En dat doet ze dus ook niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:23 schreef Coelho het volgende:
Pannekoekova, die is nu 4e en dus moet ze niet te hoog scoren
Pannekoekova is wel de nummer 2 van de WB, achter Cheryl.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:23 schreef Coelho het volgende:
Pannekoekova, die is nu 4e en dus moet ze niet te hoog scoren
Dat is ook mijn grootste kritiek van deze sport. Ok, het lijkt spectaculair soms, maar het is vooral wat spelen in de sneeuw in plaats van sport.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit type sporters ook niet op trainingskamp of conditietraining
Dat vind ik wel erg kort door de bocht, bekijk bijv eens de mate van training van de echte toppers, ala Shaun White. Die doen niets anders dan trainen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste kritiek van deze sport. Ok, het lijkt spectaculair soms, maar het is vooral wat spelen in de sneeuw in plaats van sport.
Nu hebben ze hier (België) beelden laten zien van de voorbereiding van Seppe Smits en die deed toch redelijk veel conditie/kracht training tijdens de voorbereiding van het seizoen. Had daar ook gewoon een trainer voor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste kritiek van deze sport. Ok, het lijkt spectaculair soms, maar het is vooral wat spelen in de sneeuw in plaats van sport.
Als je alleen al ziet hoe ze neerkomen en met hoeveel kracht ze dan weer overeind moeten komen, ik geloof er niets van dat dat zomaar een trucje is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:35 schreef glannie het volgende:
Ja, het is ook onzin mijns inziens. Die gasten doen enorm veel aan krachttraining en boarden zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |