Netjes, en hij deed dat clean ja? Zijn benen zien er wel dunnetjes uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
gozertje hier uit de buurt
Gvd manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:33 schreef Saind het volgende:
Check hoe gangster Peter gebaft wordt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:33 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 dagen gedaan over het vervoeren van een mobieltje naar het servicecentrumquote:07-02-2014 06:24 ontvangen in servicecentrum
04-02-2014 13:00 afspraak uitgevoerd
03-02-2014 17:07 versturen naar servicecentrum
03-02-2014 16:34 order registratie
Mazzelaar. Nog paar dagen genieten van je Blackberryquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 dagen gedaan over het vervoeren van een mobieltje naar het servicecentrum
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb je steun gegeven in de feedback.
Negeren zit er kennelijk niet in. Blijkbaar werd het modschap toch als een rode lap hoe hard er ook wordt beweerd dat het ze niks doetquote:
Ik word ook moe van al die volksautisten die constant blijven reageren opquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Negeren zit er kennelijk niet in. Blijkbaar werd het modschap toch als een rode lap hoe hard er ook wordt beweerd dat het ze niks doet
Al werd ik gister ook bijna boos in de Ajax-reeks hoor, bijna.
Ik meer op het elkaar napraten en spelers geen eerlijke kans bieden omdat er volgens de ongeschreven regels enkel op gehaat mag worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word ook moe van al die volksautisten die constant blijven reageren op![]()
bianconeri
![]()
Ik wissel toch snel van meningquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meer op het elkaar napraten en spelers geen eerlijke kans bieden omdat er volgens de ongeschreven regels enkel op gehaat mag worden.
slijmbalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb je steun gegeven in de feedback.
Al begint het Feyenoord gezeur wel ietwat vermoeiend te worden. Enkel de PSV-reeks wordt op FOK! verziekt daar waar Feyenoorders af en toe een reactie links moeten laten liggen.quote:
Ik snap niet waarom er ajacieden posten in een feyenoord topic en andersom.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al begint het Feyenoord gezeur wel ietwat vermoeiend te worden. Enkel de PSV-reeks wordt op FOK! verziekt daar waar Feyenoorders af en toe een reactie links moeten laten liggen.
Zoals ook vele debielen de Ajax-reeks een bezoekje komen brengen.
Niets, de wekelijkse huilkanon van de huilies in het feyenoordtopuicquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan
Om een mening over voetbal te ventileren misschien?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er ajacieden posten in een feyenoord topic en andersom.
Ik kom daar gewoon nietWaarom zou ik willen posten in een ajax topic
Ik snap het allemaal niet, maar goed al wel aan mij liggen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets, de wekelijkse huilkanon van de huilies in het feyenoordtopuic
Ik ventileer genoeg meningen over voetbal maar mij zal je nooit in de clubtopics zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om een mening over voetbal te ventileren misschien?
Om ongenuanceerde selectieve verwijten jegens Ajax aan te gaan. Niet dat ik er behoefde aan heb hoor. Als ik er iets post is het serieus iets wat ik mij afvraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er ajacieden posten in een feyenoord topic en andersom.
Ik kom daar gewoon nietWaarom zou ik willen posten in een ajax topic
Ik snap het allemaal niet, maar goed al wel aan mij liggen
Inderdaad, er zijn genoeg belangrijkere zaken in het leven, de vissen van René bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef TwenteFC het volgende:
Jongens, dame, laten we dit gezeik lekker in het Feyenoordtopic blijven houden.
Ja maar gaan dan niet lopen zeiken, en dat is wat ik regelmatig wel lees in het Feyenoordtopic.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om een mening over voetbal te ventileren misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |