quote:
neequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
Gaan er maar vier door naar de finale? Dus als je pech hebt, zijn de OS al voor sommige deelnemers voorbij voordat de OS echt zijn begonnen?
Ohw.. ik had blijkbaar wat gemist terwijl ik naar forum keek...quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
Gaan er maar vier door naar de finale? Dus als je pech hebt, zijn de OS al voor sommige deelnemers voorbij voordat de OS echt zijn begonnen?
Ze krijgen allemaal nog een herkansing in de halve finale.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
4 naar de finale en de rest naar halve finale volgens mij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
4 naar de finale en de rest naar halve finale volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even aan het testen hoor
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja dat dacht ik ook. Maar dat lijkt me zo laat als het tot 13:43 duurt..quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens 13.10?
Ik gok het reshapen van de baan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom moet er zo lang tussen zitten dan
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het nu al zo afgesleten is, maargoed da's lastig beoordelen.quote:
Ze stond als 7e toch=quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:53 schreef Karina het volgende:
Oh Cheryl zometeen als eerste zo te zien. Ben ik net op tijd weer terug.
Eerste van de pagina, was pagina 2 die ze toonden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag net een lijstje waarop het leek alsof ze als eerste moest. Was zeker wat anders.
Ah vandaar toen deed ik de stream net aan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Eerste van de pagina, was pagina 2 die ze toonden.
Is deze trouwens bang?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze die nu bezig is. Leek wel of ze niet verder ging.
quote:
Logisch ook wel. Cheryl ging gister ook alleen maar rustig eens de baan af.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt er wel op inderdaad, ziet er heel voorzichtig uit allemaal.
Misschien spanningquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is het niet handig om heel hard te gaan ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zit met twee voeten aan dat bord, dus je valt er in ieder geval niet met je edele delen opquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nou je kunt wel hard vallen op zon buis
Wie is dat?quote:
Wat Rockieej zegt, gevaarlijke baan. Ik zou er niet eens met een sleetje afdurvenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien is het niet handig om heel hard te gaan ofzo
Als vrouw vrees ik meer dat je tanden er dan uit liggenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Je zit met twee voeten aan dat bord, dus je valt er in ieder geval niet met je edele delen op
Op een snowboard zou ik liever daar gaan dan op een sleequote:Op donderdag 6 februari 2014 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat Rockieej zegt, gevaarlijke baan. Ik zou er niet eens met een sleetje afdurven
Waarschijnlijk gewoon dr oranje jas.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:05 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of Cheryl ook teamkleding heeft. Dit ziet er nl niet uit als landenoutfits
begin ging niet zo bestquote:
Geen commentaar inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
wel mooi die rauwe geluiden en weinig publiek of commentaar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |