Stijn wat was er met Taylor gisteren? Heeft hij een maagverkleining gehad of zo? Hij zag er zo minder dik uit...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een regenpak vind ik voor mensen met een verstandelijke beperking.
Hij heeft het boekje van Genee gelezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn wat was er met Taylor gisteren? Heeft hij een maagverkleining gehad of zo? Hij zag er zo minder dik uit...
Nielsson?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeie genade. Bloedbad net op de A2 net.
Nieuwe plaat van Nielsson kwam op de radio. Je zag gewoon een heel aantal bestuurders impulsief met de handen naar de oren grijpen waardoor ze de macht over het stuur verloren. Dikke ravage.
die van oehoeh oehoeh. En van alles, alles, alles, alles in een. Die van die hoogdravende teksten. Nieuw pareltje is gereleased.quote:
Opnames voor Slechtste chauffeur zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeie genade. Bloedbad net op de A2 net.
Nieuwe plaat van Nielsson kwam op de radio. Je zag gewoon een heel aantal bestuurders impulsief met de handen naar de oren grijpen waardoor ze de macht over het stuur verloren. Dikke ravage.
Zo'n natnicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Opnames voor Slechtste chauffeur zeker
Wie is Nielsson trouwens? Volgens mij is het niet erg dat ik er nooit van gehoord heb.
Ow dan vind ik het vast niksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo'n natnicht.
GGMM is fan volgens mij
Ik heb de hele week weekend... ben nu wel druk bezig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef GGMM het volgende:
Het is zojuist bevestigd; ik heb om 3 uur weekend.
Dat heeft Stijn uit staanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu pas, dat Stijn elke keer zo'n quote alert krijgt als iemand zijn "Dit boeit echt niemand" post quote
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu pas, dat Stijn elke keer zo'n quote alert krijgt als iemand zijn "Dit boeit echt niemand" post quote
quote:
Ben je al wezen schaatsen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan vind ik het vast niks
[..]
Ik heb de hele week weekend... ben nu wel druk bezig.
Heel goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ga ook nog sporten eerst.
yoloquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij wel. Zeker als ik nog niks heb gegeten dan ben ik na 1 glas dronken
Ik nog niksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef JanCees het volgende:
En heb je nog niks gegeten om half 12?
whiskyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog gepost in t whiskey topic. Wel beetje betweters daar
Nee ik ontbijt nooit. Ga zo wat eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef JanCees het volgende:
En heb je nog niks gegeten om half 12?
Ja kak.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
whisky
en niet fucken met die gekkemaster, die man is een encyclopedie van whisky
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef TwenteFC het volgende:
Toch raar hoe weinig nieuwe users hier altijd komen op FOK!.
Ik ben er. Hoiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef TwenteFC het volgende:
Die komen wel, dat heb je alleen niet door.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef TwenteFC het volgende:
Eet eens iets anders man.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb eten bij de Subway besteld.
Ik herhaal;
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal;
Ja, dat wel jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Best goed te vreten daar hoor, alleen zo duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |