SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dertig km verderopquote:
Het was leuker als Evert ten Napel zijn gezicht erin was geshopt en er nog een HOHOHO ofzo erbij stond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet grappig vinden hebben geen humor
Beter dan Ajax of Vites.quote:
quote:
stinho spit die truth op je beeldschermquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen had 1-0 voor moeten staan + 1 een man meer
Je hebt zelf geen humor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet grappig vinden hebben geen humor
Hoi Karinaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze stinken beter? Of wat.
Valt me mee dat je er bent, met je leven.
Tis gewoon een midweeks avondje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze stinken beter? Of wat.
Valt me mee dat je er bent, met je leven.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb soms wel last van mijn humoor, maar met mijn humor is niks mis mee.
Mooizoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goed zelfs, dank jeMet jou ook?
Ja vrijdag weer de hort op hequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis gewoon een midweeks avondje.
Ik ga inderdaad het sjowtje en de openingsceremonie missen.quote:
Ik las het, ik ben er vrijdag ook niet, misschien laatste stukje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad het sjowtje en de openingsceremonie missen.
Pics in DM.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:
M'n faceswap is mislukt.
Nu ben ik chagrijnig.
Wees blij dat het niet gelukt is en je het resultaat niet gepost hebt. Je bent niet naar het niveau van JR gezakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:
M'n faceswap is mislukt.
Nu ben ik chagrijnig.
Welke openingsceremonie?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad het sjowtje en de openingsceremonie missen.
In Zooitsjiequote:
Waarom heb je zulke haat op mij Pascal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet gelukt is en je het resultaat niet gepost hebt. Je bent niet naar het niveau van JR gezakt.
God, waarom toch altijd weer reflecteren op PSV?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De druk die PSV niet aankan bedoel je?
godver alorsquote:
Gelukkig nog niet zo triest als PSV.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit Heerenveen is ook maar een triest ploegje zeg
Dat heb ik niet, maar die grappen van je zijn zo slecht dat ik ervan moet janken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je zulke haat op mij Pascal.
Bilal is een Turkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bakkie of Hakim de gietenneukert
DKV is niet veel hoor. Ziyech, Finnbo en zooi.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo triest als PSV.
Slecht?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar die grappen van je zijn zo slecht dat ik ervan moet janken.
Je vergeet Ramon Zomer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DKV is niet veel hoor. Ziyech, Finnbo en zooi.
De Kampsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Caland het volgende:
Wie kwam daar als een mongooltje inglijden?![]()
Je moet het ook niet in Paint maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
De 2e poging is zo mogelijk nog slechter dan de eerste.
Ik heb hierbij besloten m'n carriere als faceswapper aan de wilgen te hangen.
Echt grappig is toch ook niet.
Ok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kijk naar Fifa14 op tv en SCH-FCT online... Het verschil is wel duidelijk te zien
Ik heb ook nog wat anders in mijn broek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is JR-Style een enorme lolbroek.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is JR-Style een enorme lolbroek.
Je verzorger komt je vast wel verschonen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat anders in mijn broek.
xd
Je moeder doet het graag. Ze zuigt zelfs. Van alles. Stof en andere dingenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verzorger komt je vast wel verschonen.
Hahahaquote:
Alles is bedorvenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Borven wordt volgend jaar topscorer.
Vent kan niet voetballen, wat was hij zondag slecht zeg...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Borven wordt volgend jaar topscorer.
Dat kan Finnbogasson ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vent kan niet voetballen, wat was hij zondag slecht zeg...
Ewa chickie.quote:
Dat deed PSV ook na de winst op Cambuur.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Scorpie het volgende:
Men viert het alsof men de CL gewonnen heeft bij Twente.
Ik vertrouw erop dat Rens dit oplost.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rensie zet ze zo wel op de trein joh, Pompebledden Modern Front
Mensen die geen emotie tonen na een overwinningquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Scorpie het volgende:
Gaan nog wel punten verspelen de komende maand.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vond Twente eigenlijk wel tegenvallen.
Dit was dan ook de kampioenswedstrijd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Scorpie het volgende:
Ach, we zullen zien héquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan Finnbogasson ook niet.
Was dit jullie kampioenswedstrijd ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die geen emotie tonen na een overwinning
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dit was dan ook de kampioenswedstrijd.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was dit jullie kampioenswedstrijd ?
Leuk voor je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VBL / NOS Eredivisie #105 Ajax gewoon koploper
Dat was precies toen bij de NOSquote:
Maak je niet zo druk joh. Je geeft tussen de regels door alleen maar aan dat je Twente als een serieuze kandidaat ziet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel Twente is een samenzwering.
Alleen FOX al, alleen maar Twentefans bij de medewerkers. Bjelland die wordt bespaard met een gele kaart. Zo kan ik nog doorgaan.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
Doe maar...
18:45 SC Cambuur - PSV
19:45 Go Ahead Eagles - RKC Waalwijk
19:45 NEC - NAC Breda
20:45 SC Heerenveen - FC Twente
Was gewoon verdiend hoor, goed is andersquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen FOX al, alleen maar Twentefans bij de medewerkers. Bjelland die wordt bespaard met een gele kaart. Zo kan ik nog doorgaan.
Piep piep!quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De frustratie zit diep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Calimeroooquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Gedraag je eens normaal. Ajacied onwaardig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe ff normaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
PIEP PIEP HALLOquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:45 schreef Intellectueel het volgende:
Fakkeltje, half leeg stadion, regen, etc. Dit moet wel een lekker potje worden.
quote:
Ligt eraan of het de kampioenswedstrijd is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel toeschouwers zouden er op Utrecht - Vitesse afkomen?
Ik denk niet dat Utrecht ooit kampioen zal worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt eraan of het de kampioenswedstrijd is.
Europees voetbal moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef Paul het volgende:
Hoi, genieten he de godenzonen van Utreg
serieusquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Europees voetbal moet mogelijk zijn
JONGE IEDEREEN IS NAAR BOVEN GELOPEN VOOR DE REGENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:52 schreef Paul het volgende:
[..]
JONGE IEDEREEN IS NAAR BOVEN GELOPEN VOOR DE REGENOh, excusesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je dacht zeker dat elk stadion een uitschuifdak hadquote:
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Je dacht zeker dat elk stadion een uitschuifdak had
Heb je al een nieuwe hoogste score met Flappy Bird?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Van mij mag er wel afgefloten worden. Wat een sfeerloze kutpot.
75.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe hoogste score met Flappy Bird?
Publiek staat er wel achter. Jammer alleen dat het voetbal mijn toch al grote drang te slapen vergroot.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Duhhhhquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee
Gaat Utrecht dit winnen Paultje?
Jij kan ook écht alles hé.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vanochtend 81 gehaald in de trein.
Dan zap je toch? Aan dit soort opmerkingen hebben we niets.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd man.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vanochtend 81 gehaald in de trein.
Oh sorry, we mogen vanaf nu alleen nog maar positief zijn?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zap je toch? Aan dit soort opmerkingen hebben we niets.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zap je toch? Aan dit soort opmerkingen hebben we niets.
Nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Robo Defense is ook wel een leuk spel moet ik zeggen. Misschien iets voor jou?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, we mogen vanaf nu alleen nog maar positief zijn?
Idioot.
Sowieso smilies aanklikkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je klikte je smilie niet goed aan voordat je op 'invoeren' klikte.
De gebruikelijkste wel ja. Is wel handig als je een DM stuurt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kent alle smilies uit je hoofd?
Dat vind ik best sneu.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
De gebruikelijkste wel ja. Is wel handig als je een DM stuurt bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Seroodaik snappumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
SeroodaHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SeroodaBedankt dat je het bolt maakte, anders had ik het niet gesnapt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boltquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je het bolt maakte, anders had ik het niet gesnapt denk ik.
..quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:07 schreef Paul het volgende:
STEEK DIE VLAG MAAR IN JE REET HOERENJONG!
Dat vetgedrukte was dan ook speciaal voor de minder begaafden onder ons.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je het bolt maakte, anders had ik het niet gesnapt denk ik.
Bedankt, ook namens Paul.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte was dan ook speciaal voor de minder begaafden onder ons.
xdquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
knjb is boos dat het zondag 1-1 werd :-p
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Goeie. :-)quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mijn godquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
>_< Slaat egt nergens op dezequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[..]
wordtquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
cool.. met domme opmerkingen wordt je gelijk gequote
*wordquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
:-pquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
En zometeen moet Ajax. Inderdaad een bekend luxeprobleem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Kut, inderdaad.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom een hoofdletter bij gelukt?
Dat is aardig van je. Hij zou zich behoorlijk ongemakkelijk voelen in z'n eentje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou Jans niet uitnodigen voor mijn verjaardagsfeestje.
En dan teletekst op Ajax natuurlijk, als een echte Ajacied.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga darts kijken op het tweede scherm.
Gr gr.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou Jans niet uitnodigen voor mijn verjaardagsfeestje.
Jij insinueert dat niemand op mijn uitnodiging zou ingaan. Dit houdt dus tevens in dat ook Jans niet zou komen opdagen mocht ik hem uitnodigenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is aardig van je. Hij zou zich behoorlijk ongemakkelijk voelen in z'n eentje.
twitter:RypkeBakker twitterde op donderdag 06-02-2014 om 20:09:53Als Riedewald zijn eredivisiemoyenne aanhoudt, scoort hij vanavond 18 keer tegen FC Groningen. Mits hij de wedstrijd uitspeelt. #ajagro reageer retweet
Relfiguur ben je ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan teletekst op Ajax natuurlijk, als een echte Ajacied.
Juist..quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef Heeinz het volgende:
twitter:RypkeBakker twitterde op donderdag 06-02-2014 om 20:09:53Als Riedewald zijn eredivisiemoyenne aanhoudt, scoort hij vanavond 18 keer tegen FC Groningen. Mits hij de wedstrijd uitspeelt. #ajagro reageer retweet
Daar is Jans veel te aardig voor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij insinueert dat niemand op mijn uitnodiging zou ingaan. Dit houdt dus tevens in dat ook Jans niet zou komen opdagen mocht ik hem uitnodigen
Heej Guusjequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan teletekst op Ajax natuurlijk, als een echte Ajacied.
Jans is niet aardig, Jans is een opgevoerde paardenlul. Ik nodig hem niet voor niks uit de 16de van april. (Ik verwacht nu een cadeautje)quote:
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jans is niet aardig, Jans is een opgevoerde paardenlul. Ik nodig hem niet voor niks uit de 16de van april. (Ik verwacht nu een cadeautje)
Tering wat ben jij dom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |