quote:
neequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
Gaan er maar vier door naar de finale? Dus als je pech hebt, zijn de OS al voor sommige deelnemers voorbij voordat de OS echt zijn begonnen?
Ohw.. ik had blijkbaar wat gemist terwijl ik naar forum keek...quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
Gaan er maar vier door naar de finale? Dus als je pech hebt, zijn de OS al voor sommige deelnemers voorbij voordat de OS echt zijn begonnen?
Ze krijgen allemaal nog een herkansing in de halve finale.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
4 naar de finale en de rest naar halve finale volgens mij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
4 naar de finale en de rest naar halve finale volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even aan het testen hoor
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja dat dacht ik ook. Maar dat lijkt me zo laat als het tot 13:43 duurt..quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens 13.10?
Ik gok het reshapen van de baan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom moet er zo lang tussen zitten dan
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het nu al zo afgesleten is, maargoed da's lastig beoordelen.quote:
Ze stond als 7e toch=quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:53 schreef Karina het volgende:
Oh Cheryl zometeen als eerste zo te zien. Ben ik net op tijd weer terug.
Eerste van de pagina, was pagina 2 die ze toonden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag net een lijstje waarop het leek alsof ze als eerste moest. Was zeker wat anders.
Ah vandaar toen deed ik de stream net aan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Eerste van de pagina, was pagina 2 die ze toonden.
Is deze trouwens bang?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze die nu bezig is. Leek wel of ze niet verder ging.
quote:
Logisch ook wel. Cheryl ging gister ook alleen maar rustig eens de baan af.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt er wel op inderdaad, ziet er heel voorzichtig uit allemaal.
Misschien spanningquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is het niet handig om heel hard te gaan ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zit met twee voeten aan dat bord, dus je valt er in ieder geval niet met je edele delen opquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nou je kunt wel hard vallen op zon buis
Wie is dat?quote:
Wat Rockieej zegt, gevaarlijke baan. Ik zou er niet eens met een sleetje afdurvenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien is het niet handig om heel hard te gaan ofzo
Als vrouw vrees ik meer dat je tanden er dan uit liggenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Je zit met twee voeten aan dat bord, dus je valt er in ieder geval niet met je edele delen op
Op een snowboard zou ik liever daar gaan dan op een sleequote:Op donderdag 6 februari 2014 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat Rockieej zegt, gevaarlijke baan. Ik zou er niet eens met een sleetje afdurven
Waarschijnlijk gewoon dr oranje jas.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:05 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of Cheryl ook teamkleding heeft. Dit ziet er nl niet uit als landenoutfits
begin ging niet zo bestquote:
Geen commentaar inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
wel mooi die rauwe geluiden en weinig publiek of commentaar
quote:
Ik kan niet eens normaal rijden met mn verkeerde been voor!quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden hoe goed zij switch kunnen rijdenIk kan nieteens normaal rijden met mn verkeerde been voor
Dat zeg ik....quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik kan niet eens normaal rijden met mn verkeerde been voor!
Goede been*quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik....
Met normaal rijden bedoel ik rijden zonder ramps ed.
Voor de eerste grote jump niet nee, maar voor die tweede had ze weer genoeg snelheid opgebouwd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze had gewoon geen snelheid meer volgens mij
nee beste van de 2quote:
Tweede run wordt vast beter.quote:
Kan je haar nog een keer zien falenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:08 schreef Rockiejj het volgende:
Op Ned. 1 nu; Cheryl Maas komt zo in actie..
Daar heeft ze de vorige keer op mee gedaan jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:10 schreef Momo... het volgende:
Cheryls onderdeel is normaal toch de halfpipe ?
twee-na-laatste.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef Fok-it het volgende:
Kenners hier? Hoe staat ze ervoor tov d'r concurrentie?
Leuke commentator wel. Beter dan dat Nederlandse gezeikquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:16 schreef glannie het volgende:
Haha, die commentator. Hij ziet overal wel het positieve van in, ook bij de meest barre runs.
Ja dat snap ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
twee-na-laatste.
Drie hele hoge scores
Ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat ik.
Maar ik bedoel hiervoor. Had ze überhaupt kansen?
Scores variëren ook van 25 tot 40, niet echt een goed teken voor zo'n sport.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:16 schreef Rockiejj het volgende:
34.00 wat.
Ik zeg; Doorgestoken kaart.
Vind het raar dat als je vol op je muil gaat alsnog 34 punten krijgt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Scores variëren ook van 25 tot 40, niet echt een goed teken voor zo'n sport.
Staat een DNS bij mijquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef Momo... het volgende:
Ty Walker gaat voor de 2de keer shinen
Walker is niet gestart voor haar 2e run.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:20 schreef Rockiejj het volgende:
Gasser finisht waar Walker begint. Das knap
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Walker is niet gestart voor haar 2e run.
En dat doet ze dus ook niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:23 schreef Coelho het volgende:
Pannekoekova, die is nu 4e en dus moet ze niet te hoog scoren
Pannekoekova is wel de nummer 2 van de WB, achter Cheryl.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:23 schreef Coelho het volgende:
Pannekoekova, die is nu 4e en dus moet ze niet te hoog scoren
Dat is ook mijn grootste kritiek van deze sport. Ok, het lijkt spectaculair soms, maar het is vooral wat spelen in de sneeuw in plaats van sport.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit type sporters ook niet op trainingskamp of conditietraining
Dat vind ik wel erg kort door de bocht, bekijk bijv eens de mate van training van de echte toppers, ala Shaun White. Die doen niets anders dan trainen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste kritiek van deze sport. Ok, het lijkt spectaculair soms, maar het is vooral wat spelen in de sneeuw in plaats van sport.
Nu hebben ze hier (België) beelden laten zien van de voorbereiding van Seppe Smits en die deed toch redelijk veel conditie/kracht training tijdens de voorbereiding van het seizoen. Had daar ook gewoon een trainer voor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste kritiek van deze sport. Ok, het lijkt spectaculair soms, maar het is vooral wat spelen in de sneeuw in plaats van sport.
Als je alleen al ziet hoe ze neerkomen en met hoeveel kracht ze dan weer overeind moeten komen, ik geloof er niets van dat dat zomaar een trucje is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:35 schreef glannie het volgende:
Ja, het is ook onzin mijns inziens. Die gasten doen enorm veel aan krachttraining en boarden zelf.
Daar stelt de vrouwencompetitie ook niet veel voor hoor (op 2 na).quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:36 schreef Coelho het volgende:
Dit over vier jaar maar inruilen voor veldrijden
Zo hé, ze doen dat ook echt minstens honderd keer achter elkaar (toen gestopt met kijken). Knap hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:37 schreef glannie het volgende:
Scotty Lago training: https://vine.co/v/hdtO2WX5x2n
Kunnen "we" wel een medaille bij winnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:41 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Daar stelt de vrouwencompetitie ook niet veel voor hoor (op 2 na).
Veldrijden heeft niks met wintersport te maken , het is gewoon fietsen waarbij ze niet stoppen als er toevallig een beetje sneeuw ligt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:36 schreef Coelho het volgende:
Dit over vier jaar maar inruilen voor veldrijden
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb alleen Maas gezien maar dat zag er behoorlijk saai uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Weet iemand een link naar een filmpje van een top run van een van de meisjes? Ik ben wel benieuwd wat de besten kunnen op dit gebied.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Weet iemand een link naar een filmpje van een top run van een van de meisjes? Ik ben wel benieuwd wat de besten kunnen op dit gebied.
Die reactie is vooral alles en iedereen de schuld geven behalve jezelf. Meestal niet de beste basis als je zo denkt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:16 schreef heywoodu het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)a-mislukte-runs.html
Nou dat klinkt vol zelfvertrouwen voor de halve finale
Ze klinkt nog net niet depressiefquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:38 schreef -0- het volgende:
[..]
Die reactie is vooral alles en iedereen de schuld geven behalve jezelf. Meestal niet de beste basis als je zo denkt.
Ah filmpje nu ook erbij, had alleen het tekstverslag gelezen. Dit klinkt wel heel erg inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef Momo... het volgende:
Ophef over 'regenboog' Maas
bron NOS.nl
In diverse media is een discussie ontstaan over de regenbooghandschoenen van Cheryl Maas. Na haar tweede run hield Maas opzichtig haar handschoen voor de camera. Op de handschoen staat een regenboog. De regenboogvlag is een internationaal homo-symbool.
Cheryl Maas heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat ze het oneens is met de in Rusland geldende regels. Ze noemde de anti-homowet "een stap terug in de tijd". Maas heeft zelf een relatie met een vrouw.
Hendriks, coach ontkennen
Chef de mission Maurits Hendriks zegt dat Maas geen statement wilde maken met haar handschoen. De snowboardster baalt er volgens Hendriks van dat haar actie wordt uitgelegd als protest.
Ook volgens haar coach Milan Verhoop is het geen bewuste keuze van Maas: "Ze gebruikt deze handschoenen al een paar jaar. Het is geen statement van Cheryl."
IOC verbiedt
In de regels van het IOC, het olympische handvest, staat dat "geen enkele vorm van demonstratie of politieke, religieuze of raciale propaganda" is toegestaan.
Cheryl Maas komt zondag nog in actie in de halve finale van de slopestyle. Met haar actie riskeert ze uitsluiting van de Spelen.
Zelfs als het protest is, waarom zou je daar als IOC iemand voor schorsen disqualificeren/uitsluitenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Als ze deze handschoenen daadwerkelijk al jaren gebruikt is het toch totaal geen enkele vorm van demonstratie of politieke, religieuze of raciale propaganda?
Nou ja, dat staat duidelijk in de regels en is duidelijk aangekondigd..quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zelfs als het protest is, waarom zou je daar als IOC iemand voor schorsen disqualificeren/uitsluiten
[ afbeelding ]
Ze is natuurlijk wel aan een aantal jaar met een vrouw getrouwdquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:21 schreef Mansjester het volgende:
Geloof er niks van dat ze dit altijd aan heeft
Ander krijg je dat mensen met hakenkruizen op de kleding naar beneden komenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zelfs als het protest is, waarom zou je daar als IOC iemand voor schorsen disqualificeren/uitsluiten
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik heb het over dit specifieke geval, niet allesquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ander krijg je dat mensen met hakenkruizen op de kleding naar beneden komenAls statement ofzo
Zou mooi zijn bij de opening meteen al een rel, ik ben trots op Cheryl.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef Momo... het volgende:
bron NOS.nl
In diverse media is een discussie ontstaan over de regenbooghandschoenen van Cheryl Maas. Na haar tweede run hield Maas opzichtig haar handschoen voor de camera. Op de handschoen staat een regenboog. De regenboogvlag is een internationaal homo-symbool.
Cheryl Maas heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat ze het oneens is met de in Rusland geldende regels. Ze noemde de anti-homowet "een stap terug in de tijd". Maas heeft zelf een relatie met een vrouw.
Chef de mission Maurits Hendriks zegt dat Maas geen statement wilde maken met haar handschoen. De snowboardster baalt er volgens Hendriks van dat haar actie wordt uitgelegd als protest.
Ook volgens haar coach Milan Verhoop is het geen bewuste keuze van Maas: "Ze gebruikt deze handschoenen al een paar jaar. Het is geen statement van Cheryl."
IOC verbiedt
In de regels van het IOC, het olympische handvest, staat dat "geen enkele vorm van demonstratie of politieke, religieuze of raciale propaganda" is toegestaan.
Cheryl Maas komt zondag nog in actie in de halve finale van de slopestyle. Met haar actie riskeert ze uitsluiting van de Spelen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zo hé, ze doen dat ook echt minstens honderd keer achter elkaar (toen gestopt met kijken). Knap hoor.
Ben op youtube nog geen filmpje tegen gekomen waar ze die handschoenen aan heeftquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef Momo... het volgende:
bron NOS.nl
IOC verbiedt
NOS had wel een beeld van november 2012 waar ze ze al aan hadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ben op youtube nog geen filmpje tegen gekomen waar ze die handschoenen aan heeft
ah okquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NOS had wel een beeld van november 2012 waar ze ze al aan had
Die heeft gisteren onder een steen gezeten dan, want gisteren was al lang duidelijk dat er niemand uitgeschakeld zou wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoorde net iemand vertellen dat alles over moet, omdat volgend de regels iemand niet uitgeschakeld mag zijn voor de openingsceremonie...
Oh kan best, maar dacht dat dat speculaties waren en niet bevestigd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft gisteren onder een steen gezeten dan, want gisteren was al lang duidelijk dat er niemand uitgeschakeld zou worden
De NOS herhaalt liever een programma van gisteren dan Live sport uit te zendenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:49 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen is de halve finale in de slopestyle onderweg, halverwege run 1
Sporzaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:51 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
De NOS herhaalt liever een programma van gisteren dan Live sport uit te zenden
Heb ik ook opstaan, zelfs met mensen die niet alleen praten over het weer en de kleur van de sneeuwquote:
Heeft hij de 2e run al gedaan? Zag even snel een overzichtje voorbij komen dat hij in de top 5 stond. Was dat alleen de 1e run?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Wel veel lui die onderuit gaan, dat geeft nog een beetje moed voor de kansen van Smits..
Tweede run is nu bezig en hij is nog niet geweestquote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heeft hij de 2e run al gedaan? Zag even snel een overzichtje voorbij komen dat hij in de top 5 stond. Was dat alleen de 1e run?
(heb het half open staan in andere tab)
Top. Als hij de finale gaat halen blijf ik wakker (kom net uit de nachtdienst).quote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tweede run is nu bezig en hij is nog niet geweest
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top. Als hij de finale gaat halen blijf ik wakker (kom net uit de nachtdienst).
Dan ga ik zo even naar de winkel om een pot bier te halenPrachtig.
Ook nog alpineskiën, wil ik ook nog wel even kijken, is ook altijd tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |