je moet er wel afgetraind uit zien voor de 23equote:Op donderdag 6 februari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Bedankt Stijn. De TT-aanpassing hakte er behoorlijk in bij mij. Geen hap door mijn keel gekregen.
Ik zal mij niet meer scheren in ieder geval. Wellicht zie ik er dan nog iets angstaanjagender uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet er wel afgetraind uit zien voor de 23e
Tot de 100 kilo verwijt ik mijn botten ja. Daarna is het toch echt preventief vet voor de koude wintermaanden.quote:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ziek-guantanamo.htmlquote:'666.000 dollar voor martelmuziek Guantanamo'
De Canadese band Skinny Puppy eist het symbolische bedrag van 666.000 dollar van het Amerikaanse Pentagon. Muziek van de groep zou in het gevangenkamp Guantanamo Bay zijn gebruikt om terreurverdachten te martelen.
De muzikanten van de electro-industrial-groep hebben naar eigen zeggen een rekening gestuurd en overwegen een rechtszaak.
Volgens toetsenist Cevin Key heeft hij van een fan die als bewaker in Guantanamo diende, gehoord dat de muziek werd gebruikt als marteling.
''Ik ben niet alleen tegen het feit dat ze onze muziek gebruiken om iemand anders te beschadigen, maar ook dat ze het doen zonder toestemming'', aldus Key in een interview met het Canadese CTV News.
Volgens het Amerikaanse ministerie van Defensie is de rekening van Skinny Puppy nog niet binnen. Van Guantanamo Bay is bekend dat daar terreurverdachten zijn blootgesteld aan voortdurende harde muziek.
Dit doe je expresquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb aan m'n baas gevraagd of ik om 15:00 naar huis kan, moet nog antwoord krijgen.
Spannend
PSV is ook kansloos. Mensen die dat niet begrijpen hebben een moeder die werkzaam is in de prostitutie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wint Groningen van Twente
Indirect geef ik aan dat ik PSV kansloos zie.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wint Groningen van Twente
Indirect geef ik aan dat ik PSV kansloos zie.
Hersenloos gezin, dus?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is ook kansloos. Mensen die dat niet begrijpen hebben een moeder die werkzaam is in de prostitutie.
Hahaha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]We gaan 6 punten pakken tegen Groningen en PSV, ons vast bijten in Ajax en niet meer loslaten om vervolgens er hoog overheen te vliegen.
En dan kom je een paar dagen niet online uit schaamte?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Weddenschapje dat Twente boven Ajax eindigt?
Prima, wel een echte.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Weddenschapje dat Twente boven Ajax eindigt?
Ligt er aan, weekje geen FOK! trek ik wel ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kom je een paar dagen niet online uit schaamte?
Voor een maand/jaar?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM doe het nou niet.
Twente gaat expres niet online komen.
Zo is hij niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM doe het nou niet.
Wat een lulquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM doe het nou niet.
Wanneer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens eerder geflikt.
Meld je ziek voor schoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik een klein pijntje in mijn linkerhand.
Ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik 100% weet dat het is gebeurd.
Ik zal Stijn even helpen en eerlijk zijn, 2 seizoen geleden Ajax-Twente hadden we inderdaad een afspraak voor een week UI.quote:
quote:
Dat wordt tegengesproken hier.quote:
En op expeditie geweest naar IJsbeerland.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente heeft wel eens een hele bus feyenoorders in elkaar geslagen
Ik heb gehoord dat het een trein was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente heeft wel eens een hele bus feyenoorders in elkaar geslagen
Nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op expeditie geweest naar IJsbeerland.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het een trein was.
En nu is 'ie dood.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers
Ik heb knut in het echt gezien
Zeker. Con Air style.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een heel vliegtuig, moeten ze maar niet stoer doen.
Jagten was idd een indrukwekkende film.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb Jagten gezien. Indrukwekkende film. Ik zou willen dat ik dat ook kon zeggen over Borgman. En de Hungergames. Daar was ik beiden iets minder enthousiast over.
Ik ben er over aan het denken om Festen ook weer eens te gaan kijken. Die was ook indrukwekkend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jagten was idd een indrukwekkende film.
Borgman heb ik niet gezien, maar Hungergames is echt pure aids idd.
Escape plan was toch met die gevangenen op een rondreizend bootje?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In t vliegtuig keek ik gravity en escape plan.
Escape plan![]()
Arnold: hef a nais dee, esshool en boem de hele boot ontploft.
Fantasties
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In t vliegtuig keek ik gravity en escape plan.
Escape plan![]()
Arnold: hef a nais dee, esshool en boem de hele boot ontploft.
Fantasties
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Escape plan was toch met die gevangenen op een rondreizend bootje?
Cultuurbarbarenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens, vermakelijk om te kijken maar niet spectaculair.
TwenteFC heeft al een deel gespoilerd..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van filmkenner ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je niet benieuwd naar wat ik er van vond?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van filmkenner ggmm
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cultuurbarbaren
Ik heb gelijk 10/10 gegeven op imdb
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TwenteFC heeft al een deel gespoilerd..
Maarja, moet je maar niet op een forum gaan zitten.Ik zag gelijk dat t een boot was. Ik denk dat dit komt omdat ik veel ervaring met ontsnappen heb. Huisarrest was niet aan mij besteed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de autoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet zo door de regen naar school, thug life.
Uh, ja natuurlijk!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je niet benieuwd naar wat ik er van vond?
Ik heb weekend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe je regenpak aan. Kekke shit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Thugs gaan niet naar schoolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Een regenpak vind ik voor mensen met een verstandelijke beperking.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe je regenpak aan. Kekke shit.
Niet gezien eerlijk gezegd.quote:
Bedankt .....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een regenpak vind ik voor mensen met een verstandelijke beperking.
Ik was vroeger altijd teringblij met die dingen, maar ik moest dan ook 11km fietsen naar school.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je nat laten regenen is niet voor mensen met een verstandelijke beperking. Dat je spijkerbroek de hele dag zo strak zit door de regen dat er steeds meisjes naar je kruis blijven loeren. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Mansjester.quote:
Dat vind ik helemaal niet raar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |