Je hebt zeker ook allemaal van die koekjes enzo besteldquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat wel jaWas 35 euro kwijt voor 3 personen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook allemaal van die koekjes enzo besteld
En lelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn kat is echt ernstig lui
[ afbeelding ]
Lieve kat godverdommequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn kat is echt ernstig lui
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook allemaal van die koekjes enzo besteld
Ik vind subway maar niks. Het staat nog onder de KFC in mijn waar zou ik een snelle hap halen lijstquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik eten voor mensen bestel doe ik het goed.
kipquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind subway maar niks. Het staat nog onder de KFC in mijn waar zou ik een snelle hap halen lijst
Sowieso haal ik liever wat op de markt ja. Beetje vis. Iets van de surinamer. Je kent het wel.quote:
Ik denk 'tquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze is geringd, verdwaalde wedstrijdduif?
Lijkt erop dat hij sowieso een eigenaar heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze is geringd, verdwaalde wedstrijdduif?
Vorig jaar lag ik in mijn bed te slapen. Ik werd op een gegeven moment half wakker, omdat mijn deken een beetje trok en ik iets op me buik voelde. Half slaperig opende ik mijn ogen en zag ik een duif op me lopenquote:
Pas op hè ik neem Peter mee naar Ajax hij sloopt jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Kattenzijnkut wel een geschikte naam.
Waarom sloopt hij mijquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Pas op hè ik neem Peter mee naar Ajax hij sloopt je
Netjes, en hij deed dat clean ja? Zijn benen zien er wel dunnetjes uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
gozertje hier uit de buurt
Gvd manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:33 schreef Saind het volgende:
Check hoe gangster Peter gebaft wordt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:33 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 dagen gedaan over het vervoeren van een mobieltje naar het servicecentrumquote:07-02-2014 06:24 ontvangen in servicecentrum
04-02-2014 13:00 afspraak uitgevoerd
03-02-2014 17:07 versturen naar servicecentrum
03-02-2014 16:34 order registratie
Mazzelaar. Nog paar dagen genieten van je Blackberryquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 dagen gedaan over het vervoeren van een mobieltje naar het servicecentrum
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb je steun gegeven in de feedback.
Negeren zit er kennelijk niet in. Blijkbaar werd het modschap toch als een rode lap hoe hard er ook wordt beweerd dat het ze niks doetquote:
Ik word ook moe van al die volksautisten die constant blijven reageren opquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Negeren zit er kennelijk niet in. Blijkbaar werd het modschap toch als een rode lap hoe hard er ook wordt beweerd dat het ze niks doet
Al werd ik gister ook bijna boos in de Ajax-reeks hoor, bijna.
Ik meer op het elkaar napraten en spelers geen eerlijke kans bieden omdat er volgens de ongeschreven regels enkel op gehaat mag worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word ook moe van al die volksautisten die constant blijven reageren op![]()
bianconeri
![]()
Ik wissel toch snel van meningquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meer op het elkaar napraten en spelers geen eerlijke kans bieden omdat er volgens de ongeschreven regels enkel op gehaat mag worden.
slijmbalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb je steun gegeven in de feedback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |