kennelijk niet in. Blijkbaar werd het modschap toch als een rode lap hoe hard er ook wordt beweerd dat het ze niks doetquote:
Ik word ook moe van al die volksautisten die constant blijven reageren opquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Negeren zit er kennelijk niet in. Blijkbaar werd het modschap toch als een rode lap hoe hard er ook wordt beweerd dat het ze niks doet
Al werd ik gister ook bijna boos in de Ajax-reeks hoor, bijna.
Ik meer op het elkaar napraten en spelers geen eerlijke kans bieden omdat er volgens de ongeschreven regels enkel op gehaat mag worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word ook moe van al die volksautisten die constant blijven reageren op![]()
bianconeri
![]()
Ik wissel toch snel van meningquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meer op het elkaar napraten en spelers geen eerlijke kans bieden omdat er volgens de ongeschreven regels enkel op gehaat mag worden.
slijmbalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb je steun gegeven in de feedback.
Al begint het Feyenoord gezeur wel ietwat vermoeiend te worden. Enkel de PSV-reeks wordt op FOK! verziekt daar waar Feyenoorders af en toe een reactie links moeten laten liggen.quote:
Ik snap niet waarom er ajacieden posten in een feyenoord topic en andersom.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al begint het Feyenoord gezeur wel ietwat vermoeiend te worden. Enkel de PSV-reeks wordt op FOK! verziekt daar waar Feyenoorders af en toe een reactie links moeten laten liggen.
Zoals ook vele debielen de Ajax-reeks een bezoekje komen brengen.
Niets, de wekelijkse huilkanon van de huilies in het feyenoordtopuicquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan
Om een mening over voetbal te ventileren misschien?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er ajacieden posten in een feyenoord topic en andersom.
Ik kom daar gewoon nietWaarom zou ik willen posten in een ajax topic
Ik snap het allemaal niet, maar goed al wel aan mij liggen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets, de wekelijkse huilkanon van de huilies in het feyenoordtopuic
Ik ventileer genoeg meningen over voetbal maar mij zal je nooit in de clubtopics zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om een mening over voetbal te ventileren misschien?
Om ongenuanceerde selectieve verwijten jegens Ajax aan te gaan. Niet dat ik er behoefde aan heb hoor. Als ik er iets post is het serieus iets wat ik mij afvraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er ajacieden posten in een feyenoord topic en andersom.
Ik kom daar gewoon nietWaarom zou ik willen posten in een ajax topic
Ik snap het allemaal niet, maar goed al wel aan mij liggen
Inderdaad, er zijn genoeg belangrijkere zaken in het leven, de vissen van René bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef TwenteFC het volgende:
Jongens, dame, laten we dit gezeik lekker in het Feyenoordtopic blijven houden.
Ja maar gaan dan niet lopen zeiken, en dat is wat ik regelmatig wel lees in het Feyenoordtopic.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om een mening over voetbal te ventileren misschien?
Ik twijfel nog of ik voor deel 4 eerst een trailer maak, om jullie lekker te maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn genoeg belangrijkere zaken in het leven, de vissen van René bijvoorbeeld.
Ik ben al lekker.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik voor deel 4 eerst een trailer maak, om jullie lekker te maken.
Onzin, een moderator mag net als iedereen gewoon een mening hebben en deze uiten. Veel mensen lijken clubvoorkeur en het objectief zijn tov leden nog al eens door elkaar te halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
Maar als mod zijnde mag je je wel een beetje op de vlakte houden vind ik,
Weet ikquote:
Je bent zelf lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik voor deel 4 eerst een trailer maak, om jullie lekker te maken.
Nee liever in FB danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef TwenteFC het volgende:
Jongens, dame, laten we dit gezeik lekker in het Feyenoordtopic blijven houden.
Ja wel een mening, maar niet trollenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, een moderator mag net als iedereen gewoon een mening hebben en deze uiten. Veel mensen lijken clubvoorkeur en het objectief zijn tov leden nog al eens door elkaar te halen.
[..]
Weet ik![]()
![]()
Doe ik ook niet. Het ging vandaag om:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wel een mening, maar niet trollen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, een moderator mag net als iedereen gewoon een mening hebben en deze uiten. Veel mensen lijken clubvoorkeur en het objectief zijn tov leden nog al eens door elkaar te halen.
[..]
Weet ik![]()
![]()
Wist je dat het in Japan nu warmer is dan in Nederland?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo.
Klacht: de verwarming van de auto doet het niet.
Waar word je heengereden door vriendinlief?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo.
Misschien is je koelvloeistof op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat het in Japan nu warmer is dan in Nederland?
Dus... jij noemt GGMM eigenlijk een debiel...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al begint het Feyenoord gezeur wel ietwat vermoeiend te worden. Enkel de PSV-reeks wordt op FOK! verziekt daar waar Feyenoorders af en toe een reactie links moeten laten liggen.
Zoals ook vele debielen de Ajax-reeks een bezoekje komen brengen.
rot op man je hebt niet eens een rijbewijsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo.
Naar de garage want onze kentekenplaat zat niet goed vast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar word je heengereden door vriendinlief?
Tweede klacht. Ik moet nu naar buiten en het weer is verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus... jij noemt GGMM eigenlijk een debiel...
Ik heb wel een auto.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
rot op man je hebt niet eens een rijbewijs
Ik hoop je te steunen door de volgende uitspraken:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar word je heengereden door vriendinlief?
Tweede klacht. Ik moet nu naar buiten en het weer is verschrikkelijk.
Wat hij doet is ook debiel. Al kan ik hem geen ongelijk geven door de kinderachtige reacties die het oplevert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus... jij noemt GGMM eigenlijk een debiel...
Zelfs niet naar de Ikea?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop je te steunen door de volgende uitspraken:
hier is het weer ook verschrikkelijk
ik hoef op dit moment niet naar buiten.
Ik hou me er dit keer lekker buiten. Voor je het weet heb ik weer iemand voor randdebiel uitgescholden...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hij doet is ook debiel. Al kan ik hem geen ongelijk geven door de kinderachtige reacties die het oplevert.
Wat is er in godsnaam mis met de Aad300 UIquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet naar de Ikea?
Zondag he... Ik ben bang. Ik wil geen nieuwe UI
Dat weerhoudt je zelden om mij uit te scheldenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hou me er dit keer lekker buiten. Voor je het weet heb ik weer iemand voor randdebiel uitgescholden...
Ik ga volgende week naar Groningen, Hoogezand om precies te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik steun DonRaja wel. Als je Groningen tegen hem zegt gaat zijn hart al sneller kloppen
Ik kon een glimlach ook niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef TwenteFC het volgende:
Vind het alleen wel grappig hoe hypocriet Caland is in FB.
Dan moet ik dus naar Aad zijn evenbeeld gaan posten om zijn naam niet door het slijk te halen...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met de Aad300 UI
Mooi, kan je mooi de FC komen toeJUICHEN.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Groningen, Hoogezand om precies te zijn.
Ook zo met dat spandoek van Rooie Marck. Gaat hij janken om wat posts van personen in het Feyenoordtopic terwijl hijzelf een triest filmpje post over die gevallen supporter van ajax.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef TwenteFC het volgende:
Ik scheld jou nooit uit, mongool.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weerhoudt je zelden om mij uit te schelden
Even Yvonne aanspreken. Ik ga VBL zuiveren.
Je weet toch dat ik als ik verlies in hetzelfde moeilijke pakket zit?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik dus naar Aad zijn evenbeeld gaan posten om zijn naam niet door het slijk te halen...
Alsof ik dat niveau uberhaupt kan bereiken.
Net als Sjaak over het gebrek aan inhoud in postsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef TwenteFC het volgende:
En al zijn grapjes over het dak van de Grolsch Veste en dergelijkequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zo met dat spandoek van Rooie Marck. Gaat hij janken om wat posts van personen in het Feyenoordtopic terwijl hijzelf een triest filmpje post over die gevallen supporter van ajax.
Ik ga buiten maar even afkoelen. En nee niet in het bos. Dus je Night Elf ridderkostuum aantrekken en mij opwachten gaat het dit keer niet worden.quote:
Eensquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
De verliezer van de weddenschap krijgt het recht floaties over zijn UI te maken vind ik.
Erg hypocriet inderdaad om nu al 40-45 posts over hetzelfde onderwerp te zeikenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef TwenteFC het volgende:
Je hebt het er maar druk mee he Stijntje...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zo met dat spandoek van Rooie Marck. Gaat hij janken om wat posts van personen in het Feyenoordtopic terwijl hijzelf een triest filmpje post over die gevallen supporter van ajax.
Prima banner !quote:
Niet te vergelijken, Staat totaal niet met elkaar in contrast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En al zijn grapjes over het dak van de Grolsch Veste en dergelijke
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Sjaak over het gebrek aan inhoud in posts![]()
http://fok.nl/sherlock/?by=SjaakBauer&about=Ok.¬intopic=0
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Sjaak over het gebrek aan inhoud in posts![]()
http://fok.nl/sherlock/?by=SjaakBauer&about=Ok.¬intopic=0
Ik ben hier nog steeds best trots op, 1 van mijn betere paints.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heeft hij al een poos geleden ontdekt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |